Stránka 6 z 7
Napsal: ned pro 05, 2010 23:16
od Hurikán
zelvotron píše:Plečka dotažená z Německa bez historie a ještě bouraná,jen ty problémy s tim, to znamená odvézt na podvalu, opravit a pak dovozová stk a přihlásit, to máš minimálně dalších 10t, a ty starosti okolo... v situaci, kdy tu třeba Paves nabízel svojí za 80, sice o dva roky starší a 60 víc najeto, ale koupený u nás a s jasnou historií...mě tahle nepřijde 2x výhodná.
Aha, tak to mění situaci. Já ten text moc nepročítal.
Bral jsem to jen z pohledu "co, v jakém stavu a za kolik". Souhlasím, že 90 bylo značně přestřelených,
ale kolem 60 by to podle mě jít mohlo.
Napsal: pon pro 06, 2010 12:50
od MartasBrno
Pánové, díky za názory a za diskuzi, beru to jako vodítko jestli kalinu, která je opravdu skoro nová, nebo nic, tedy zachovat feldu. Strejda by totiž chtěl nový auto, ale není známá perspektiva, jak dlouho by to nový auto používal - nakonec bysme tu měli na krku nový, zajetý auto za 250 000, který by po pár letech nešlo prodat ani za 100 = kravina = neekonomický luxus. Směřuje to přirozenou cestou do zadnice, ke koupi fabie HTP, nebo podobné srandy.
Na té kale se mi fakt líbí nájezd a věk. Vypadá to totiž, jako "auto pro manželku" nebo "druhé auto do rodiny"...
No, prostě hledám cestu, jak koupit pěkný auto který vypadá jako nový a jak přitom nevyhodit čtvrt mega do luftu jak to dělají ostatní. Není mým cílem rozfofrovat peníze za "pocit bezpečí", "pocit domácí značky", "za to že zapadnu (mimochodem že se vzdám sám sebe
- ano i za to lidi platí
)".
Napsal: pon pro 06, 2010 14:28
od zelvotron
Ať koupí novou Kalinu za 190, někdo ty ojetiny pro nás ostatní dělat musí
Napsal: pon pro 06, 2010 19:06
od vodis
Napsal: pon pro 06, 2010 19:56
od MartasBrno
No, to je docela pěkný. Osobně by se mi perspektivně líbil víc ten Ford, ale nedokážu ho technicky posoudit. Ale je to skoro 200 000. Ty bych radši nacpal do něčeho, co nebude mít za dva roky poloviční cenu. Proto ty spekulace. Díky za tip.
Napsal: pon pro 06, 2010 20:41
od vodis
A nebo koupit, abysme zustali u značky, nějakou garážovku pětku, nebo sedmičku. Je to relativně za pár šupů a pokud neni extremní nájezd, tak spotřeba neni kdovíjaký kritérium. Občas se takový auto vyloupne...
Napsal: pon pro 06, 2010 20:46
od radek mb
vodis píše:nějakou garážovku pětku, nebo sedmičku.
To není dobrá varianta.Mezi desítkou a pětkou je velký rozdíl ve všem.Jediné,v čem klasický žigulik je lepší než desítka,je zadní náhon a i to je můj subjektivní pocit.
Napsal: pon pro 06, 2010 21:55
od vodis
Jenže pokud vezmu cenu dílů a roční nájezd auta, pak už 05/07 nevyznívá tak zle.
Napsal: úte pro 07, 2010 10:17
od zelvotron
radek mb píše:je zadní náhon
zrovna nedávno mě jeden majitel sedmičky po svezení jedenáctkou říkal, jakou to má dobrou průchodnost a vlastnosti na sněhu a jak je to hezky tichý
Ale přetáčivost je fajn, blbý je, když je vyvolaná zadníma pneu kama, tak je bohužel taková dost nepředvídatelná. Nechcete mě někdo pučit krabici na vyblbnutí?
Napsal: úte pro 07, 2010 17:02
od plavec
zelvotron píše:Nechcete mě někdo pučit krabici na vyblbnutí?
_________________
pujčím ti desítku na blbnutí. Že seš to ty můžše si i vybrat odstín , jestli stříbrnou, nebo modrou.
Anebo pak sáňky
Napsal: úte pro 07, 2010 22:26
od Veverka
zelvotron píše:radek mb píše:je zadní náhon
zrovna nedávno mě jeden majitel sedmičky po svezení jedenáctkou říkal, jakou to má dobrou průchodnost a vlastnosti na sněhu a jak je to hezky tichý
Ale přetáčivost je fajn, blbý je, když je vyvolaná zadníma pneu kama, tak je bohužel taková dost nepředvídatelná. Nechcete mě někdo pučit krabici na vyblbnutí?
krabicový klenot pro každou garáž
zkus si ji zpětně sestavit z 211x
Napsal: čtv pro 09, 2010 10:32
od Fišer Jiří
Napsal: čtv pro 09, 2010 11:31
od MartasBrno
Bezva, děkuju. Uvidíme, jestli se nám to povede oddálit, doufám že jo.
Napsal: čtv pro 09, 2010 14:18
od Hlavi
Zrovna o mosteckém servisu bych se moc nezmiňoval, tam už bych auto na servis nedal
.
Napsal: čtv pro 09, 2010 17:07
od Fišer Jiří
Myslel jsem spíš záruční než pozáruční opravy,ono obecně vzato najít dobrý servis je hledat jako jehlu v kupce sena a servis v Mostě je jako ty ostatní a ještě když se k tomu přidá poruchová desítka, tak to je vražedná kombinace
Ještě že maj příjemnýho garážmistra