Stránka 6 z 9

Napsal: pon srp 23, 2010 11:10
od radek mb
Luděk Musil píše:Spotřeba se dá částečně eliminovat montáží 5kvaltky.
Ta tam byla dřív než motor1.7,ale díky za nabídku.Prostě to hlavně chce doštelovat karburátor,řekl bych ,že tam je hlavní příčina.Ani zapalování neni stoprocentní,rád bych časem dal bezkontakt od Coryho.Jen v tom je minimálně litr a půl reserva.Dále pak jízdní styl.Když sednu z "líné" desítky do šestky,tak mi to přijde jako fakt žihadlo a těžko se krotim,abych tomu nešlapal na krk....

kočkolap na lpg

Napsal: pát srp 27, 2010 20:04
od plavec
Takže nějaké novinky: Je provedena přestavba lpg. Lpg bižuterii jsem doal svojí ze stříbrný komplet s trubkama, a se vším. Za přehození si řekli v servise nehorázných deset tisíc. ještě měli tu drzost si připočítat 600kč revize, a 290kč za načepovaný plyn. Ukecal jsem to na rovných deset ale i tak je to moc, což tvrdil i ten mechanik co to dělal (prej: Já nevim proč ten náš šéf je pořád takovej hamoun.. ) Podle provedení práce si říkám že to mohli zprasit i daleko hůř. Nádrž (toroidní) umístili trochu nešťastně doprostřed místa pro rezervu, u stříbrný jí dali co nejvíc dopředu, a krásně mi zbylo místo na zvedák pod kobercem. Ale za to si asi můžu tak trochu sám, protože jsem je neupozornil, že bych to tak chtěl, a jak jim to vypadlo z ruky, tak to tam přidělali. :( Požadoval jsem zprovoznit nefunkční plynovej palivoměr.Po prvním projetí a natankování se zdálo že by to i fungovalo, uvidíme jestli mi nedojde plyn až bude svítit "plná nádrž" Ale to je prkotina.
A teď to hlavní. Jelikož se asi chvátalo (nevím proč, když jsem preferoval kvalitu před rychlostí) tak do sání navrtali díru navíc a tu pak zapatlali nějakým silikonem (prej to není turch, ale věřte tomu...) Pak tam někdo asi vzal kudlu a prokrojil to odhlučnění za motorem asi se chtěl podívat na topení, ale byla tam tma :shock: :lol: V tomhle si nejsem jist, jestli to udělali plynaři, nebo už to udělal někdo v Brně, ale rána vypadá čerstvá, takže asi plynaři.
Zkušební jízdu provedli, nastavení taktéž. Ale při zapojování hadic se ztratil necelý litr vody z chlazení.Ano to považuju za běžnou věc.Ale že ji nikdo nedolil a musel jsem si to udělat sám, to mě docela dostalo.
Na druhou stranu musím pochválit, že tam dali nějaký lepší hadice na vodu a aby se náhodou neprošoupaly, tak je protáhli "husíma krkama" , což udělali i u některých kabelů. :)
Čekal jsem slova: "Tyvole von tam netopí, to nemá radiátor.. " Páč je stále odpojený. Ale neříkali nic. Jen to běžný, že je to hroznej pekáč, to už známe. :D

Dolil jsem necelý litr vody a koukal odtud rychle zmizet za doprovodu zvuku, kdy jeden mechanik skákal po zvedáku, pak skákal po felicii až se ozvala šlupka, jako když praskne auto vejpůl, no a asi pak tu nádrž nakonec vyndal. :roll: Já vám nevím svěřit jim tam novýho meďáka, tak to musí bejt teprv zážitek :lol:
Otázka: Hladina vody klesla z maxima na minimum po ujetí asi 45 km, hádám že se to ještě odzvušňuje po tom co ´tam rozpojili hadice.Je tak?
Pokud se bude ztrácet i dále, je to jasný, může za to směšovač.

Napsal: sob srp 28, 2010 11:27
od zelvotron
Ten regulátor tam přeci ale je oproti autu bez lpg v chladícím okruhu navíc, tady kdyby se i úplně ucpal, tak nemůže zvýšit tlak v soustavě.

Napsal: sob srp 28, 2010 21:13
od plavec
Nee? Vždyť je průtokovej...
zelvotron píše:navíc
Navíc je tam řidič s krompáčem :lol:
Jo a už se opět rozsvítila kontrolka motoru za jízdy zničehonic.Ač to jede stále stejně. Nikdo neví proč.

Napsal: sob srp 28, 2010 21:19
od radek mb
plavec píše:Jo a už se opět rozsvítila kontrolka motoru za jízdy zničehonic.Ač to jede stále stejně. Nikdo neví proč
To je asi z toho,jak jsme tě s Radůzem s spol na dnešním minisraze pomlouvali. :lol: :lol:

Napsal: sob srp 28, 2010 22:06
od plavec
Vidíš to, kdybyste mlčeli, tak se nerozsvítí.Ale zas kdybyste pomlouvali ještě víc, tak ta žárovička praskne... :lol:

Napsal: sob srp 28, 2010 22:33
od Marťas
plavec, A kdyby jsme tě pomlouvali víc a hodně rychle, tak by praskla hned a ty si ani nevšimneš, že se na chvíli rozsvítila :D

Napsal: čtv zář 09, 2010 21:17
od plavec
Nastává nám chladné až mrazivé počasí.a v kočkolapu se stále netopí.Řeším otázku jak to pořešit za pár peněz.Asi dojdu do zastavárny jestli tam nebudou mít nějaký jetý kamna a budu přikládat klackama co najdu ve škarpě. :lol:
A teď vážně: Nebyl tam zapojenej radiátor, takže tipuju že tekl, nebo že tam neměli fridex a báli se aby v mrazu neprasknul, tak ho odpojili. Jen tak ho zkoušet se mě moc nechce, když vím jak blbě se tam leze... Tak nevím jestli tam nemám dát ten z hradní střely, ale zase mám strach, co když je to někde ucpaný tou sračkou na utěsnění chladičů? Nalil jsem to tam už dvakrát (do střely) .Co byste dělali vy?

Napsal: čtv zář 09, 2010 21:26
od Křečík Barbuška
plavec píše:Co byste dělali vy?
Zastřelili se? 8) Z té sračky na utěsnění bych strach neměl. Do kombajnu jsem lil dvě balení a teď jsem se díval, že se chladič zase rosí, to radiátor neucpe ani náhodou, kdyžtak jej před montáží pro klid duše propláchni.

Napsal: čtv zář 09, 2010 21:40
od plavec
Koko Loko píše:Zastřelili se?
Tak na to taky jednou dojde.Ale ještě nenastala vhodná příležitost :mrgreen:
Opravdu ho to neucpe? Když jsem to viděl rozpáraný, tak v tenkých trubičkách jsou jakési plastové "vrtulky" po celých délkách trubiček, a to by ucpání snad nemuselo bejt nereálný. :roll: Ono to vlastně udělá co, když se to tam nalije ta sračka? Se z toho udělá jakoby žvejkačka,nebo guma, která má zalepit tu netěsnost?

Napsal: čtv zář 09, 2010 21:44
od Křečík Barbuška
Mno, v hranatcových radiátorech vrtulky nemáme ... . Ta srajda podle mě reaguje se vzduchem, zalepí to z venku, ale to je jen má doměnka. Jsou ale i srajdy s hliníkovým práškem ... .

Napsal: čtv zář 09, 2010 21:47
od plavec
Koko Loko píše:Mno, v hranatcových radiátorech vrtulky nemáme ... . Ta srajda podle mě reaguje se vzduchem, zalepí to z venku, ale to je jen má doměnka.
To jsou normálně plně průchozí trubičky? :shock: však i ve favoritu to je tak jako v desítce.

Napsal: pát zář 10, 2010 17:05
od Saša
plavec píše:To jsou normálně plně průchozí trubičky?
Ano .
U našich vozů je totiž radiátor vyroben z teplovodné mědi , tudíž voda nepotřebuje dlouhou dobu na přenos tepla .

Napsal: pát zář 10, 2010 20:31
od plavec
To tedy zírám.U našich povozů je ten radiátor z hliníku. Holt se ještě musím hodně učit, hodně učit. :P
Jinak jsem vyměnil lanovod ruční brzdy (cena: 346kč za kus, na krabici asi 120kč) - byl zarezlej a zpřetrhanej. Ten druhej odejde asi v zimě. Ale bylo to peklo to měnit poprvý v životě.Naštěstí výfuk ven nemusel.Ale musel jsem (já osel) poupravit jednu paknu.Jak jsem ji při výměně trochu ubrousil zobák, tak sem to tam zas musel zpátky navařit, páč ta ručka jinak nefungovala. :roll: Nahoře co je ta "opěrná rámovka" , co vlastně tvoří doraz mezi paknama, tak ta byla moc navolno. No ještě že ty auta neopravuju někomu na kšeft, to by bylo mrtvejch :oops:
Nicméně úž konečně brzdí obě kola, takže to ručka udrží i na kolmým svahu. :mrgreen:

Napsal: pát zář 17, 2010 09:16
od plavec
Takže jsem vylovil radiátor topení. (slabším povahám nedoporučuju tuhle operaci provádět) . No a to hlavní: Proč si myslíte že by ho někdo odpojil? Nabízí se mi několik možností: 1.) Byla povolená sponka a nikdo nevěděl jak se tam dostat, tak vyrval silou hadici.
2.) Tekl 3.) Jezdili na vodu a ne na fridex i v zimě- ale to myslím, že by spíš bylo rozumější ho nechat normálně zapojenej a vodu vypouštět kohoutkem na chladiči.
Tak nevím, zkusím ho natlakovat pomocí duše a ponořit do vody, ale to zas neuvidím jestli nebude utíkat za tepla. Pak uvidím co dál, jestli ho tam zapojím, nebo dám ze stříbrný - tam se zas bojím tý sračky na utěsnění co jsem tam 2x nalil. aby nebyl přicpanej. Novej stojí asi 1815 kč co sem se na Koněvce ptal. :|