Stránka 6 z 12
Napsal: ned črc 19, 2009 20:08
od Veverka
![sad3 :sad3:](./images/smilies/sad3.gif)
Dopadlo to katastrofou,sice mi nic nechybělo,ale poškodil jsem tu podtlakovou hadičku.
Při projížce to nejelo,nakonec běžel pouze volnoběh s plynem na podlaze,svíčky zčernalé.
Nějak jsem zázračně dojel domů,jdu ještě večer osadit zpátky Ozon 2107 a kašlu na to.
Napsal: ned črc 19, 2009 20:18
od JmJ
Veverka píše:![sad3 :sad3:](./images/smilies/sad3.gif)
Dopadlo to katastrofou,sice mi nic nechybělo,ale poškodil jsem tu podtlakovou hadičku.
Při projížce to nejelo,nakonec běžel pouze volnoběh s plynem na podlaze,svíčky zčernalé.
Nějak jsem zázračně dojel domů,jdu ještě večer osadit zpátky Ozon 2107 a kašlu na to.
o jejda. dovez to do trnavy.
Napsal: ned črc 19, 2009 20:29
od Veverka
JmJ píše:Veverka píše:![sad3 :sad3:](./images/smilies/sad3.gif)
Dopadlo to katastrofou,sice mi nic nechybělo,ale poškodil jsem tu podtlakovou hadičku.
Při projížce to nejelo,nakonec běžel pouze volnoběh s plynem na podlaze,svíčky zčernalé.
Nějak jsem zázračně dojel domů,jdu ještě večer osadit zpátky Ozon 2107 a kašlu na to.
o jejda. dovez to do trnavy.
Ozon 07 sice jede naštěstí dobře,ale s tím správným by to bylo ještě lepší.
Napsal: ned črc 19, 2009 20:31
od Křečík Barbuška
Některé nové raketky mají ten násos tak masivní, že se někdy musí použít velkého násilí, aby šla hadička nasadit.
Jak ten nový karb vypadá? Levý nebo pravý?
![Obrázek](http://forum.ladaklub.com/download.php?id=10720)
Napsal: ned črc 19, 2009 21:25
od Stanley__001x
Jestli to nejelo, nebude to poškozenou hadičkou. Jedna hadička jde do rozdělovače - s odpojenou nepůjde moc volnoběh a nízkých otáčkách to bude lenošit. Další možná hadička jde přes elmag ventil do raketky, po jejím odpojení nepůjde zase jenom volnoběh. Ještě tam můžeš mít na ekonomizer a to nemá na chod motoru vůbec vliv. Zčernalé svíčky jsou známkou bohaté směsi, ale když píšeš že to s plným plynem sotva drželo volnoběh, vyplívá mne z toho zapalko a to poposazený rozdělovač o jeden zub zpět. Jestli jsi se ale nerýpal v zapalování ( nevyndaval rozdělovač z bloku) od té výměny za ozon 07, tak pak nevím.
![:shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Napsal: ned črc 19, 2009 23:10
od Veverka
K-L,na spodní fotce je to ten levý.
Nasadil jsem zpátky svůj původní Ozon 07 a zase jede.Zkusím s tímle ještě pohrát,vlastní problém s ním byl jen to že má na volnoběh trošku nesprávný chod(myslím skrze bohatost směsi).Dá se nastavit na uplně tichý volnoběh,patálie je v tom že tohle "nastavení" se za chvilku samo změní,používaní tohohle Ozona asi jinak nemá nevýhody,zůstává někdy zakuckání při podřazení na 2.rychlost.stupen při prudkém zacházení s plynem.
Svíčky mají odtrh teda 0,7mm nebo 0,6-0,5mm?
Napsal: pon črc 20, 2009 06:06
od JmJ
Jestli se ti samo meni nastaveni, tak se ti dost mozna samy povoluji stelovaci sroubky. To napravi kus neceho lepkaveho, cim je fixujes. Nebo teflonova paska, pokud zaroven i prisavaji vzduch, coz bys mel overit. Staci na ty pouzdra sroubku sahnout prstem, jestli se ti prst pricucne, neob jestli neucitis ze tama proste proudi luft.
Napsal: pon črc 20, 2009 20:15
od Křečík Barbuška
Taky může být načatá membránka v ekonomizéru, nebo drhnout jehla ... čert ví v jakém stavu je ten karb, dovez to do Trnavy, tam se dá aspoň něco zkusit a prozkoumat. Samozřejmě GO karbu pokud je ve špatném stavu ti na místě nikdo seriózně neudělá, ale dá se lecos zkusit.
Napsal: pon črc 20, 2009 21:12
od Veverka
Dovezu tam uplně všechno.Spíše mě trápí prasklé brzdové hadice
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
a neustále dezertující klička LP skla,ozdobný kryt vyluzující zvuk kutálejících plechovek,dveře které jsou uzavřít pouze násilně a nesmím zapomenout na dva "kamarády" rez a hnilobu kteří chystají svůj comeback už do podzimu
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
.
Napsal: pon črc 20, 2009 21:19
od ger007
neblazni veverko, to tvoje auto tieto dve choroby mam na mysli rez a tu druhu moc netrapia mat tak zdravu kasnu ako ti som vysmiaty
předčasně přijéchal Děda Mráz
Napsal: sob črc 25, 2009 15:25
od Veverka
Pochlubím se další blbostí,obdržel jsem původní autoledničku značky CHolodok,dokonce má i barvu interiéru.
Samotný VAZ se už strachy (sraz) třese,zahryznula se levá přední brzda a kolo tak "pajdá".
Aktivuji svoje "sources",postihnul mě "předsrazový timing"
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
.
Napsal: sob črc 25, 2009 15:30
od Křečík Barbuška
V klidu, to zvládneš. Kously se brzdy nebo ložisko? Jinak buď klidný, já si naplánoval co všechno do srazu na kombajnu udělám a myslím budu rád už za to, že tam dojedu
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
.
Napsal: sob črc 25, 2009 16:07
od Veverka
Už dříve to při brždění táhlo doprava,nyní se akorát za jednu otáčku kola přidře brzda ke kolu.
Napsal: sob črc 25, 2009 19:06
od Křečík Barbuška
Jestli chápu dobře tak se ti neodtlakují pístky levého předního kola, to by značilo vadnou brzdovou hadičku.
Napsal: sob črc 25, 2009 19:28
od Veverka
Koko Loko píše:Jestli chápu dobře tak se ti neodtlakují pístky levého předního kola, to by značilo vadnou brzdovou hadičku.
Ony jsou prasklé
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
(levá víc),poškodí se přitomhle něco?Destičky náhradní mám,bojím se aby toho nebylo víc-pak by byl sraz ohrožen.
Měl jsem velké štestí,popelnice urazila cca 550-600km v několika dnech(viz setkání s ger007),ovšem pak jsem ve slovenských horách
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
zpozoroval uvadnutí brzd,naštěstí ono přidření propuklo až doma.