jednou stopou

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Majo2103
Příspěvky: 555
Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
Bydliště: Ploské 79
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo2103 »

Petr HC píše:
Majo2103 píše:Ano,motor musí ísť na polovicu.Rozoberanie,výmena,kompletizácia......pol dňa-deň roboty(podľa toho či si to už robil alebo nie)
Laďušo- s tím půlením se neukvapuj. Většina motorů Jawa má mechanismus našlapování pod spojkou. Obvykle stačí položít motocykl na pravý bok , ani nemusíš vypoušět olej, sundat víko spojky, spojku a jsi u roztáčecího segmentu a volnoběžky. Pokud máš motor o kterém mluvím, nejprve si vyraž klínek z roztáčecí páky a sundej ji, abys lehce vytahl hřídel roztáčecího segmentu (pak ovšem poteče olej otvorem pro hřídel).
Vačšina motorov jawa to tak má,ale pioniere to tak nemajú.Tam to musí ísť napoli.
Tešiť sa dá aj z maličkostí, napríklad z výplaty...

Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..

Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Laďuša píše:Plavče
To je nějaká provokace, ne :P

Hele tak samo jestli z nádrže teče rez, tak ten filtr to nezachrání a zadělá se, to je spíš taková prevence, když na tom nádrž není zase tak špatně. S tím zalepováním olejem problémy nemám.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12118
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Ech, omlouvám se, ale nevim proč, Krotitel želv s Plaváčkem se mi furt ňák pletou... :mrgreen:

Jinak ten rez tam je, vymatkovávat jsem se ho snažil, ale pak už mi umíraly ruce, něco se dostalo ven... Většina nádrže byla furt pod benzínem, ale z toho mála, co je tam dolů vidět, mi to přišlo, že i tam už to neni zrovna nejlepší. Jako že někam ten rez pude mi je jasný, ale tak radši ať to jde do filtru než do Jikovu 2917 PSb :lol:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Neva, tak si to zkus napsat na ruku: Plavec - vegetarián, Želvotron - masožrout. Je to osvědčená metoda ze Simpsonovejch, akorát Homer tam měl Carl - black, Lenny - white :) .
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

:lol:

Laďušo, ten tvuj fekál je fakt úplně suprovej. Já snad přes víkend doplácám tu moji hrůzu a uděláme fichtlsraz :-D
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4269
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Přídavnej filtr se mi olejem nikdy nezalepoval, a je na té motorce 13 let a najel asi 5 000km.
Kdyby se někomu doma válela výstavní nádrž na JAWA 250/350 období panelky, tak mám zájem.
Jinak nádrž na Mustanga se mi válí u našich v garáži, ale není asi řešitelné předání.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
gogo
Příspěvky: 507
Registrován: úte čer 01, 2004 12:11
Bydliště: niekde v SVK

Příspěvek od gogo »

svojho casu som mal tiez 23-ku, a nedavno 21-ku, ktoru som chcel priviest do A1 stavu. inak jawy tejto nizkej kubatury su u mna synonymom nekvality. furt sa v tom bolo treba vrtat, na to treba cas, chut, garaz....ten pionier keby chcem dat do super stavu tak 20 tis.Sk mam malo, myslim tak zakladne original suciastky, nejake vnutornosti a pod. takze porobil som len plecharinu, nejake svetla a za par dni to prisli kupit nejaky chlapci, dali mi 6tis. a odvtedy mi jawa nic nehovori. mal som este kratucko J90 cross, to uz bolo uplne o inom, skoda ze ju kamarat zrusil :cry:

....a uz duplom odvtedy, co treba nosit prilbu, stk a ine povinne chujoviny. tazko sa dnes vysvetluje, ze som sa len tak previezol pionierom po dedine, tak ako kedysi.....
21061 *1986
21043 *1994 LPG
2107 *1989 LPG
...... potom nejake sracicky...
od 2020 VESTA CROSS LPG
Uživatelský avatar
Kopr
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Příspěvek od Kopr »

gogo, To je přesné :mrgreen: na hodinu ježdění tři hodiny spravování , a s tou přilbou si to taky nedokážu představit my jezdili s brejlema v držce a v kšiltovce
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Uživatelský avatar
gogo
Příspěvky: 507
Registrován: úte čer 01, 2004 12:11
Bydliště: niekde v SVK

Příspěvek od gogo »

Kopr píše:brejlema v držce a v kšiltovce
...tak tak, okuliare si musel mat, ale myslim ze nebolo napisane aby boli nasadene.

PS: hlavne vecer potme zo zabavy sa dobre islo s tmavymi sklami :mrgreen:
21061 *1986
21043 *1994 LPG
2107 *1989 LPG
...... potom nejake sracicky...
od 2020 VESTA CROSS LPG
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Helma na malou motorku taky musela být, to jen na mopedy nemusela ;)
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Majo2103
Příspěvky: 555
Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
Bydliště: Ploské 79
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo2103 »

Ja neviem,ale mal som od 12stich celkom tri kusy Jawa50,jednu mám doteraz,ktorú mám na papieroch.Ja som s tým nikdy problém nemal,že by som sa pol dňa vozil a zvyšok týždňa to opravoval.Maximálne som prefúkol trysky,alebo prinajhoršom mi odišla sviečka....samozrejme raz za čas sa vyskytla aj vaššia porucha,ale behom pol dňa som sa vozil...a mal som na dlhú dobu pokoj.A to som sa na tom nalietal.Cez zimu som rozhodil motor,dostal fungel ložiská,guferka,pretesnil sa a išlo sa ďalej.Keď tak rozmýšľam,domov som to tlačil,len keď mi došiel benzín,alebo som dostal defekt....

Teraz mám aj Simsona,ktorého mám normálne jazdenie hockde mi treba ísť a Mustang spokojne odpočíva.Raz za mesiac ho vytiahnem,doleje sa benzín,preplaviť karburátor,rukou ho naštartujem a idem sa previezť len tak po okolitých dedinách kam si len zmyslím.

A čo je zaujímave,vačšina ľudí,čo mali simsona,ho vychvaľovali,že sa tam nič nekazilo,to jazdilo furt,stačilo len liať benzín a pionier presný opak......U mňa je to úplne inak.Na simsone je každú chvíľu dačo posraté.Tu sa upchá karburátor(mam aj prídavný filter),tu to z ničoho nič prestane brzdiť,ťahá to falošný vzduch,zázrakom sa mi strihne klinok na magnete....furt dajaky problém.Toľko ako pri simsonovi som sa pri ničom inom tak nenahrešil....teda ak nerátam opravu strhnutých štiftov na turbe na hasičskej Liazke...
Naposledy upravil(a) Majo2103 dne čtv zář 17, 2009 08:18, celkem upraveno 1 x.
Tešiť sa dá aj z maličkostí, napríklad z výplaty...

Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..

Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

gogo píše: ...hlavne vecer potme zo zabavy sa dobre islo s tmavymi sklami :mrgreen:
Abych v té době ,( když to stálo jenom za h...o) předešel tomuto problému, nosil jsem v náprsní kapsičce u košile brýlové rámečky bez skel. Jednou jsem na schodišti v Měnv potkal pána, (tenkrát soudruha) který se mně zeptal k čemu je to dobré . Když jsem odpověděl, že jde o fintu na esenbáky, představil se jako zástupce krajského dopravního
náčelníka VB. A už jsem bral schody přes čtyři dolů ... (ale mohl to být od něho také fór)
P.S. To Zelvotron - v inkriminované době nemusela být ani přilba, brýle ano . Najezdil jsem tehdy tisíce kilometrů bez ní - psal se rok okolo 1960.
Uživatelský avatar
gogo
Příspěvky: 507
Registrován: úte čer 01, 2004 12:11
Bydliště: niekde v SVK

Příspěvek od gogo »

...na tych simsonoch nieco bude. kedysi ked vysli to bol docela boom, kazdy ho chcel mat, teraz marne spominam kedy som naposledy videl dederona nazivo. rychlo prisiel, rychlo odisiel....

na pekaci, alebo mustangu som presiel 20 km a sviecka von, motor vychladnut, pripadne ostat :twisted: . a s dvoma ludmi to nebolo 2x zive a ani pohodlne 8)
21061 *1986
21043 *1994 LPG
2107 *1989 LPG
...... potom nejake sracicky...
od 2020 VESTA CROSS LPG
Uživatelský avatar
Majo2103
Příspěvky: 555
Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
Bydliště: Ploské 79
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo2103 »

Moj druhý mustang,keď som naňho tresol výbrus a urobili ho natesno,že som tam poriadne nestrepal krúžky,tak aj v dvoch ľuďoch do kopca(nie veľmi prudkého) na dvojke nemal problém v prudšom už hej,ale keď som išiel sám,slabší kopec trojka,potom už dvojka a jednotka to už musel byť kopčisko.A po rovine mi udržal cestovnú rýchlosť 70km/h,maximálka 80km/h.A urobil som ju aj v dvoch ľuďoch ale cesta bola slabo naklonená dolu.Mal 13zubové sekundárne kolečko.Škoda že som ho musel predať....
Tešiť sa dá aj z maličkostí, napríklad z výplaty...

Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..

Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...
Cory
Příspěvky: 11573
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Majo2103 píše:ázrakom sa mi strihne klinok na magnete
Mne uz 3-krat v priebehu jedneho dna na useku 22km :mrgreen: o 10 minut idem nahodit novy a asi to zlepim lepidlom vsetko dokopy
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Odpovědět

Zpět na „Volné klábosení - všechny ostatní značky“