Stránka 6 z 24
Napsal: ned kvě 30, 2010 21:13
od Maysner
prave kdyz by zacala mit spatnej kontakt, je volnejsi patice. staci patici pri vyndane zarovce zmacknout a zarovku tam natlacit. ona si sama tu patici roztahen jak potrebuje
Martas: nechapu proc zacli delat ty zarovky s vyosenyma kolickama. jinej rozdil v nich neni
Napsal: ned kvě 30, 2010 23:12
od Little Red Riding Hood
jak piše majsner.. taky to tak provozuju a je to OK.. jak jinak by jsi chtěl dosáhnout toho aby ti blinkry blikaly oranžově.. leda sehnat typ blinkru, ktere je jen pro jednovlákno a nebo to přebastlit a přidělat patici pro jednovlákno... ale to nemá smysle se s tim dělat... když stačí trochu obrousit žarovku a šupnout ji tam...
Napsal: pon kvě 31, 2010 00:20
od MartasBrno
Maysner, vysvětlím, je to jednoduché. Liší se barvou a paticí.
Jedinej způsob, jak zamezit nesprávné montáži je nekompatibilita patice, což se nejjednodušejc udělá kolíčkama v jinejch polohách.
Například dvojvláknovka tím má daný to, že se nedaj prohodit jednotlivý vlákna, aby brzda nesvítila málo a obrys moc, (nebo vepředu blinkr málo a obrys moc (první 2101 s bílými sklíčky a obrysem + blinkrem dokupy (můj případ(ovšem taky mám tuning - kabel k obrysovce je střihnutej a sklíčko je dané oranžové - dobová úprava L.P. 86)))), nebo aby člověk nedal místo čiré žárovky tu zabarvenou třeba do zpětných, nebo kamkoliv jinam kde nemá být. Hlavně ale proto, aby v bliknách s bílými skly šly použít jen ty oranžové žárovky a ne čiré.
To, že si někdo upraví blinkr s původně barevným sklem a čirou žárovkou na blinkr s barevnou žárovkou a bčirým sklem nikdo nepředpokládal a taky se to nesmí, protože to nezaručuje bezchybné osazení žárovky.
Funkčně, pokud bude žárovky (a sklíčka) měnit jen majitel který úpravu spáchal je všechno v pořádku a blinkr bude hezkej a bude blikat barevně.
Ale nedej Bože, aby tam někdo dal příště čirou žárovku pod to vyměněný čirý sklíčko. V tomhle to bude vždycky polovičatý. Navíc, na výměnu budeš potřebovat opět předem připravenou barevnou žárovku s opět umignutým caplíkem
, pokud ovšem patici nevytuníš kleštěma
.
Nic, vem barevnou žárovku, umigni jeden caplík a basta, hotovo
Napsal: pon kvě 31, 2010 10:04
od Maysner
nedoslo mi, ze je tam dvouvlaknova. ja to resil v patici pro jednovlakno. ty maj kolicky rovne nebo vyoseny. a mezi nema je pouze tento rozdil. oboje se daji sehnat jak oranzovy tak bily, dokonce i cerveny. ale s vyosenyma sezenes mnohem lip. s rovnyma casto na objednani
Napsal: pon kvě 31, 2010 11:15
od MartasBrno
jj, jasně, skoro bych řekl že ty barevný s rovným akolíčkama budou tuningový neschválený
, a proto je asi nemaj ůplně všude.
Záleží na roku výroby auta. Jestli je starší jak 73. rok, tak bude mít dvouvlákno, jestli novější tak jednovlákno. U jednovlákna je to fakt banalita, protože stačí fakt jenom vyměnit tu žárovku, ať to stojí co to stojí. Jestli je tam ale dvouvlákno, musí se přesunout obrysovka do parabol a původní v blinkru odstřihnout. Pak je otázka, jestli tam bude mít barevná jednovláknová žárovka vůbec nějakej kontakt, ale to jde jednoduše řešit přihnutím kontaktu patice.
Napsal: pon kvě 31, 2010 12:14
od mayo456
no ja mam r.v. 80 a parkovacky v hlavnej parabole cize to svetlo pod hlavnym sluzi len ako blinker.
Napsal: pon kvě 31, 2010 12:53
od MartasBrno
Aha
Tak to fakt není problém.
Napsal: pon kvě 31, 2010 15:03
od mayo456
MartasBrno píše:Aha
Tak to fakt není problém.
mozno som to vysvetloval ja velmi zlozito ale od zaciatku bol problem v tom, ze do blinkra mi nechcela vojst oranzova ziarovka. preto bud zozeniem take co tam sadnu alebo prispôsobim nejak tie co mam
Napsal: pon kvě 31, 2010 15:12
od MartasBrno
Nene, to já mám v popisu práce komplikovat situaci jak je jen možné
, ale dobrali jsme se stejného výsledku
.
Napsal: pon kvě 31, 2010 20:31
od vintera
a co takhle bílou žárovku obarvit?
Napsal: pon kvě 31, 2010 20:35
od MartasBrno
Jo, třeba barvama na sklo. Prodávaj se v uměleckých potřebách. Akorát sou celkem drahý, ale takovou stovku žárovek s tím člověk asi udělá
Napsal: pon kvě 31, 2010 20:38
od Maysner
oranzovy s rovnyma kolickama nejsou neschvaleny. je vic aut, kde jsou bily kryty a maji zarovky s rovnyma
a to z fabriky
a nez spali stovku zarovek, je lepsi si je rovnou koupit
Napsal: pon kvě 31, 2010 21:14
od mayo456
farbit to nema vyznam lebo sa to za chvilu aj tak ta farba prepali a bude to blikat na bielo.
Napsal: pon kvě 31, 2010 21:16
od vintera
jako děti jsme to barvili vodovkama a barva vydržela
Napsal: pon kvě 31, 2010 22:04
od Saša
Anilínové barvy vydrží .