Napsal: ned lis 28, 2010 19:49
[quote="ger007"]zistil som ze rychlost stieracov je dana od nalady vozidla volakdey idu rychlo (az som sokovany ) inokedy im jedna otocka trva 3,6s,
co je vsak dalsia divna vec, ze v tychto chladnejsich podmienkach, to auto startuje prekvapivo lepsie, za tepla som to vzdy musel tocit jak chvost, aspon 30sekund kym chytila a teraz je to pomaly na brnk, teda hlavne s teplym motorom, studeny chytal na brnk vzdy.
Dalsie pozitivum je ze Ludek M. zlozil o5 blok 1600 tak sa uvidi ci to este niekedy bude jazdit, ale videl by som to asi tak na novy rok tento motor 1500 mi neak nevyhovuje, nema ziadnu kompresiu, furt aby to clovek vytacal, slabo to taha (hlavne v kopci) mno proste mi nesedi, a tie zvuky keby to pocujete co to vydava prvu cestu do brna som mal taky strach aby sme vobec dosli, ale hlavne ze to ide tak som spokojny[/quote
lepší start za chladna než za tepla znamená, že bohatost směsi je větší. Někdy jsem to takhle u některých aut dělal i úmyslně, na léto normálně, na zimu mírně obohatil a šlo to na brnk i na kliku. Takový start mám vyloženě rád.
co je vsak dalsia divna vec, ze v tychto chladnejsich podmienkach, to auto startuje prekvapivo lepsie, za tepla som to vzdy musel tocit jak chvost, aspon 30sekund kym chytila a teraz je to pomaly na brnk, teda hlavne s teplym motorom, studeny chytal na brnk vzdy.
Dalsie pozitivum je ze Ludek M. zlozil o5 blok 1600 tak sa uvidi ci to este niekedy bude jazdit, ale videl by som to asi tak na novy rok tento motor 1500 mi neak nevyhovuje, nema ziadnu kompresiu, furt aby to clovek vytacal, slabo to taha (hlavne v kopci) mno proste mi nesedi, a tie zvuky keby to pocujete co to vydava prvu cestu do brna som mal taky strach aby sme vobec dosli, ale hlavne ze to ide tak som spokojny[/quote
lepší start za chladna než za tepla znamená, že bohatost směsi je větší. Někdy jsem to takhle u některých aut dělal i úmyslně, na léto normálně, na zimu mírně obohatil a šlo to na brnk i na kliku. Takový start mám vyloženě rád.