Stránka 6 z 12

Napsal: pon led 31, 2011 20:38
od Majo
Rankl píše:jetou ale zachovalou za pakatel
:lol:
ty si videl jetou a zachovalou Nivu? ja ne , ne to jeste za pakatel :lol:

poznamka vik.: zachovala, nejeta fterenu to je ta tvoje nee????? :lol:

Napsal: stř úno 02, 2011 14:55
od Rankl
no když mi nulasedma přišla pod ruce tak taky byla jetá a zachovalá, prostě klika.

Napsal: stř úno 02, 2011 17:58
od FOMA
Myslím,že Majo to myslel jinak:
nejde o to že by jsi nemohl koupit ojetou, zachovalou, udržovanou Ladu(jakoukoliv) ve velmi dobrém stavu.To asi nebude problém. Jde spíš o to že Nivu takovou jen ztěží seženeš.
Poněvadž Nivu asi velice málokdo kupuje jako rodinné auto, které by garážoval a opečovával ji leštěnkou a šamponem,Nivu si pořizují dnes většinou firmy nebo i jednotlivci zejména z čistě účelových důvodů- prostě jako pracovní stroj. :wink: Tedy nikoli jako miláčka rodiny, a proto po cca 10ti letech těžko koupíš garážovanou Nivu jako uloženku v zimě nejetou s 50tis.km 8)

Napsal: stř úno 02, 2011 21:59
od Rankl
chápu, chodím okolo jedné co mají lesáci, ti se o ni nebojí.
jsem zvědav, kdy se mi poštěstí a tu pětidveřovou tu potkám.

Napsal: ned úno 13, 2011 19:37
od Crocodile
no je zajmavý že se rozšířila nabídka ruských aut v ČR za poslední měsíc o 3 vozy, tedy 2131, UAZ Hunter a GAZelle Business. Všechny vycházejí z osvědčených aut jako modernizace - 2131 už má novej vnitřek, Hunter vychází z klasiky 469/31512-14 a Gazela ted taky prošla modernizací...co bude následovat?

Pár fotek nových vnitřků nivy
http://rstcars.com/new/vaz/vaz_2131/
http://rstcars.com/new/vaz/vaz_2121/

Niva 2131

Napsal: pon kvě 02, 2011 10:43
od Mira9
Ahoj. Koukám, že už jste si na Lada fóru správně všimli, že Lada Niva 2131 dostala homologaci, a v ČR se už prodává. Museli jsme to vzít ale do ruky sami, importér se k autu stavěl zády a raději rozšířil pomluvy, že se dlouhé nivy lámou. Nicméně pravda je někde jinde a je to opravdu nebe a dudy, 20 cm na rozvodu prospělo nezkutečně. Nejen, že je místo v kufru, ale už si je i kam dát vzadu nohy :-)

Cena je bohužel vyšší, auto se nebude prodávat snadno. Důvodem je vyšší cena v Rusku, z ní tím pádem i vyšší clo. A jak už tu někdo taky poznamenal, pro těch pár kusů na trh ČR se i homologace musí rozpočítat.

Jistě mě tu ale dáte zapravdu, že svý zákazníky si Niva vždycky nejde. Argumentovat cenou Dustera je velmi krátkozraký, ale však jste Ladaři a tak není třeba vysvětlovat důvody, proč se Niva stala tak oblíbenou. Kvůli ABS+brzdovýmu asistentu a 2 airbagům to rozhodně nebylo :-)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Obrázek

Napsal: pon kvě 02, 2011 11:49
od Michael 4x4
5-dverka mala prísť o pár rôčkov skôr, takto som sa musel zmieriť s trojdverovou.

Každopádne, som veľmi zvedavý, ako sa bude predávať.

Re: Niva 2131

Napsal: úte kvě 03, 2011 11:23
od veliz
Mira9 píše:Ahoj. Koukám, že už jste si na Lada fóru správně všimli, že Lada Niva 2131 dostala homologaci, a v ČR se už prodává. Museli jsme to vzít ale do ruky sami, importér se k autu stavěl zády a raději rozšířil pomluvy, že se dlouhé nivy lámou. Nicméně pravda je někde jinde a je to opravdu nebe a dudy, 20 cm na rozvodu prospělo nezkutečně. Nejen, že je místo v kufru, ale už si je i kam dát vzadu nohy :-)

Cena je bohužel vyšší, auto se nebude prodávat snadno. Důvodem je vyšší cena v Rusku, z ní tím pádem i vyšší clo. A jak už tu někdo taky poznamenal, pro těch pár kusů na trh ČR se i homologace musí rozpočítat.

Jistě mě tu ale dáte zapravdu, že svý zákazníky si Niva vždycky nejde. Argumentovat cenou Dustera je velmi krátkozraký, ale však jste Ladaři a tak není třeba vysvětlovat důvody, proč se Niva stala tak oblíbenou. Kvůli ABS+brzdovýmu asistentu a 2 airbagům to rozhodně nebylo :-)
V Rusku je dlouhá Niva zhruba o 10% dražší než krátká (300000x332000 rublů), tady bohužel skoro o 50% (235900x350000 Kč). Těch 20cm na rozvoru prospělo neskutečně proto, že to není 20 ale 50cm (2200x2700mm).

Napsal: úte kvě 03, 2011 19:30
od FOMA
Nicméně jak již zde zaznělo 2123 se měla dovážet již v době svého vzniku.Osobně nechápu proč to dealer CS Autolada neudělal :roll:
Ovšem ona celově obsence Lady na našem trhu v letech 1991-1993(a ty roky byly klíčové!) způsobila Ladě obrovskou ztrátu.
V podstatě ,,popřela,,její existenci a vyškrtla ji tak ze seznamu aut.

Napsal: úte kvě 03, 2011 21:06
od Veverka
Proč klíčové?Pokud vím,tak v 1993 bylo dovezeno cca 3500 kusů,což odpovídá tehdejší situaci po rozpadu RVHP.
V nabídce byly 21053 a 21043,2107,niva.

Napsal: úte kvě 03, 2011 21:09
od MartasBrno
Protože nestačí dovézt zboží, mít ho v nabídce a čekat, až si ho někdo milostivě přijde koupit.

Napsal: úte kvě 03, 2011 21:10
od Laďuša
Veverko, v tu dobu taky Samary.

Napsal: úte kvě 03, 2011 21:28
od Veverka
Jo no,těch 3500 ks to je cca 35x více než se toho prodá letos. :wink:

Napsal: stř kvě 04, 2011 18:38
od FOMA
Ano v březnu 1993 Lada opět obnovila činnost v ČR a opravdu dovezla 3500 kusů Vazů.Dodnes si pamatuju článek v SM , že Lada se těší stále oblibě.
Nicméně ročník 1993 nebyl co by do kvality zrovna moc O.K,pár kusů mě za mých,,mladých let,, prošlo rukama a opravdu, kvalita některých dílů byla k nepoznání(např.kolíbkové spínače,regulátory napětí apd.)
Poslední nadějí Lady byla 21099(sedan) jenže tu v té době již válcovala Š Favorit(Forman) zejména svojí všudypřítomností, reklamou s VW a spoustou doplňků...a to si myslím,že byla ta doba zlomení vazu Vazu v ČR.V letech 1996-98 došlo sice k jakémusi oživení zejména díky motorům 1.7i v klasické řadě a Nivě. A pak už to asi všichni znají.

Napsal: stř kvě 04, 2011 19:46
od Veverka
21099 nebo 2107 je proti klidně poslednímu formanu panskej dostavník,navíc levnější s přibližne stejnou zmetkovitostí.
Ty dvě zválcovala spíše už v roce 1994 felicie,která má u mě několikanásobně větší kredit než favorit.