GOLF

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

GDI (gasoline direct injector) Přímý vstrik benzínu do válce . Toť pěkná věc , ale pořád to neřeší nemožnost zapálení velmi chudé směsi . U GDI se sice dosáhlo určité úspory paliva vlivem schopnosti motoru spalovat chudší směs , ale je to "vykoupeno" velkou složitostí řídící elektroniky , ale klapku má asi také .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Marek
Příspěvky: 5268
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Mně přímovstřikové zážehové motory moc sympatické nejsou - ani GDi, ani FSI.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Miči

Příspěvek od Miči »

v čem je inovace v systémech FSi a proč dokážou spalovat chudší směs? Co je motor označený TFSi? V čem se liší od normální MPi či VVti?
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

TFSi je turbo FSi
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Právě ty motory FSi jsem měl na mysli, jenom jsem to tam zapomněl dopsat, vycházel jsem z "dnešní doby" v Mladý Boleslavi, to jest co nacpali do posledních modelů Škodovek. :D
- - - - - - -
Zpět k tématu; já bych řekl, že mu to s tou Priorou nandá, ale bude mít se sériovým motorem co dělat, a vítězství ve sprintu bude záležet spíš na šikovnosti řidiče. Tommel jako zkušenej sprintař bude mít v tomhle výhodu. Červ tuším moc nesprintuje, takže ty těžký nohy na pedálech a další grify, budou asi horší...
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
červ
Příspěvky: 131
Registrován: čtv bře 20, 2008 13:35
Bydliště: Praha 5 Barrandov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od červ »

Miči píše:to červ: ať slouží... ikdyž myslím, že jste to auto kupovali podle toho v jakým bylo stavu a kolik stálo...takže když ti sem Marek o tom motoru něco napíše, spíš přemýšlej jestli se s tím dá něco dělat, on nemá špatný nápady... koupě to byla asi dobrá, dle toho co píšeš (sám bych si dal golfa nebo Octu docela říct), ale dneska už asi raději v TDI protože s benzínem jdeme proti době.... přeci jen svižný ježdění a zároveň celkem úsporný se s benzínem moc nedá.... aneb krouťák kolem 1500ot... je krouťák......


jo vim taky jsem chtěl naftu ale draší a ne tak zachovalé a většinou dotažené bez servizky a dos nalítano a 2002 5 dveřích špatné
Volkswagen Golf R.v.2002 Od května 2009 - a déle moje auto
Daewoo Tico R.v. 1996 Od června 2004 - a déle moje auto
Ford Tranzit R.v 2002 Od února2008 - a déle Rodiné auto
Marek
Příspěvky: 5268
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

červ píše:.... dotažené bez servizky a dost nalítano ....


Jde o to, čemu říkáš dost nalítáno. Tři sta tisíc je pro naftu VW naprosto nic, považuje se to za motor v nejlepší kondici. Tyhle motory běžně dělají přes půl mega, znám nemálo motorů s milionem.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
PEET
Příspěvky: 236
Registrován: úte kvě 23, 2006 16:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PEET »

Tak co červe, co kobereček už je ok? jak vypadá rezerva? Určitě to vyčistíš a nebudeš muset kupovat nový kobereček :shock:
Lada is the best.
LADALOVER TEAM
Uživatelský avatar
červ
Příspěvky: 131
Registrován: čtv bře 20, 2008 13:35
Bydliště: Praha 5 Barrandov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od červ »

Marek píše:Jde o to, čemu říkáš dost nalítáno. Tři sta tisíc je pro naftu VW naprosto nic, považuje se to za motor v nejlepší kondici. Tyhle motory běžně dělají přes půl mega, znám nemálo motorů s milionem.


to maš pravdu ale jak poznaš že má najeto 250 000 bez servizky a hlavně neviš kdo stim jezdil předním třeba to byl nákej mladej řidič a jezdil sprinty a nebo to má kouly a vozily na stavbu věci atd..a většinou nejsou zachovalé

PEET píše:Tak co červe, co kobereček už je ok? jak vypadá rezerva? Určitě to vyčistíš a nebudeš muset kupovat nový kobereček


tak koberce mi nešly vyčistit rezerva je umytá a čekam jestly mu dojdou kobecce domů novej stojí jeden cca 2880 a druhej cca 1120 nák tak proste škoda za cca 4000
Volkswagen Golf R.v.2002 Od května 2009 - a déle moje auto
Daewoo Tico R.v. 1996 Od června 2004 - a déle moje auto
Ford Tranzit R.v 2002 Od února2008 - a déle Rodiné auto
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

co to bylo za golfa na sraze? tos nebyl ty ne? tusim ze mi nekdo rikal ze to byla nejaka 1.6ka ....
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3255
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

Byl to on :lol: jo auto co davalo v Mimoni všechny dole, dostalo na prdel od žigulaku :lol:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

http://www.youtube.com/watch?v=zpEwI7yo7Nk tenhle?

prominte ze se tak blbe smeju :D :D :D :D
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3255
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

Ano, proste asi začnu jezdit do Mimoně pro pohary :lol: , bych se docela styděl machrovat jak davam všechny dole a pak dostat na prdel od žiguliku :lol:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

ne jako ja jsem to nemyslel spatne, fakt jsem si myslel ze to byl nekdo jiny :-)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3255
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

Však pohoda, Atexi začneme jezdit do Mimoně ? :twisted: budeme vyhravat sprinty 8)
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Odpovědět

Zpět na „Volné klábosení - všechny ostatní značky“