Stránka 6 z 61

Napsal: úte kvě 18, 2010 08:29
od dvk
bez komentáře

Napsal: úte kvě 18, 2010 09:24
od peet2101
No to není moc úsměvné...zrovna dávám nábytek na špalky...

Napsal: úte kvě 18, 2010 09:31
od dvk
To bylo jen protože příspěvek bez textu nejde odeslat.

Na silnici byly dva přelivy, první jsem neodhadl a důkladně auto umyl, na druhý už jsem dal pozor. Jsem zvědav odpoledne na cestu z5. Barák mám sice na kopci, ale po týdením dešti už mám taky vodu všudemožně, začla téct i střecha nad garáží :/

Napsal: pát kvě 28, 2010 09:23
od dvk

Napsal: pát kvě 28, 2010 09:37
od peet2101
:mrgreen:

Napsal: pát kvě 28, 2010 09:55
od MartasBrno
No tak to je dobrý. Byla ta hladina po břicho?

Napsal: pát kvě 28, 2010 10:00
od dvk
MartasBrno píše:No tak to je dobrý. Byla ta hladina po břicho?
Myslím, že nebyla, ale těsně. Odhadem hloubka tak 20cm max, akorát vlna po světla. Chvilku jsem pak jel pod plynem a přibržďoval, ať se bubny a kotouče vysuší.

Napsal: pát kvě 28, 2010 10:10
od MartasBrno
No, tak už aby to zase opadlo. Na tohle se dívá dobře, když člověk sedí v suchu, kor na kopci... Ale vy už z toho asi od začátku moc radost nemáte...

Napsal: pát kvě 28, 2010 10:14
od dvk
No kdyby opadlo ... tohle celé totiž napršelo.

Napsal: ned kvě 30, 2010 17:29
od radek mb
Pěkný.Ostatní čekali na druhé straně,zda se přebrodíš.A ty si jim ukázal,že VAZ je ta správná volba.

Napsal: stř čer 09, 2010 08:58
od dvk
Příprava na STK pomalu finišuje ...

Napsal: pát čer 18, 2010 13:50
od dvk
Tak vážka nedala STK, ještě zadní brzdy a chčící převodovka chce pořešit. Dvě vyhozené auta za jediný týden ... ukažte mi útes, všecko to tam nahážu !!

Prosím o radu - dá se vyměnit zadní gufero převodovky bez její demontáže ? Jen sundat kardan a hardynu s unašečem ... ?

Napsal: pát čer 18, 2010 16:35
od Křečík Barbuška
To nešlo tu převodovku před STK pořádně utřít?

Mno, prý ta výměna toho gufera na autě lze, ale bude to strašná piplačka, to bych tu převodovku dal raději dolů.

Kardan sundáš snadno, já to dělám tak, že odehnu tři packy z převlečného kroužku co je na tisícihranu kardanu (přední část hřídele, drážkový spoj), pak pryč dvě matky držáku ložiska u prvního křížku, pak pryč čtyři matky na přírubě diferáku. Kardan spustíš dolů a pohybem vzad vytáhneš kardan z hvězdice. Následně si pohraješ s těmi šesti šrouby co jdou přes hardy spojku a i s hvezdicí od kardanu ji sejmeš, jde to i bez jejího stahování páskem po obvodu. Místo na vytočení šroubů tam jakžtakž je. Možná by šel kardan dolů i s hvězdicí rovnou, ale byla by to větší pakárna. Až toto všechno bude fuč, povolíš matici na hvězdici co je na výstupní hřídeli a stáhneš ji. Jak snadno to půjde stáhnout je otázka, někdy je matice povolená sama od sebe a jde to samo někdy ne. Ovšem demontáž kroužku kolem hřídele, no nevím. Pokud by jsi chtěl sejmout zadní kryt, tak věz, že jedna matice je přístupna, až po sejmutí spodního víka převodovky. Navíc by jsi musel sejmout těleso s pahýlem fofrklacku. U 5q by to neměl být problém pokud se dostaneš z tunelu na tři matičky, co jej drží, pokud je to 4q, tak tam je ještě zrada v podobě jakési pružiny, co se musí vyháknout a nandat uvnitř převodovky. Její opětovná cvičná montáž se mi nedařila, ani když jsem měl převodovku na stole :lol: .

Napsal: sob čer 19, 2010 18:33
od JmJ
ja vedel proc to auto nekupuju 8) ;-)

Napsal: sob čer 19, 2010 23:49
od Sid
Nechcem strašiť, ale s tou hviezdicou to môže byť veľký problém. Ono keď sú tie šróby zatiahnuté X rokov pod autom, kde na ne špliecha voda pekne zahrdzavejú. Minule som sa ich snažil povoliť pod autom všetkou silou a nič. Tam pomôže asi len autogén. Dúfam, že taký problém mať nebudeš.