Tomáš - VAZ 21044i "Vážka" a další povozy
Moderátor: Moderátoři
To bylo jen protože příspěvek bez textu nejde odeslat.
Na silnici byly dva přelivy, první jsem neodhadl a důkladně auto umyl, na druhý už jsem dal pozor. Jsem zvědav odpoledne na cestu z5. Barák mám sice na kopci, ale po týdením dešti už mám taky vodu všudemožně, začla téct i střecha nad garáží :/
Na silnici byly dva přelivy, první jsem neodhadl a důkladně auto umyl, na druhý už jsem dal pozor. Jsem zvědav odpoledne na cestu z5. Barák mám sice na kopci, ale po týdením dešti už mám taky vodu všudemožně, začla téct i střecha nad garáží :/
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Naposledy upravil(a) dvk dne pát dub 22, 2011 13:33, celkem upraveno 1 x.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
To nešlo tu převodovku před STK pořádně utřít?
Mno, prý ta výměna toho gufera na autě lze, ale bude to strašná piplačka, to bych tu převodovku dal raději dolů.
Kardan sundáš snadno, já to dělám tak, že odehnu tři packy z převlečného kroužku co je na tisícihranu kardanu (přední část hřídele, drážkový spoj), pak pryč dvě matky držáku ložiska u prvního křížku, pak pryč čtyři matky na přírubě diferáku. Kardan spustíš dolů a pohybem vzad vytáhneš kardan z hvězdice. Následně si pohraješ s těmi šesti šrouby co jdou přes hardy spojku a i s hvezdicí od kardanu ji sejmeš, jde to i bez jejího stahování páskem po obvodu. Místo na vytočení šroubů tam jakžtakž je. Možná by šel kardan dolů i s hvězdicí rovnou, ale byla by to větší pakárna. Až toto všechno bude fuč, povolíš matici na hvězdici co je na výstupní hřídeli a stáhneš ji. Jak snadno to půjde stáhnout je otázka, někdy je matice povolená sama od sebe a jde to samo někdy ne. Ovšem demontáž kroužku kolem hřídele, no nevím. Pokud by jsi chtěl sejmout zadní kryt, tak věz, že jedna matice je přístupna, až po sejmutí spodního víka převodovky. Navíc by jsi musel sejmout těleso s pahýlem fofrklacku. U 5q by to neměl být problém pokud se dostaneš z tunelu na tři matičky, co jej drží, pokud je to 4q, tak tam je ještě zrada v podobě jakési pružiny, co se musí vyháknout a nandat uvnitř převodovky. Její opětovná cvičná montáž se mi nedařila, ani když jsem měl převodovku na stole .
Mno, prý ta výměna toho gufera na autě lze, ale bude to strašná piplačka, to bych tu převodovku dal raději dolů.
Kardan sundáš snadno, já to dělám tak, že odehnu tři packy z převlečného kroužku co je na tisícihranu kardanu (přední část hřídele, drážkový spoj), pak pryč dvě matky držáku ložiska u prvního křížku, pak pryč čtyři matky na přírubě diferáku. Kardan spustíš dolů a pohybem vzad vytáhneš kardan z hvězdice. Následně si pohraješ s těmi šesti šrouby co jdou přes hardy spojku a i s hvezdicí od kardanu ji sejmeš, jde to i bez jejího stahování páskem po obvodu. Místo na vytočení šroubů tam jakžtakž je. Možná by šel kardan dolů i s hvězdicí rovnou, ale byla by to větší pakárna. Až toto všechno bude fuč, povolíš matici na hvězdici co je na výstupní hřídeli a stáhneš ji. Jak snadno to půjde stáhnout je otázka, někdy je matice povolená sama od sebe a jde to samo někdy ne. Ovšem demontáž kroužku kolem hřídele, no nevím. Pokud by jsi chtěl sejmout zadní kryt, tak věz, že jedna matice je přístupna, až po sejmutí spodního víka převodovky. Navíc by jsi musel sejmout těleso s pahýlem fofrklacku. U 5q by to neměl být problém pokud se dostaneš z tunelu na tři matičky, co jej drží, pokud je to 4q, tak tam je ještě zrada v podobě jakési pružiny, co se musí vyháknout a nandat uvnitř převodovky. Její opětovná cvičná montáž se mi nedařila, ani když jsem měl převodovku na stole .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107