Stránka 6 z 15
Napsal: úte dub 19, 2011 17:32
od MartasBrno
Luky,
Jakub Metelka, díky. Však to taky bude radosti až to bude hotové
Napsal: úte dub 19, 2011 17:41
od Laďuša
Jojo, koroze rámu je drsná, to tam je taky snad pokaždý. Kde je ale ten rám, to teda
Napsal: úte dub 19, 2011 18:15
od MartasBrno
Všude přece. stačí 1cm2 koroze a píšou to tam
Napsal: stř srp 03, 2011 16:31
od MartasBrno
Takže dneska se začala psát zvláštní kapitola mého modrého VAZu. Pomalu jsem rozdělal a zase i složil pravou i levou půlku přední nápravy, kouknul na čepy, zase to poskládal a pak se udála naprosto nicotná a nepatrná akce. Totiž, měl jsem v úmyslu opravit pár ďubanečků na podběhu a zevnitř blatníku. Všud eje krásný zdravý plech, jen se občas někde něco slouplo, jak do mne vrazila před dvěma lety (nebo před rokem?) jedna vrstevnice...
No a v tom se to stalo. Vzal jsem šroubovák a propíchnul malinkou bouličku ve věži, na kterou jsem vůůůůbec sahat nechtěl. No, ona ta věž je docela dobrá, ale už něco pamatuje. Použil jsme flexku, pilník do vrtačky, šroubovák, kladivo, kleště a vysavač a udělal jsem z toho malinké lego. Zítra to přijde zavařit a když pánbů dá, tak aji motyka spustí, teda udělá se totéž i na druhé straně, která zvídavosti ušla.
http://mkbrno.rajce.idnes.cz/VAZ_2101_oprava_vezi
Vlastně na celé akci je pozoruhodné jenom to, že zrovna středa 3. srpna je ten památný den, kdy jsem poprvé tnul do modrého. Do dnešního dne byl jen myt, leštěn a hýčkán. Párkrát se dočkal drbání za ušima, no.
Jinak mám otázku: Jak dlouho mají vydržet svislé čepy než začnou ťukat a jak dlouho vydrží než se rozpadnou? Vyměnil jsem levý spodní, abych zkusil, jestli ťuká právě on
. starý měl cca 85 tisíc.
Napsal: čtv srp 04, 2011 07:38
od Teepee
Napsal: čtv srp 04, 2011 08:24
od MartasBrno
Teepee, To máš pravdu, ale ono to tam už dlouho bylo "proplachované" skrz konzolu dorazu, která zmizelai s tou "boulí" pod ní. Jinak je to docela OK... Tedy na naše podmínky myslím. Víc do toho řezat nechcu, teď to musím zpacifikovat a pořádně ošetřit a pak se uvidí... Musím to nachystat na zimu.
No každopádně, ten vnitřní slabomyslný plech ve věži, to je teda konstruktérská perla.
Doslova. Nevím, jaká všechna zatížení ta věc musí snášet, ale odolnost proti krutu tam snad není třeba? No, pozdě bycha honit, už je to hotové.
Napsal: čtv srp 04, 2011 09:42
od Hurikán
Napsal: čtv srp 04, 2011 09:48
od mayo456
K Turkovi?
Napsal: čtv srp 04, 2011 15:20
od MartasBrno
No richtig, dostalo by novej život.
http://www.youtube.com/watch?v=5UMozftY ... ature=fvwp
Ááách, tak to bych mu přece neudělal.
Napsal: čtv srp 04, 2011 18:48
od Marťas
MartasBrno, Bože, co to s těma autama maj, že to jde takle dostat na dvě kola?
Napsal: čtv srp 04, 2011 19:19
od MartasBrno
Ani se neptej, dal jsem to jen pro pobavení, měla to být těžká ironie. Na téma pneumatických a jiných machrovin prosím diskutovat jinde, mám vůči tomu averzi. Nebo lépe vůbec, fujtajbl.
Jo, věž je zavařená a natřená základem, zlikvidovali jsme i tu díru co jí tam lítá bordel.
Napsal: pát srp 05, 2011 15:41
od MartasBrno
No, poslední počin bylo natření levé opravené věže a namíchání barvy dle skutečnosti. Chlapík v autolacích se docela zapotil
ale zřejmě to bude dobré
.
Napsal: pát srp 05, 2011 19:54
od Luděk Musil
MartasBrno píše:počin
Já čet´ zločin
. L.
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
Napsal: úte srp 23, 2011 15:05
od MartasBrno
Tak auto už má opravenou i druhou věž, podobným způsobem jako na lavé straně, ale poněkud velkoryseji. Víc se řezalo, vís se vřilo a přidalo se víc materiálu. Všechno natřené barvou. V plánu jsou ještě spodky předních blatníků a pak už jen brousit a kytovat a brousit ... a lakovat, aby to zase dobře vypadalo. Na dovolené jsme na tom s přítelkyní mohli ruce nechat, celé auto jsme vypucovali Tempem na staré laky, čili je to hned o 200% lepší. Při té příležitosti jsme zkusili želvu, ale asi to nebyla ta pravá, protože výsledek jsou fleky. A to si troufám říct, že s tím asi trošilililinku umím. Asi se to hodí použít až na lepší povrch, ne na zoxidovanou měsíce nemytou kastli. Baterka dostala destilku, disky dostaly flexou za uši, barvu, novější pneu dnes již jen bezdušově a vše to drží. ZaplaťPánBůh za ty dary
.
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
Napsal: úte srp 23, 2011 20:04
od Kopr
Ale my máme rádi fotky