Stránka 6 z 8
Napsal: pon říj 12, 2009 08:53
od Wolf
To by se projeli
. Nicméně pokud by se dořesila i východní trasa cesty, pak nic není nemožné
. Jsou to tyto
http://kola-pneu-alu.sbazar.cz/disky-na ... 53590.html .
Napsal: pon říj 12, 2009 09:00
od gogo
...klido pido, co tu plasite. prezuvat treba az po prvych mrazoch
ved este vcera sme sa kupali
Napsal: pon říj 12, 2009 09:03
od Cory
ja sa kupem aj dnes, staci vyjst na ulicu
Napsal: pon říj 12, 2009 09:19
od gogo
obycajne prezuvam tak v novembri, ked sa to uz ustali a byva okolo +5 st. a pokial sa ozaj nejde vyslovene do hor, alebo dalej do cudziny tak sa zbytocne neplasim. predsa len skoda ich zbytocne drat pri teplotach okolo 10 stupnov
Napsal: pon říj 12, 2009 09:29
od Majo
ja uz aj idem prezuvat, kym sa tam nedozenu vsetci ostatni a budu plne pneuservisy
Napsal: pon říj 12, 2009 09:32
od gogo
Majo píše:kym sa tam nedozenu vsetci ostatni a budu plne pneuservisy
osial vypukne v druhy den po predchadzajucej rannej poladovici
ja to robim doma, je to relax na hodinku, ale prevazit si ich veru dam uz coskoro....
Napsal: pon říj 12, 2009 11:17
od Hurikán
gogo píše:Majo píše:kym sa tam nedozenu vsetci ostatni a budu plne pneuservisy
osial vypukne v druhy den po predchadzajucej rannej poladovici
Tak tak. Já mám teda naštěstí zimáky na druhé sadě, takže mě aspoň letos návštěva pneuservisu mine.
Pokud teda nepíchnu.
Napsal: pon říj 12, 2009 11:49
od Marek
Já zpravidla přezouvám až s prvním sněhem, případně pokud je v plánu delší cesta s nejistým výsledkem, pak v půli listopadu. Ačkoli v posledních třech letech se tyto dvě podmínky kryly přesně na Martina
.
Napsal: pon říj 12, 2009 19:55
od plavec
Nulašestka píše:Co se týče gum, taky ty Savy Eskimo jsou děsně měkký, auto se hrozně houpe, ale zase na sněhu mají perfektní záběr.
Mám S3 a záběr opravdu perfektní.Ale nějaký extra houpání jsem nepocítil.
Napsal: úte říj 13, 2009 18:55
od Kalasnikov
xx
Napsal: úte říj 13, 2009 19:11
od Maysner
ja vcera prezul ze sjetych zimaku a dobrych letnich balonu na aquilla evo. drzi to na ceste lip. litaky na zimu jdou nakonec pod pisek a mozna i pod komaxit. jen cekam na vyplatu
Napsal: úte říj 13, 2009 20:15
od plavec
Kalasnikov píše:tak já mám přezuto. příjemně strávená hodinka v ledovém dešti
No právě kvůli tomu pochmurnýmu počasí sem váhal jestli vyměním letní sadu za zimní.Tak jsem Ladu nechal na letních a z favorita jsem sundal ty šlupky co tam byly a na předek dal zimáky a na zadek letní s ještě dobrým vzorkem.Dvě zimní na fávo mi chybí, ale prdim na to, stejně s tim zas vyjedu pětkrát za zimu vedle do vsi.
Do obou povozů už jsem jinak dal zimní výbavu.A to: řetězy, holinky a rukavice.Ještě najdu tu lopatu na posypovej mateŕiál.Možná letos přidám i čapku s bambulí
Kolik mm by tak měly mít zimáky aby za něco stály?
Napsal: úte říj 13, 2009 21:15
od Hurikán
Zimáky by měly mít aspoň kolem 4mm. Je to všeobecně doporučovaná hodnota.
Já to dosud dělal tak, že jsem na zimních obje cca 2-4 sezony a pak jsem koupil nové. Staré jsem dojezdil přes léto.
Napsal: stř říj 14, 2009 06:34
od Marek
Přesně tak. Odborníci skutečně nedoporučují používat zimní pneu se vzorkem menším než 4 mm. V některých zemích se toto doporučení vztahuje i na letní pneu. Řeším to podobně jako Albert - pokud po zimě zjistím, že zimní pneu mají kolem 4 mm, dojezdím je v létě, čímž nejen že je sjedu a není mi jich líto, ale ušetřím letní kola na další sezonu. Většinou mi to vychází tak, že mi odejdou jen dvě zimní kola, čímž je nechám vzadu a na předek dávám letní.
Napsal: stř říj 14, 2009 06:50
od Wolf
Můj názor je, že i u letních je doporučená spodní hranice vzorku opravdu na hranici bezpečnosti. Mám zkušenost, že i s 2,5-3 mm vzorkem se auto stává chvílemi neovladatelné při větším dešti v těch našich nechvalně proslulých "kolejích", které tak často na našich silnicích jsou.