Stránka 6 z 8

Napsal: ned led 31, 2010 21:10
od plavec
Kewin píše:a couraky po městě tak snad to vydrži
No já nevím, asi bych se bál.Kamarádovi takle ruplo těsnění pod hlavou a už nikam nedojel a v servise mu pak taky třikrát proplachovali motor.
Kewin píše:dveře špatně zaviratelne
A nechce to jen "nastavit" zámky dveří?
A co u topení, tam není vidět, že by ta voda mizela?Kohout topení je dost častá závada u fáva.Ale když říkáš, že Ti přibývá olej, tak spíš to těsnění.Jsou ve vodě (fridexu) vidět kapičky, nebo v oleji emulze?Jak vypadají víčka?

Napsal: ned led 31, 2010 21:19
od Kewin
kohout topeni je v poho nikde v interieru neteče voda zámky cvakaj dobře ale skelet pokroucen v minulosti bouchnute na zadek strana u řidiče dodnes poznatelene dveře některe sedi šibr apod až vezmu fotak tak pofotim na čem se učim jezdit mam z bidou 3 měsic řidičak a na něčem se to naučit musim :D jinak co si vzpominam předni čast strana řidičem byla sebrana srna světlo plast maska lem dveře :roll: ale myslim si že tu už moc nezmužu radši budu šetřit chechtašky na dalši vuz auto patři memu tatovy pokud ho nepotřebuje jezdim z nim ja nebo sestra každodeně v pohybu ale myslim si jak by dele stalo tak se to začne vše sypat :roll:

světle hnědy leskly ale známky kapek tam vidět nejsou :roll:

Napsal: ned led 31, 2010 22:08
od Kewin
ještě mně napada co vše obnaši vyměna karoserie hlavně mně zajima pravni stranka co se musi doložit co zaplatit prokazat Děkuji a přeji pěkny den

Napsal: pon úno 01, 2010 09:23
od Saša
Kewin píše:ještě mně napada co vše obnaši vyměna karoserie
Na Fáčko již legálně NEJDE karoserie vyměnit (přepsat) ! Škoda auto jí (karoseriji) vyřadila oficielně ze seznamu náhradních dílů . Právě kvůli korozi (a myslím že i z jiných důvodů) . Je to informace s DI když jsem se ptal na přepis karosérie na Ladu . Cituji : Pokud zdělí výrobce (dovlzce) že karosérie se považuje za ND tak přestavbu povolí .

Napsal: pon úno 01, 2010 10:14
od Roman
Neviem ako Favo, ale Forman ma origo palivovy filter nad nadrzou. Je k nemu "super" pristup a prave preto ho nikto nemeni. Predpokladam, ze Favo ho ma na tom istom mieste. Je to taky slusny kovovy sulec. http://www.autodily-prostejov.cz/compon ... 5011ad.jpg

Napsal: pon úno 01, 2010 11:10
od zelvotron
plavec píše:Kewin, Ale jo máte filtr určitě. Na tenký trubičce v motorovým prostoru.Když si stoupneš proti motoru tak je myslím vpravo .Takovej průhlednej (nebo průsvitnej)váleček ve kterým je varhánkovej papírovej filtřík. Novej stojí doslova pár korun a maj ho i v tescu. :) A při výměně pozor ať nepopleteš směr toku benzínu.Dává se podle šipky, která na něm je vyznačená.
Nemusí tam být. To je až individuální tunnig :-P Originálně je tam jen sítko před čerpadlem. (předpokládám že oba mluvíme o karburátoru).

Napsal: pon úno 01, 2010 12:43
od Roman
Praveze Kewin pise o "ročnik 1993 z jedno střikem " a tam by teda mal byt ten kovovy palivovy filter. Uchyteny je objimkou nad nadrzou. Pristup je k nemu hrozny - zo spodu, trochu je ho vidiet cez tu dieru, ktorou sa da dostat k palivovemu cerpadlu v nadrzi.

Napsal: pon úno 01, 2010 20:35
od Maysner
proto ten filtr nekteri lidi davaji do motorovyho prostoru, aspon u felicii.

Napsal: pon úno 01, 2010 21:03
od Roman
Ale najprv musis ten origo vyhodit, ja som ho po vybrani rozrezal a bol plny niecoho, co by sa dalo prirovnat k mazutu, alebo polotekutemu asfaltu. Ani som sa nedivil, ze cez to obcas nestacil pretekat benzin :D

Napsal: pon úno 01, 2010 22:03
od plavec
zelvotron píše:předpokládám že oba mluvíme o karburátoru).
Jistě. :wink:

Jinak se mi ta vypadávající elektrika zase projevuje.Pojistkovka přeletovanána. Když mám jen obrysový světla, motor běží na volnoběh a je zaplý rádio a zapnu "světelnou houkačku" tak mi ten motor dokonce chcípne.Rádio zhasne a smažou se paměti.Na co se mám zaměřit? Když startuju při zaplým rádiu tak se buď vypne nebo poblikne. Baterií to nebude, startuje to docela dobře. Mám zkusit třebas vyměnit ten kabel od baterie ke kostře vozu?

Napsal: pon úno 01, 2010 23:50
od Kewin
Saša píše:
Kewin píše:ještě mně napada co vše obnaši vyměna karoserie
Na Fáčko již legálně NEJDE karoserie vyměnit (přepsat) ! Škoda auto jí (karoseriji) vyřadila oficielně ze seznamu náhradních dílů . Právě kvůli korozi (a myslím že i z jiných důvodů) . Je to informace s DI když jsem se ptal na přepis karosérie na Ladu . Cituji : Pokud zdělí výrobce (dovlzce) že karosérie se považuje za ND tak přestavbu povolí .


aha tak to je škoda aspon bude 1200 žigo sic ktera stoji cca 4 roky venku na otevřenem prostranstvi :roll: karoserie kupodivu neni jak cednik nějaka liška je ale zda se byt OK ma to smysl zachranovat ? :roll:

Napsal: úte úno 02, 2010 05:08
od Laďuša
2101? Ne :P

Napsal: úte úno 02, 2010 08:58
od Petr HC
plavec píše: ... startuje to docela dobře. Mám zkusit třebas vyměnit ten kabel od baterie ke kostře vozu?

Pokud dobře startuje ,musí být tento kabel v pořádku.
plavec píše: ... motor dokonce chcípne.Rádio zhasne a smažou se paměti.Na co se mám zaměřit?
Zapni dálková a měř na všech spojích vedených k nim, ke spínací skříňce a k ŘJ úbytky napětí. Pokud překročí desítky až stovky mV je tento spoj vadný (za tebou popsané situace by měl i hřát). Může to být i natavená "hlavní pojistka" (zeslabený vodič) těsně u + svorky baterie nebo napálené kontakty spínací skříňky evtl. hlavního relé zapalování .
P.S. nějak nechápu, proč to píšeš sem a ne do 211x.

Napsal: úte úno 02, 2010 10:16
od zelvotron
Petr HC píše:P.S. nějak nechápu, proč to píšeš sem a ne do 211x.
Ty problémy má na fáčku :wink:

Napsal: úte úno 02, 2010 10:38
od Petr HC
zelvotron píše: Ty problémy má na fáčku :wink:
Tak sorry za P.S. Ale mimo tu "hlavní pojistku" vše platí.