Stránka 6 z 11
Napsal: čtv lis 04, 2010 07:07
od plavec
Fišer Jiří píše:Oni kašlou na Evropu,ta je neuživí
Potom je zcela nasnadě doprodat skladové věci a auta co tu maj u CS a zavřít ten náš trh.
Divím se, že to teda už neudělali
Napsal: čtv lis 04, 2010 20:02
od Igithegreat
Ja spis nechapu cenovou politiku.. treba dnes sem videl, ze renault thalia je jiz za 149tis v hotovosti. Sice bez vybavy.. ale na to jezdeni do prace a na nakup toho clovek moc nepotrebuje.. A priora je skoro o 100tis vyse..
Napsal: čtv lis 04, 2010 21:46
od plavec
Igithegreat, To je jako Dacia. Ta je taky levnější než lada a navíc má servisní síť, což tady lada nemá. A pak je jasný co se bude líp a víc prodávat. O reklamě ani nemluvím.
Napsal: čtv lis 04, 2010 22:32
od Cory
Ono to tak vsetko suvisi...Dacia si moze dovolit nizsiu cenu, pretoze ma reklamu a servisnu siet, co zabezpecuje vyšší odbyt pre tieto auta a predajca Dacie si moze dovolit zarobit menej na 1 predanom kuse ako Lada.
Napsal: pát lis 05, 2010 01:42
od plavec
Cory píše:Dacia si moze dovolit nizsiu cenu, pretoze ma reklamu a servisnu siet
No logicky bych řekl že spíš obráceně. Protože reklama něco stojí, servisní síť taky, takže by cena výrobku měla bejt právě vyšší. Takže když oni tlačí cenu opačným směrem, už to musí asi být na úkor kvality.
Napsal: pát lis 05, 2010 07:49
od Patrac
Loghan MCV v základu 160
Napsal: pát lis 05, 2010 21:17
od Cory
plavec píše:No logicky bych řekl že spíš obráceně. Protože reklama něco stojí, servisní síť taky, takže by cena výrobku měla bejt právě vyšší.
Ano, lenze logika klame...pretoze za urcite casove obdobie, dajme tomu polrok, preda dacia tolko kusov, ze naklady na reklamu su uz davno vratene. Zaoberal som sa podobnymi problemamy jeden cely rok na VŠ, mozem ti k tomu pohladat aj grafy
obměna 2111 za 2172? či něco jiného? či raději nic?
Napsal: sob bře 26, 2011 14:05
od JakubN
Ahoj všichni,
koncem května bude moje Lada Jaga (2111) šest let v provozu, končí STK a má nejeto 60 000 km (takže by to chtělo vyměnit rozvody apod.). Uvažuji tedy zda nenazrála doba na obměnu. Trochu se to ve mně sváří, takže jsem se rozhodl se tady podělit o svoje úvahy.
Proti obměně:
- finanční stránka věci
- zajeté a známé stávající vozidlo motorově a podvozkově zatím zcela OK
- stav vozidla, který mentálně nebrání horšímu zacházení (žena za volantem, děti s jídlem uvnitř, rozbité cesty na Vysočině)
- téměř "neukradnutelné" vozidlo s nízkým havarijním pojištěním
- citový vztah ke stávajícímu vozidlu (kupoval jsem ho jako nové a jako svoje první auto vůbec)
Pro obměnu:
- chybějící klimatizace
- místy se objevující koroze
- začínají se objevovat drobné nefunkčnosti
- ne už zcela "reprezentativní" vzhled (nesouvisí se značkou, ale objevující se korozí)
Pokud bychom se s rodinou nakonec rozhodli pro obměnu, bude následovat řešení otázky: co? Preferuji auto se zárukou (nové/předváděcí apod.) před nejistou ojetinou, ale je to asi otázka konkrétních možností. Pokud řešení pracovně omezím na nové (pod 300 000 Kč, dostatečně velký kufr, výkon 65 kW a více, klimatizace) pak se nabízí varianta
a) Lada Priora kombi (v podstatě shodné auto se stávajícím; konstrukcí možná lépe vyhovuje rozbitím silnicím a cestám na Vysočině; extravagantní = netuctová značka; nyní dokonce značkový servis v blízkosti; otázkou je samozřejmě kvalita zpracování a dílčích částí v porovnání s konkurencí)
b) něco jiného: Dacia Logan?, Renault Megane?, Opel Astra Classic III?, Škoda Fabia?, Škoda Octavia Tour?, nějaký Korejec?
c) a nebo nakonec hledat i nějakou zajímavou ojetinu???
Napsal: sob bře 26, 2011 21:20
od Fišer Jiří
Myslím si, že máš nespornou výhodu v tom, že vlastníš 2111ctku a kdyby jsi se rozhodl pro Prioru,tak víš do čeho jdeš!Já byl na tom stejně,jenom s tím rozdílem , že byl rozhodnutej že si Prioru koupím.Nelituji toho,určitý pokrok tam je,ale musím uznat že konkurence je stále před náma to nebudu zastírat,bohužel i v ceně!
Záleží na tobě co rozhodne,zda láska ke značce,nebo touha okusit něco jiného, lepšího!
Napsal: sob bře 26, 2011 21:43
od veliz
Ojetinu bych nehledal, vždyť ji máš (6 let a 60000km není mnoho). Buď bych si jí ještě nějakou dobu nechal, nebo bych vybíral ze zmíněných škodovek jakožto sázka na jistotu. Váhal bych mezi zvýhodněnými modely Family, které se nabízejí pouze se staršími motory a TSI. V zásadě platí - čím později nové auto koupíš, tím bude lepší a levnější.
Napsal: sob bře 26, 2011 21:58
od Marťas
Když už tady spekulujeme o jiných značkách, než Lada, koupil bych Astru H, rodiče jí mají třetím rokem a zatím nebyl sebemenší problém (absolvovala 3x Chorvatsko a 3x hory) a oproti Octavii je to uvnitř obří auto.
EDIT:Teď jsem si zkoušel konfigurátor tý Astry s tim, že jsem si tam zaklikal bůhví jaký blbosti a vypadlo mě 341t Kč.
Byla to 1.6/85kW, Metalíza, tónovaný skla, klima, litý kola, palubní počítač, přední mlhovky, rádio s mp3+AUX výstup a 7 repráků, tempomat, elektricky zklápěný zrcátka a výdechy na zadní sedačky...
Napsal: sob bře 26, 2011 22:45
od zelvotron
Bych opravil korozi a drobný nefunkčnosti a nechal si 2111 dokud se nerozpadne, což jednak možná nebude dlouho trvat a jednak je stejně prodejná jen se šílenou ztrátou hodnoty. Tu klimu bych zase tak nepřeceňoval.
Napsal: ned bře 27, 2011 19:24
od FOMA
No já bych ji taky asi ještě nechal,ztráta by byla velká- ted už moc ztrácet nebudeš.nějaké drobnosti poléčíš a bude,počkej až bude mít 100tis.km a 10 let,alespoń budeš moci říct,jsi se s ní svezl.
A jak tu již zaznělo: čím později nové auto koupíš tím líp pro tebe(bude nový typ,popř.větší výbava nebo nižší cena apd.)
Osobně bych nespěchal,ale záleží na tobě jak moc bude velká touha po novém autě
Napsal: ned bře 27, 2011 21:02
od plavec
JakubN píše:nyní dokonce značkový servis v blízkosti
TeĎ jo, ale bude ten servis opravdu použitelnej na prioru i za pár let, nebo to tam taky po čase zavřou ? Mimo to, jak to tam teď vlastně máte, už prodali "dost" nových aut prior a kalin ?
Napsal: pon bře 28, 2011 01:39
od DJW
Moj osobný názor je, že 60.000 km je málo a pokiaľ Lada jazdí a nezlobí, načo ju meniť..
Auto je zlá investícia.