Stránka 6 z 10

Napsal: pát zář 10, 2010 20:50
od Jelen
Tak to se cihlám upřít nedá. Hranatý světla svítěj daleko líp, než kulatý, ale s dálkovkama na 03/06 se to naprosto nedá porovnat, to je jak denní světlo, i když teda na potkávačky svítí líp ty hranatý, aspoň mi to přišlo, co jsem měl co dočinění s 05.

Napsal: pát zář 10, 2010 21:00
od Hrubi
Já si říkal, odkud je ještě znám! :D

No jinak za sebe - jakožto hrdého majitele (no dobře, ne papírově, ale jinak jo) kulatce - musím říct, že kulatci jsou prostě lepší :P Ale postupem času jsem si našel na každém modelu z Togliatti něco, a tak říkám: Všichni jsou v něčem krásní :wink:

2101 - italský design, klasika, navíc u mě nostalgie; kulatá jednoduchost! (zvlášť pak v dvoubarevným laku :love7: )
2103 - téměř (říkám téměř - na jednu stranu tu celochromovanou masku miluju, na druhou mi z některých pohledů přijde taková divná... :oops: ) DOKONALOST :prayer:
2106 - v něčem zprzněná (zadní světla? ale už jsem si taky zvyknul), v něčem vylepšená (viz druhá půlka závorky u předchozí :D ) 2103, ale prostě taky paráda :thumbleft: (u obou - interiér!!!)
2105 - jednoduchost, ta hrana není zas tak špatná, přední maska se mi celkem zamlouvá, zadní světla nemám moc rád, interiér je humus :puke: (ale jo, taky bych si zvyknul, mít to doma)
2107 - (uvnitř humus verze 2.0 :lol: ale rozhodně lepší :wink: ) přední maska - zase rozpor - na jednu stranu okázalejší a zajímavější než 05, na stranu druhou zbytečně laciný a okatý... zadní světla mají malý bezvýznamný plus :)

Řeším jenom sedany, zbytek 210x řady se srovnává hůř :wink:

Napsal: pát zář 10, 2010 21:15
od Laďuša
Nechápu, kde jste přišli na to, že anketu jsem změnil já! Je tam snad naposledy upravil nebo něco takovýho? Já jsem jenom reagoval na Drobkovo příspěvek.

Napsal: pát zář 10, 2010 21:40
od Tommel
To je ale hnus, kdo změnil tu anketu ? Pro tohle bych nehlasoval :evil: hnus toto :mrgreen:

Napsal: pát zář 10, 2010 21:51
od Atex
Tommel píše:Pro tohle bych nehlasoval

Vsak si nehlasoval, predchozi anketa byla smazana a zverejnena nova (poradna). Pro obrovskou oblibenost prekrasnych 2101 az 2106 hlasovalo za tak kratkou dobu tolik lidi :-P

A mate to vy dlazdici :twisted:

Napsal: pát zář 10, 2010 21:52
od Tommel
cha cha cha :lol:

Napsal: pát zář 10, 2010 21:54
od Atex
Tommel píše:cha cha cha :lol:
Hlasam za vsechny kulataky, za tohle pozadujeme BLUDISTAKA a budeme nekompromisni!!!!

:lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: pát zář 10, 2010 21:58
od Tommel
sakra dneska jsi vtipnej :lol: :laughing3:

Napsal: pát zář 10, 2010 23:04
od dmatej
Laďuša píše:Ale ne, dobře, já taky třeba zrovna nemusim 2101 :P , ale jsem schopnej říct proč. ..
Žádám vysvětlení! Proč? Počkej až bude Laďka po transplantaci, budu mít zase auto! :twisted:
vintera píše:A jen tak mě napadlo, má někdo na hranatci větrací okénka ve dveřích?
Rozhodně Laďka (2101) nemá trojúhelníčky, anžto mi u jednoho ulomili kličku, načež jsem si koupil vrták na sklo, leč sklo se rozkostičkočkočkovalo na kokostičky :twisted: . Tož som sa stavěl na vrakáču pro 2104.

2101 je nejlepší krabice do sněhu.
2107 nejvýkonější krabice.
2104 výkon + prostor
2103 pěkná maska
2104,5,7 - dobrý světla

Já nevim. Mám rád všechny, ale 2101 mám jakožto kovaný fanda papírových outsiderů nejradši :-P
Haha, vlastně podle Century of Self nebo jak se to jmenovalo, jsou krabice dokonalým uplatněním ovládání masy - máme všichni to samé, ale každý něco trochu jinak :D

Hlasuju pro bludišťáka, opilci! :twisted:

Napsal: sob zář 11, 2010 09:14
od Laďuša
dmatej píše:
Laďuša píše:Ale ne, dobře, já taky třeba zrovna nemusim 2101 :P , ale jsem schopnej říct proč. ..
Žádám vysvětlení! Proč? Počkej až bude Laďka po transplantaci, budu mít zase auto! :twisted:
Tak dobře. Bez lišt a s dvojicí velkých světel vypadá krátká a vysoká, to je to hlavní. Interiér též nic moc, bídný sedadla a strohý tapecíry, pod kapotou je motor 1200 a vůbec je technicky zaostalejší než další vazovský modely. Takže asi tak. Než 2101 bych si radši pořídil hranu. Takže u mě to neni vyhraněnej (vykulacenej?) boj hranaťák versus kulaťák, ale jednotlivých modelů.
dmatej píše: 2101 je nejlepší krabice do sněhu.
A tuto je co za objev? Ta technika je stejná, ať mi nikdo netvrdí, že tam jsou rozdíly :P

Napsal: sob zář 11, 2010 09:56
od dmatej
Kdybys nejezdil jen s tou svojí, věděl bys, že 2101 má díky slabšímu motoru taky "lehčí" spojku a je v tom mnohem lepší cit. Prostě perfektně se dá trefit mez, kdy to nezahrabe. S 21053 to bylo mnohem těžší, stejně tak s Kalinou.
2101 je na sněhu super mašinka.

Že by vypadala vyšší, o tom teda rozhodně nic nevím :-) , krabice jako krabice.

Tapecírung jako argument beru.

Sedadla rozhodně nejsou bídný, jsou pohodlný, jednoduchý na údržbu a že bych z nich "vypadával" taky říct nemůžu, přestože nemají boční vedení a ty dnešní píčovinky. Nebolí z nich záda, to je pro mě podstatný (ale to z žádných sedaček VAZů, snad možná s výjimkou 2107, ale s tou jsem nikdy nejel dlouhou cestu) :-)

Technicky zaostalejší - jak vůbec něco takovýho můžeš vypustit? Je Tvoje 2103 zaostalejší než fábie? Definuj zaostalost? To, že do auta dorvu věci, který nepotřebuju, který jsou poruchový a často dokonce překáží, z něj nedělá "pokrokový vůz". Anebo jo? Ona je to asi otázka úhlu pohledu, já se na to dívám spíš čistě pragmaticky.

P.S.: Dej vědět, až se dostaneš pod 7.5 litru se spotřebou, zaostalče :-P

(FIGHT! :twisted: )

Napsal: sob zář 11, 2010 10:04
od Laďuša
dmatej píše:Nebolí z nich záda, to je pro mě podstatný (ale to z žádných sedaček VAZů, snad možná s výjimkou 2107
Z 2107 rozhodně záda nebolí.

Technicky zaostalejší - posilovač brzd, světla přes relé, couvací světlo. To jsou věci, který prostě by podle mě na autě měly bejt. A ano, 2103 je zaostalejší než fábie, protože nemá výstražný světla a nebo ohřev zadního okna.

A se spotřebou mam rekord 7,63. To je o 0,13 litru víc, což jsou ňáký 3 paňáky. To jde. To bych si teda u dvanáctky představil eště menší spotřebu :P

Napsal: sob zář 11, 2010 10:36
od dmatej
Já taky netvrdil, že 7,5 je minimum dvanáctky, ale předpokládal jsem, že Ty se níž nedostaneš :-P . Jsou tu lidi, který jezdili s 1.2 pod 7, sám to mám v úmyslu zkusit s novým motůrkem :-)

Posilovač brzd je nutný zlo, když už jsme u toho, 2101, pokud má v pořádku brzdy, má dokonalý dávkování účinku. Ale když už bys chtěl rýpat, nemá vzadu samostavy, na druhou stranu si člověk může brzdy trochu doseřídit dle svého gusta :)

Světla přes relé - no dobrá, ne že by mi to až tak vadilo, ale dejme tomu.

Couvací světlo - ok. I když ... nikdy mi to moc nevadilo, stejně s couvacím světlem na většině aut nic moc nevidim, je to takový placebo.

Ohřev zadního okna je stejně pomalej, potřebuju to, než vyjedu, ale dřív mám led odrbaný škrabkou a setřený hadrem. A v 210x se zadní sklo moc nepaří, co se tak pamatuju.

Hehe, to jsou všechno takový "nice to have" věci, pro mě postradatelný.

Napsal: sob zář 11, 2010 10:42
od radek mb
dmatej píše:Jsou tu lidi, který jezdili s 1.2 pod 7
A teď tu o perníkový chaloupce :P

Napsal: sob zář 11, 2010 10:56
od dmatej
radek mb píše:
dmatej píše:Jsou tu lidi, který jezdili s 1.2 pod 7
A teď tu o perníkový chaloupce :P
S prvním Žigulem (*1974) jsem jezdil za 7.3, to jsem neměl prachy a jezdil jsem kolem 90 s lehčí nohou. O auto se nikdo nestaral, stálo před tím rok na dvoře, zapadalo listím. Pak se přišlo, po 30s točení chytlo a přejelo 3m do garáže, kde se vyměnila prasklá palivová hadice. Od tý doby jezdil. Bylo to první auto, o který jsem se staral, nejspíš už je mu huť lehká, dodnes mě mrzí, že jsem ho od bejvalky nevzal na díly - když jsme se rozešli s bejvalkou, už neměl technickou a jezdilo se Ládínkem 21053, na kterýho přešel např. Žigulův startér.

U Laďky jsem bohužel na spotřebu nikdy jet nevydržel, průměr jsem měl kolem 10.3 a jezdila skoro výhradně dálnici 130 (skutečných), kopec nekopec.