Tak snad někdy příště.
Ehm, já a slivka
To nejde moc dohromady, ale každopádně díky za nabídku.
V případě, že koupíš nějaký vrak s papírama, tak ho nekupuješ proto, abys ho odhlásil, to bys ho ani nemusel kupovat
, je nejlepší postupovat následovně:
- domluvit se s majitelem a pokud auto fyzicky existuje, tak jej na stávajících SPZ převézt někam k sobě, nebo na místo, kde vrak zlikviduješ.
- až budeš mít vrak u sebe, tak původní majitel dá SPZ do depozitu
- potom teprve bude následovat "papírový" prodej Tobě
- v depozitu nemusí být na přihlášení platná STK, atp. Nikdo po Tobě taky nebude chtít PR. Tento stav může klidně trvat dost dlouho.
- přemontuješ štítky, VINko, atp.
- teprve potom půjdeš na evidenčku/STK a uděláš testaci HV
- nakonec se všema papírama půjdeš na DI, kde necháš na sebe auto napsat (bez ekovýpalného
), změníš odstín barvy a změníš nebo necháš vymazat č. motoru
Uf. Snad už se v tom orientuješ.