Stránka 6 z 23

Napsal: ned říj 10, 2010 17:18
od MartasBrno
ne.
jsou to úplně jiné motory, 1,6 není škodovka.

Napsal: pon říj 11, 2010 17:52
od luboš
No předpokládám že promě bude asi potřeba ta řídící jednotka z 1.6 akorát zrovna k tý sem nenašel moc dokumentace.

Napsal: pon říj 11, 2010 17:56
od MartasBrno
Pokud okopíruješ instalaci z originálu, tak ji nepotřebuješ - ale alespoň zapojení periferií k jenotce je potřeba.

Napsal: pon říj 11, 2010 18:05
od luboš
No schema sem si našel ale k ty 1.3 sem našel náký rozsáhlý kecání... Zejtra vyrazím na vrakáč :D .

Napsal: pon říj 11, 2010 18:33
od MartasBrno
Tak si hlavně dej pozor na to, abys vzal z vraku všechno, opravdu všechno, včetně pomocných "krabiček", spínací skříňky, či snímací cívky a klíče od původního auta, jinak to pak můžeš odvézt do sběru. Pokud teda nemáš k dispozici servisní nástroje. Imobilizér by ti komplikoval život.

Jestli jsi takovou demontáž ještě nedělal, dej si opravdu pozor. Bylo by škoda té práce.

Napsal: pon říj 11, 2010 19:49
od luboš
:shock: no poberu co pujde a doufám že to pujde nák udělat abych neměl 2 spínačky :D ale dík za radu to bych to pohnojil hned nazačátku.

Napsal: pon říj 11, 2010 20:13
od MartasBrno
Samozřejmě že ideál je, jít po kabelech, a v nejhorším si najít ten stejnej kabel, třeba ho střihnout, ale aby ti zůstaly koncovky a podobně - aby nebyl problém to zapojení zrekonstruovat. Některý součásti můžou být i na sloupku řízení a podobně pod palubkou.

Snad moc nekecám, jednou sem demontoval 1.3ku a všechno jsem neměl, dnes je to pro mne pasé, někdy to chci ale zkusit dokonale...

Napsal: pon říj 11, 2010 20:34
od cackler
tady máš servisní manuál k 1.6 řídící jednotce: http://www.ulozto.cz/6163574/1-6l-1av-pdf

Napsal: úte říj 12, 2010 16:06
od luboš
Díky to je to co jsem hledal :thumbright: . A tu spínačku musim mít nebo mě stačí imobilizér a čip? a dá se imobilizér zaměni tz nějakýho jinýho auta nebo je nějak spárovanej s RJ ?

Napsal: úte říj 12, 2010 17:33
od MartasBrno
měl by být spárovanej klíček a řj.

Napsal: úte říj 12, 2010 18:38
od luboš
No s řj imobilizeru ? je samostatně nebo toto vede přímo do řj motoru http://www.autodily-dnd.cz/skoda/felicia-ii/imobilizer-spinaci-skrinky-original-d44991/
Jinak neska sem byl na vrakáču a nic :(

Napsal: úte říj 12, 2010 19:41
od MartasBrno
to svinstvo na obrázku je snímací cívka, prostřednictvím které si povídá s klíčkem řídicí jednotka, ať už imobilizéru nebo motoru. nevím, jak je to v kterém případě, jeslti jsou v autě obě dvě, bude to záviset případ od případu, řekl bych. Myslím že felda 1,3 má řj imobilizéru na sloupku řízení pod palubkou.

Napsal: úte říj 12, 2010 20:00
od luboš
No mě jde hlavně oto jestly by mě stačila jen ta snímací cívka bez spínačky.
Doufám že narazím na vrakáči na celí auto abych si to moh demontovat sám nejlíp jeste vyskoušet funkci aby to bylo funkční.

Napsal: stř říj 13, 2010 16:43
od Saša
luboš píše:No mě jde hlavně oto jestly by mě stačila jen ta snímací cívka bez spínačky
Ano stračila . Ale i klíč tedy alespoň čip . Spínačka v tom nehraje roli .
luboš píše:Jinak neska sem byl na vrakáču a nic
No kdyby tě osud zavál do Severních čech tak se zastav v loděnici v Mělníce a tam mají desítky nebouraných Felícijí na rozebrání se vším všudy (od poviné výbavy přes rádia až po servisní knížku) jako v autobazaru jen s tím že je to vrakoviště . Vše poměrně levně (dovoz anglie) .

Napsal: čtv říj 14, 2010 20:28
od luboš
Felicia 1.6 má na vačkovce rozdělovač a v něm snímač. Vačkovka se točí o polovinu pomalejc než klikovka. Jak je to u lady točí se rozdělovač stejně jak vačkovka nebo jak klikovka? ted sem stoho zmatenej.