Stránka 6 z 34
Napsal: čtv úno 19, 2009 22:10
od Feiky
Ano o to jde viděli jste někdy nejsilnější verze starých amerických aut??? Mustang co měl na kapotě násos jako blázen, superširoký litý kola, spony kapoty a další věci podobné okruhovému speciálu a EJHLE on ho předjel Dodge kterej nemá ani pruh, dokonce je na plecháčích a volant má jako tác od svatebního dortu.....Jenže on má o 150koní víc... Jako příklad je dávám protože podle mě auto není žádná nová bestie plná plastů a imitací dřeva a chromu ....Mluvím o autech kde dřevo, chrom a další věci (ničím nenahrazené) jsou a co si budeme povídat Lada je taková levnější verze pořádný káry co má vše co by mělo na pořádným autě být (kromě nadupaného motoru)...Měl jsem před Ladou krásnou Alfu 155 v plný náloži, černou, v kůži s křídlem a litákama, ale když jsi s tím někoho předjel byl jsi jeden ze 150 lidí co mají takovou alfu kteří ten den někoho předjeli. Když jsi to přehnal podrží tě abs...A to je důvod proč Lada, protože Lada je podle mě auto....Jeden starej reklamní slogan Buicku říká: Ty nepotřebuješ rallye čísla po stranách auta aby jsi upoutal pozornost lidí, stačí ti preformace motor pod kapotou. A proto se nebude zviditelnovat výkon na první pohled...Že má lada svaly poznáš až když tě předjede.... Omlouvám se že to je hodně o amerických autech, ale příjde mi to jako dobrý přirovnání jak to vidím a taky odpověd proč se nebude tuning nák hrotit
Napsal: pát úno 20, 2009 06:05
od peet2101
Přesně tak já chci taky svou 01 udělat trošku ve stilu musclecar, děláš dobře že na to nevěšíš plasty a 16" kola. Ovšem interiér chci upravit ne kvůli vzhledu ale kvůli pohodlí a bezpečnosti.....
Napsal: pát úno 20, 2009 09:06
od Feiky
Nikdo by asi nechtěl pří malý havárce být oběšený na origo pásu a mít obličej rozbytý o tříramený volant to dá rozum....Taky s tím ještě něco vyvedu
Napsal: pát úno 20, 2009 14:51
od Jimmi
Feiky píše: ...Mustang co měl na kapotě násos jako blázen, superširoký litý kola... ...on ho předjel Dodge kterej nemá ani pruh, dokonce je na plecháčích a volant má jako tác od svatebního dortu....
Mustang byl v principu
plečka, narychlo postavená na podvozku rodinného sedanu. Prostě levnej sporťák pro nemajetnou mládež. Takže proto měl úspěch. To takovej Dodge Charger (mám jednoho doma - originál Matchbox z roku 1967, s otočnými předními kolečky
), to byla úplně jiná třída.
Napsal: pát úno 20, 2009 17:11
od rosta
ale mustang shelby gt 500 je taky muscle cars-svalnatý auto
Napsal: pát úno 20, 2009 17:21
od Pája
Taky sem se chtěl zapojit do muscle-diskuze, ale přecijen je to téma o Feikyho brčku...
Napsal: pát úno 20, 2009 18:52
od Puhi
Jimmi, Videl som na youtube jedno video z filmu pri naháňačke mustanga a chargera, charger z toho nevyšiel veľmi slávne
rýchlejší to ano, ale podľa videjka mal stabilitu mustang ešte raz takú ako dodge
takže asi toľko, a na 7 litra shelby 500ku alebo 350 ku no neviem neviem či by tak stíhal
Napsal: pát úno 20, 2009 20:21
od Marosqo
Little Red Riding Hood píše:Fuksa.Tomas píše:Takhle si toho někdo skoro ani nevšimne
o to právě jde... taky bych to tak udělal šak jsme se bavili...
Presne ,detaily robia krasne auto ,kde si obehnes aj 3x auto kym si vsimnes vsecko a ako celok to posobi uhladene ...o tom to je
Napsal: pát úno 20, 2009 21:08
od mayo456
chvilu tu nie som a co tu nevidim. Konecne dalsia pekna Lada 21011. inak motor tam je seria alebo planujes aj nieco lepsie pod kapotu?
Napsal: pát úno 20, 2009 21:50
od Feiky
mayo456, Bude jinej motor-silnej....
Puhi, To co jsi viděl byl prní charger tem má okolo 350 Hp.....Poslední chargery měly skoro 600 koní hemi a majitelé si je předělávály do starých, protože už když někdo viděl na autě nápis 500 hemi tak každou honičku vzdal předem (pokud to nebyl taky charger)
Napsal: pát úno 20, 2009 23:09
od Puhi
Feiky, Aha aha, tak potom to je iná vec
ale stabilita sa zrejme nezmenila, alebo aký bol rozostup rokov medzi nimi?
ps. dúfam že sa tu nebavíš o nových chargeroch?
pretože ja o starých
Napsal: sob úno 21, 2009 11:06
od Feiky
Puhi, Bavým se taky o starých...Mk1 poznáš podle velké přepážky v masce chladiču, Mk 2 ji nemá a má v zadu 4 kulatý světla, Mk3 má vzadu hranatý a 5OO hemi má rozdíl, že má plastovou masku aby byl nenápadný a většinou je absolutně bez pruhů a na plechových diskách....Je mezi nimi asi 15let...
Napsal: sob úno 21, 2009 15:59
od rosta
Puhi píše:Jimmi, Videl som na youtube jedno video z filmu pri naháňačke mustanga a chargera, charger z toho nevyšiel veľmi slávne
rýchlejší to ano, ale podľa videjka mal stabilitu mustang ešte raz takú ako dodge
takže asi toľko, a na 7 litra shelby 500ku alebo 350 ku no neviem neviem či by tak stíhal
bullitův případ s mek kvínem
Napsal: sob úno 21, 2009 18:20
od Puhi
Feiky píše:Puhi, Bavým se taky o starých...Mk1 poznáš podle velké přepážky v masce chladiču, Mk 2 ji nemá a má v zadu 4 kulatý světla, Mk3 má vzadu hranatý a 5OO hemi má rozdíl, že má plastovou masku aby byl nenápadný a většinou je absolutně bez pruhů a na plechových diskách....Je mezi nimi asi 15let...
Aha, no tak som myslel asi ten Mk1, myslím že sa mu svetlá preklápali a s vypnutými to vyzeralo akoby svetla nemal iba celistvú masku. Niečo ako Camaro SS
no proste vzadu mal tie dlhé hranaté vodorovné svetlá, či to je Mk3?
S tou nenápadnosťou to bol ale asi dobrý ojeb
Napsal: sob úno 21, 2009 19:23
od peet2101
Puhi píše:S tou nenápadnosťou to bol ale asi dobrý ojeb
myslím že tam je to jako když u nás stojíš na semaforech třeba s feldou a vedle tebe přijede týpek v oprýskaným žigulem kterej tě v zápětí natře jak čerstvě nalakovanej plot