Stránka 50 z 69
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: ned pro 23, 2012 20:07
od Cory
Ktovie ake podmienky su potrebne
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: ned pro 23, 2012 20:15
od mirozv
DJW píše: Problém bol neskorý príchod na trh a u nás totálne debilný prístup importéra (fakt neviem na čo ten človek podniká, keď sa mu buď nechce alebo to totálne nevie).
Možno má provízie z počtu odradených zákazníkov, (alebo to má ako krytie inej činnosti), lebo inak fakt neviem z čoho žije.
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: stř pro 26, 2012 12:06
od JmJ
DJW píše:Marťas píše:Dacia je stejně vysmívaná dnes, jako byla před lety. Pravdou je, že nebýt renaultu, tak už by asi neexistovala.
Pokud se chce Lada v budoucnu presentovat tak, jak to teď předvádí, tak za sebe říkám,
ať zavřou fabriku s odjezdem poslední krabice.
Já se budu radši sám, nostalgicky ukájet v hromadě náhradních dílů na kulatou řadu
Úplný súhlas. Doteraz sa ľudia nad Ladou uškŕňali, no ak bude recyklovať modely po Dacii (!!!!!!! - viď Largus) tak klesne na úplne dno povedomia motoristov. Že by AvtoVaz výpúšťal len nepodarky, to sa povedať nedá (ja osobne úplne vážne rozmýšľam nad Kalinou II. - do tej doby doderiem desiatku). Problém bol neskorý príchod na trh a u nás totálne debilný prístup importéra (fakt neviem na čo ten človek podniká, keď sa mu buď nechce alebo to totálne nevie).
Ja byť importér, každý víkend som s autami na námestí v inom meste, furt by stálo jedno auto v plnke pred niektorým obchodným centrom, podporovla by som továrenský tím napr pretekov do vrchu dielcami za nákupné ceny (takže by ma to v reálne nestálo nič)...
Koľko nadšencov len o nás z LadaKlubu by bolo ochotných pomôcť značke.. Povedzme za zľavu na nákup nového auta chodiť na reklamne polepenom aute.. Alebo pomôcť spopagovať importéra na zrazoch a iných klubových akciách..
Takto mi to pripadá, akoby pán importér aj predajcovia doslova úmyselne odháňali zákazníkov.
Si upad, ne?
Lepsi reakce me nenapadla, promin. Chapu nadseni tebe i nekterych ostatnich, ale bohuzel to nefunguje tak, jak byste si predstavovali.
Napr prodej nahradnich dily za tovarni ceny, ktery by te realne nestal nic. Zbozi musi nekdo objednat, nekdo prevzit, nekdo prijmout objednavku, nekdo prodat. Zbozi se musi nekde skladovat, informace o stavu skladu musi nekdo a nejak evidovat. Doklady o preprodani zbozi musi nekdo zpracovat do ucetnictvi.
Souhlasim s tim, ze reklama by neskodila, jen poukazuju na to, ze veci nejsou tak jednoduche, jak se zdaji. A proc si zapraskat sklad dily, ktere se kupuji malo, kdyz muzu mit skladem dily pro jinou znacku, kterych udam vic. Obchod je obchod.
Myslim si, ze kdyby vzrostla poptavka po lade, tak ji stejne nebude vaz schopny uspokojit. Jak pisu uz opakovane - pokud sam importer nevi, jak bude vybaveno auto, ktere objednal pro zakaznika, pak nelze zakaznikovi nic nabizet, protoze nabidku pak nelze splnit.
Oc bude horsi recyklace dacie, nez bylo 30 let recyklace upraveneho fiatu? To me zajima. Ted napisu neco hnusneho, jsm si toho vedom, ale nevim, jak to sluse opsat. Mam dojem, ze napr. tu dacii tu stale jen pomlouvate proto, ze na nove auto poradne nemate a tak se utesujete, ze ta dacia je prece horsi nez vase lada. Ja tomu rozumim, ja na auto taky nemam, ale kdyz nic, tak mam solidni moznosti srovnani aut, takze uz jsem prozrel.
Ok ok, let's go stoning...
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: stř pro 26, 2012 12:39
od Crocodile
JmJ píše: Jak pisu uz opakovane - pokud sam importer nevi, jak bude vybaveno auto, ktere objednal pro zakaznika, pak nelze zakaznikovi nic nabizet, protoze nabidku pak nelze splnit.
Prot je lepší kupovat auta s jednou možnou výbavou - Niva, Hunter atd.
recyklace Dáčky
Napsal: stř pro 26, 2012 13:13
od Veverka
O "naší" CS koněvce se říkají divné věci,ale nebude problém s reklamou,tlačením na výsledky atd. hlavně v tom rusku?V zemi kde zítra znamená včera si dokážu ten "marketing" velmi živě představit
.
S tou recyklací to je vtipné:
Lada má už dlouho/od začátku krom recyklátu staré řady i vlastní vývoj.Kdežto Dáčku našel rendlík .....
přesně tam kde ji před 30 lety postavil a nechal....
A tak vznikl logan....ale do té doby (2004) se prodávala jen stará 1310....
osobně je mi to ouplně jedno co budou dělat,ale aby to nedopadlo jako se Seatem.
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: stř pro 26, 2012 22:58
od pavel14
Dáčka taky neměla jen 1310 a její modifikace
Ale stejně jako lada vyráběla souběžně s krabicema samaru a desítku, tak dáčka vyráběla modely nova, supernova a solenza až pak přišel logan...
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: čtv pro 27, 2012 04:27
od mirozv
Ale v v Nove mal už tiež prsty Renault. či?
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: čtv pro 27, 2012 18:56
od zelvotron
Neměl, to právě byl plně rumunský povoz , kterej toho neměl moc společnýho ani s klasickými dáčiemi. Vyvíjeli to někdy v osmdesátých letech a v několika generacích se to vyrábělo v devadesátých letech. Ale moc se toho neprodalo. Renault měl prsty až v SuperNově - motor + převodovka z Clia a následně Solenze, byť obě tyto auta vycházela z Novy.
Tak jako vývoj tam Rumuni měli, ale i ve srovnání s Ladou to byla bída, ať už příčina byla jakákoliv - vždyť stačí porovnat desítku a Novu - auta vyvíjená a vyráběná cca ve stejných letech...
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: čtv pro 27, 2012 19:47
od mirozv
Zasa som o niečo múdrejší
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: čtv pro 27, 2012 20:50
od mirozv
AvtoVAZ zvoláva 45 000 Grant pre nejaké problémy s bagmi
http://www.zr.ru/content/news/504477-av ... da_granta/
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: pát pro 28, 2012 19:05
od Igithegreat
Jiste si vzpomenete na autosalony Dacie pred Loganovskou erou, v Praze jich bylo par a par myslim opravdu par, a mam za to, ze ty salony jiz dnes snad ani nejsou. Takze v dnesnim globalnim svete si myslim, ac je mi to take proti srsti, ze pokud to Renault mysli s Ladou vazne, a kdyz do ni cpe penize tak snad i ano, ze pokud budou salony Lada soucasti modernich Renault-Dacia salonu, modernich servisu, internetovych stranek, ktere jsou plnohodnotne a ne udelane na koleni, tak pro spotrebitele to bude jen a jen dobre. Navic si myslim, ze budou i za cenu, ktera se nam bude libit, drive byla take Solenza v jinych cenach, nez dnesni Logan od 159tis. Takze i Kalina nebude za 239tis., a Priora za 249tis., tedy za ceny naprosto neprodejne.
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: pát pro 28, 2012 20:02
od zelvotron
Nejsmutnější je, že i v tý předrenaultovský době "garážových" prodejců měla dacie srovnatelný nebo vyšší prodeje jak celý slavný CS Auto, s neporovnatelně lepším zázemím...
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: pát pro 28, 2012 20:17
od Igithegreat
To ano, asi nemeli jako hlavni cil odhanet zakazniky.. i kdyz kolik na silnicich vidis Solenz...
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: pát pro 28, 2012 20:23
od zelvotron
No asi tak stejně jako 211x?
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: pát pro 28, 2012 22:32
od dvk
Zrovna včera jsem v bazaru v Prostějově jednu Solenzu obdivoval .... teda koukal jsem na to jak na zjevení
Vůbec jsem netušil, že něco takového existovalo, nenapadlo mě, že mezi starou hranatou dačkou 1300 a novýma věcma jako Logan, Duster atd. se vyráběly nějaké modely. Asi tak jako většina lidí vidí jako poslední model od Lady krabice