Stránka 6 z 9

Napsal: úte kvě 26, 2009 08:03
od Saša
GDI (gasoline direct injector) Přímý vstrik benzínu do válce . Toť pěkná věc , ale pořád to neřeší nemožnost zapálení velmi chudé směsi . U GDI se sice dosáhlo určité úspory paliva vlivem schopnosti motoru spalovat chudší směs , ale je to "vykoupeno" velkou složitostí řídící elektroniky , ale klapku má asi také .

Napsal: úte kvě 26, 2009 08:41
od Marek
Mně přímovstřikové zážehové motory moc sympatické nejsou - ani GDi, ani FSI.

Napsal: úte kvě 26, 2009 17:16
od Miči
v čem je inovace v systémech FSi a proč dokážou spalovat chudší směs? Co je motor označený TFSi? V čem se liší od normální MPi či VVti?

Napsal: úte kvě 26, 2009 20:24
od Maysner
TFSi je turbo FSi

Napsal: stř kvě 27, 2009 01:04
od Honza 21061
Právě ty motory FSi jsem měl na mysli, jenom jsem to tam zapomněl dopsat, vycházel jsem z "dnešní doby" v Mladý Boleslavi, to jest co nacpali do posledních modelů Škodovek. :D
- - - - - - -
Zpět k tématu; já bych řekl, že mu to s tou Priorou nandá, ale bude mít se sériovým motorem co dělat, a vítězství ve sprintu bude záležet spíš na šikovnosti řidiče. Tommel jako zkušenej sprintař bude mít v tomhle výhodu. Červ tuším moc nesprintuje, takže ty těžký nohy na pedálech a další grify, budou asi horší...

Napsal: čtv kvě 28, 2009 19:12
od červ
Miči píše:to červ: ať slouží... ikdyž myslím, že jste to auto kupovali podle toho v jakým bylo stavu a kolik stálo...takže když ti sem Marek o tom motoru něco napíše, spíš přemýšlej jestli se s tím dá něco dělat, on nemá špatný nápady... koupě to byla asi dobrá, dle toho co píšeš (sám bych si dal golfa nebo Octu docela říct), ale dneska už asi raději v TDI protože s benzínem jdeme proti době.... přeci jen svižný ježdění a zároveň celkem úsporný se s benzínem moc nedá.... aneb krouťák kolem 1500ot... je krouťák......
jo vim taky jsem chtěl naftu ale draší a ne tak zachovalé a většinou dotažené bez servizky a dos nalítano a 2002 5 dveřích špatné

Napsal: pát kvě 29, 2009 07:54
od Marek
červ píše:.... dotažené bez servizky a dost nalítano ....
Jde o to, čemu říkáš dost nalítáno. Tři sta tisíc je pro naftu VW naprosto nic, považuje se to za motor v nejlepší kondici. Tyhle motory běžně dělají přes půl mega, znám nemálo motorů s milionem.

Napsal: sob kvě 30, 2009 23:56
od PEET
Tak co červe, co kobereček už je ok? jak vypadá rezerva? Určitě to vyčistíš a nebudeš muset kupovat nový kobereček :shock:

Napsal: ned čer 14, 2009 21:54
od červ
Marek píše:Jde o to, čemu říkáš dost nalítáno. Tři sta tisíc je pro naftu VW naprosto nic, považuje se to za motor v nejlepší kondici. Tyhle motory běžně dělají přes půl mega, znám nemálo motorů s milionem.
to maš pravdu ale jak poznaš že má najeto 250 000 bez servizky a hlavně neviš kdo stim jezdil předním třeba to byl nákej mladej řidič a jezdil sprinty a nebo to má kouly a vozily na stavbu věci atd..a většinou nejsou zachovalé
PEET píše:Tak co červe, co kobereček už je ok? jak vypadá rezerva? Určitě to vyčistíš a nebudeš muset kupovat nový kobereček
tak koberce mi nešly vyčistit rezerva je umytá a čekam jestly mu dojdou kobecce domů novej stojí jeden cca 2880 a druhej cca 1120 nák tak proste škoda za cca 4000

Napsal: ned čer 14, 2009 22:24
od Atex
co to bylo za golfa na sraze? tos nebyl ty ne? tusim ze mi nekdo rikal ze to byla nejaka 1.6ka ....

Napsal: ned čer 14, 2009 22:25
od Tommel
Byl to on :lol: jo auto co davalo v Mimoni všechny dole, dostalo na prdel od žigulaku :lol:

Napsal: ned čer 14, 2009 22:30
od Atex
http://www.youtube.com/watch?v=zpEwI7yo7Nk tenhle?

prominte ze se tak blbe smeju :D :D :D :D

Napsal: ned čer 14, 2009 22:32
od Tommel
Ano, proste asi začnu jezdit do Mimoně pro pohary :lol: , bych se docela styděl machrovat jak davam všechny dole a pak dostat na prdel od žiguliku :lol:

Napsal: ned čer 14, 2009 22:33
od Atex
ne jako ja jsem to nemyslel spatne, fakt jsem si myslel ze to byl nekdo jiny :-)

Napsal: ned čer 14, 2009 22:34
od Tommel
Však pohoda, Atexi začneme jezdit do Mimoně ? :twisted: budeme vyhravat sprinty 8)