Stránka 6 z 10
Napsal: pát zář 10, 2010 20:50
od Jelen
Tak to se cihlám upřít nedá. Hranatý světla svítěj daleko líp, než kulatý, ale s dálkovkama na 03/06 se to naprosto nedá porovnat, to je jak denní světlo, i když teda na potkávačky svítí líp ty hranatý, aspoň mi to přišlo, co jsem měl co dočinění s 05.
Napsal: pát zář 10, 2010 21:00
od Hrubi
Já si říkal, odkud je ještě znám!
No jinak za sebe - jakožto hrdého majitele (no dobře, ne papírově, ale jinak jo) kulatce - musím říct, že kulatci jsou prostě lepší

Ale postupem času jsem si našel na každém modelu z Togliatti něco, a tak říkám: Všichni jsou v něčem krásní
2101 - italský design, klasika, navíc u mě nostalgie; kulatá jednoduchost! (zvlášť pak v dvoubarevným laku

)
2103 - téměř (říkám téměř - na jednu stranu tu celochromovanou masku miluju, na druhou mi z některých pohledů přijde taková divná...

) DOKONALOST
2106 - v něčem zprzněná (zadní světla? ale už jsem si taky zvyknul), v něčem vylepšená (viz druhá půlka závorky u předchozí

) 2103, ale prostě taky paráda

(u obou -
interiér!!!)
2105 - jednoduchost, ta hrana není zas tak špatná, přední maska se mi celkem zamlouvá, zadní světla nemám moc rád, interiér je humus

(ale jo, taky bych si zvyknul, mít to doma)
2107 - (uvnitř humus verze 2.0

ale rozhodně lepší

) přední maska - zase rozpor - na jednu stranu okázalejší a zajímavější než 05, na stranu druhou zbytečně laciný a okatý... zadní světla mají malý bezvýznamný plus
Řeším jenom sedany, zbytek 210x řady se srovnává hůř

Napsal: pát zář 10, 2010 21:15
od Laďuša
Nechápu, kde jste přišli na to, že anketu jsem změnil já! Je tam snad naposledy upravil nebo něco takovýho? Já jsem jenom reagoval na Drobkovo příspěvek.
Napsal: pát zář 10, 2010 21:40
od Tommel
To je ale hnus, kdo změnil tu anketu ? Pro tohle bych nehlasoval

hnus toto

Napsal: pát zář 10, 2010 21:51
od Atex
Tommel píše:Pro tohle bych nehlasoval
Vsak si nehlasoval, predchozi anketa byla smazana a zverejnena nova (poradna). Pro obrovskou oblibenost prekrasnych 2101 az 2106 hlasovalo za tak kratkou dobu tolik lidi
A mate to vy dlazdici

Napsal: pát zář 10, 2010 21:52
od Tommel
cha cha cha

Napsal: pát zář 10, 2010 21:54
od Atex
Napsal: pát zář 10, 2010 21:58
od Tommel
sakra dneska jsi vtipnej

Napsal: pát zář 10, 2010 23:04
od dmatej
Laďuša píše:Ale ne, dobře, já taky třeba zrovna nemusim 2101

, ale jsem schopnej říct proč. ..
Žádám vysvětlení! Proč? Počkej až bude Laďka po transplantaci, budu mít zase auto!
vintera píše:A jen tak mě napadlo, má někdo na hranatci větrací okénka ve dveřích?
Rozhodně Laďka (2101) nemá trojúhelníčky, anžto mi u jednoho ulomili kličku, načež jsem si koupil vrták na sklo, leč sklo se rozkostičkočkočkovalo na kokostičky

. Tož som sa stavěl na vrakáču pro 2104.
2101 je nejlepší krabice do sněhu.
2107 nejvýkonější krabice.
2104 výkon + prostor
2103 pěkná maska
2104,5,7 - dobrý světla
Já nevim. Mám rád všechny, ale 2101 mám jakožto kovaný fanda papírových outsiderů nejradši

Haha, vlastně podle Century of Self nebo jak se to jmenovalo, jsou krabice dokonalým uplatněním ovládání masy - máme všichni to samé, ale každý něco trochu jinak
Hlasuju pro bludišťáka, opilci!

Napsal: sob zář 11, 2010 09:14
od Laďuša
dmatej píše:Laďuša píše:Ale ne, dobře, já taky třeba zrovna nemusim 2101

, ale jsem schopnej říct proč. ..
Žádám vysvětlení! Proč? Počkej až bude Laďka po transplantaci, budu mít zase auto!
Tak dobře. Bez lišt a s dvojicí velkých světel vypadá krátká a vysoká, to je to hlavní. Interiér též nic moc, bídný sedadla a strohý tapecíry, pod kapotou je motor 1200 a vůbec je technicky zaostalejší než další vazovský modely. Takže asi tak. Než 2101 bych si radši pořídil hranu. Takže u mě to neni vyhraněnej (vykulacenej?) boj hranaťák versus kulaťák, ale jednotlivých modelů.
dmatej píše: 2101 je nejlepší krabice do sněhu.
A tuto je co za objev? Ta technika je stejná, ať mi nikdo netvrdí, že tam jsou rozdíly

Napsal: sob zář 11, 2010 09:56
od dmatej
Kdybys nejezdil jen s tou svojí, věděl bys, že 2101 má díky slabšímu motoru taky "lehčí" spojku a je v tom mnohem lepší cit. Prostě perfektně se dá trefit mez, kdy to nezahrabe. S 21053 to bylo mnohem těžší, stejně tak s Kalinou.
2101 je na sněhu super mašinka.
Že by vypadala vyšší, o tom teda rozhodně nic nevím

, krabice jako krabice.
Tapecírung jako argument beru.
Sedadla rozhodně nejsou bídný, jsou pohodlný, jednoduchý na údržbu a že bych z nich "vypadával" taky říct nemůžu, přestože nemají boční vedení a ty dnešní píčovinky. Nebolí z nich záda, to je pro mě podstatný (ale to z žádných sedaček VAZů, snad možná s výjimkou 2107, ale s tou jsem nikdy nejel dlouhou cestu)
Technicky zaostalejší - jak vůbec něco takovýho můžeš vypustit? Je Tvoje 2103 zaostalejší než fábie? Definuj zaostalost? To, že do auta dorvu věci, který nepotřebuju, který jsou poruchový a často dokonce překáží, z něj nedělá "pokrokový vůz". Anebo jo? Ona je to asi otázka úhlu pohledu, já se na to dívám spíš čistě pragmaticky.
P.S.: Dej vědět, až se dostaneš pod 7.5 litru se spotřebou, zaostalče
(FIGHT!

)
Napsal: sob zář 11, 2010 10:04
od Laďuša
dmatej píše:Nebolí z nich záda, to je pro mě podstatný (ale to z žádných sedaček VAZů, snad možná s výjimkou 2107
Z 2107 rozhodně záda nebolí.
Technicky zaostalejší - posilovač brzd, světla přes relé, couvací světlo. To jsou věci, který prostě by podle mě na autě měly bejt. A ano, 2103 je zaostalejší než fábie, protože nemá výstražný světla a nebo ohřev zadního okna.
A se spotřebou mam rekord 7,63. To je o 0,13 litru víc, což jsou ňáký 3 paňáky. To jde. To bych si teda u dvanáctky představil eště menší spotřebu

Napsal: sob zář 11, 2010 10:36
od dmatej
Já taky netvrdil, že 7,5 je minimum dvanáctky, ale předpokládal jsem, že Ty se níž nedostaneš

. Jsou tu lidi, který jezdili s 1.2 pod 7, sám to mám v úmyslu zkusit s novým motůrkem
Posilovač brzd je nutný zlo, když už jsme u toho, 2101, pokud má v pořádku brzdy, má dokonalý dávkování účinku. Ale když už bys chtěl rýpat, nemá vzadu samostavy, na druhou stranu si člověk může brzdy trochu doseřídit dle svého gusta
Světla přes relé - no dobrá, ne že by mi to až tak vadilo, ale dejme tomu.
Couvací světlo - ok. I když ... nikdy mi to moc nevadilo, stejně s couvacím světlem na většině aut nic moc nevidim, je to takový placebo.
Ohřev zadního okna je stejně pomalej, potřebuju to, než vyjedu, ale dřív mám led odrbaný škrabkou a setřený hadrem. A v 210x se zadní sklo moc nepaří, co se tak pamatuju.
Hehe, to jsou všechno takový "nice to have" věci, pro mě postradatelný.
Napsal: sob zář 11, 2010 10:42
od radek mb
dmatej píše:Jsou tu lidi, který jezdili s 1.2 pod 7
A teď tu o perníkový chaloupce

Napsal: sob zář 11, 2010 10:56
od dmatej
radek mb píše:dmatej píše:Jsou tu lidi, který jezdili s 1.2 pod 7
A teď tu o perníkový chaloupce

S prvním Žigulem (*1974) jsem jezdil za 7.3, to jsem neměl prachy a jezdil jsem kolem 90 s lehčí nohou. O auto se nikdo nestaral, stálo před tím rok na dvoře, zapadalo listím. Pak se přišlo, po 30s točení chytlo a přejelo 3m do garáže, kde se vyměnila prasklá palivová hadice. Od tý doby jezdil. Bylo to první auto, o který jsem se staral, nejspíš už je mu huť lehká, dodnes mě mrzí, že jsem ho od bejvalky nevzal na díly - když jsme se rozešli s bejvalkou, už neměl technickou a jezdilo se Ládínkem 21053, na kterýho přešel např. Žigulův startér.
U Laďky jsem bohužel na spotřebu nikdy jet nevydržel, průměr jsem měl kolem 10.3 a jezdila skoro výhradně dálnici 130 (skutečných), kopec nekopec.