Rankl píše:jetou ale zachovalou za pakatel
ty si videl jetou a zachovalou Nivu? ja ne , ne to jeste za pakatel
poznamka vik.: zachovala, nejeta fterenu to je ta tvoje nee?????
Moderátor: Moderátoři
Rankl píše:jetou ale zachovalou za pakatel
V Rusku je dlouhá Niva zhruba o 10% dražší než krátká (300000x332000 rublů), tady bohužel skoro o 50% (235900x350000 Kč). Těch 20cm na rozvoru prospělo neskutečně proto, že to není 20 ale 50cm (2200x2700mm).Mira9 píše:Ahoj. Koukám, že už jste si na Lada fóru správně všimli, že Lada Niva 2131 dostala homologaci, a v ČR se už prodává. Museli jsme to vzít ale do ruky sami, importér se k autu stavěl zády a raději rozšířil pomluvy, že se dlouhé nivy lámou. Nicméně pravda je někde jinde a je to opravdu nebe a dudy, 20 cm na rozvodu prospělo nezkutečně. Nejen, že je místo v kufru, ale už si je i kam dát vzadu nohy
Cena je bohužel vyšší, auto se nebude prodávat snadno. Důvodem je vyšší cena v Rusku, z ní tím pádem i vyšší clo. A jak už tu někdo taky poznamenal, pro těch pár kusů na trh ČR se i homologace musí rozpočítat.
Jistě mě tu ale dáte zapravdu, že svý zákazníky si Niva vždycky nejde. Argumentovat cenou Dustera je velmi krátkozraký, ale však jste Ladaři a tak není třeba vysvětlovat důvody, proč se Niva stala tak oblíbenou. Kvůli ABS+brzdovýmu asistentu a 2 airbagům to rozhodně nebylo