Stránka 50 z 60

Napsal: sob led 01, 2011 23:40
od Cooper
JmJ píše:ja bych nepodlehal depresim. jsou to jen palivove trubky dost mozna nejake v nejakem ruznem stavu ohnuti dokonce i mam, samozrejme ne nove. vymenis trubky a valis dal.
Jo podléhám depresím, protože vím že ty trubky jsou z jednoho kusu a vedou pod celým autem, kardanem, převodovou a to před barákem fakt dělat nebudu.....
Koko Loko píše:Trubka prorezla zevnitř nebo z vnějšku?
Samozřejmně z vnějšku, vlastně celé vedení co je kolem zadní nápravy je už dost perníkové a odlupují se z něho doslova kusy. Tímto pro mě žigul jako spolehlivé přemisťovadlo končí, už mu nebudu nikdy tolik věřit jako doteď.

Napsal: ned led 02, 2011 00:00
od Maysner
Co bys chtel po tehle trubkach. Ty nic nevydrzi. U icka obzvlast. Dost na nic, jak je ma zigul tahany. Ja je na auto montoval vzdy kdyz bylo na kolibce bez motoru a prevodovky. Pokud je budes menit, pouzij klidne vsechny z karburatorove verze a napoj to hadickama a eskapaskama. Neni potreba tam met ty origo predimenzovany spoje. Cerpadlo tolik netlaci. Jezdil jsem tak celou dobu co byl cervenej doma.

Napsal: ned led 02, 2011 09:19
od Křečík Barbuška
A přitom tady jezdí mnoho daleko starších kousků a ty tyto potíže nemají. Asi to na těch "nových" odrbávali na materiálu či povrchové úpravě. Co na STK, tam se na ty trubky nedívali? Pokud jsi s tím tedy na technické byl, vůz máš přeci jen "krátce". To přeci nevyrezne ze dne na den.

Napsal: ned led 02, 2011 10:49
od Štěpán
A co použít ty průhledne hadice z PVC nebo z čeho to vlastně je. Pořádně se to spojí u nádrže a pak u motoru, aby to neteklo, až to trochu vytvrdne stářím. Tyhle trubičky používají i u nových aut.

Napsal: ned led 02, 2011 11:33
od Cooper
Koko Loko píše:Co na STK, tam se na ty trubky nedívali? Pokud jsi s tím tedy na technické byl, vůz máš přeci jen "krátce". To přeci nevyrezne ze dne na den.
Auto jsem kupoval s tři dny starou technickou. Ta byla pěkně podivná, protože místo podlahy byla IPA a v zadním okruhu brzd nebyla kapalina........Takže asi pěkné šmelé.

Je fakt že na ty trubky jsme se s otcem dívali hned po koupi a říkali si že to určitě někdy praskne.....škoda no...Uvidíme co s tím bude.

Napsal: ned led 02, 2011 11:43
od Cory
Cooper píše:Je fakt že na ty trubky jsme se s otcem dívali hned po koupi a říkali si že to určitě někdy praskne
Nezradilo ta zigo, ale ty sam seba.

Napsal: ned led 02, 2011 11:56
od Laďuša
Ale i ne, řikal si, že to praskne a opravdu prasklo. Takže v podstatě je všechno tak, jak má bejt :mrgreen:

Napsal: ned led 02, 2011 12:15
od Štěpán
Cory píše:
Cooper píše:Je fakt že na ty trubky jsme se s otcem dívali hned po koupi a říkali si že to určitě někdy praskne
Nezradilo ta zigo, ale ty sam seba.
Tohle taky furt lidem kolem sebe tvrdím, že auto je tak dobrý, jak je dobrý jeho majitel.

Nic proti tobě Zdeňku. :wink:

Napsal: ned led 02, 2011 12:43
od MartasBrno
Hmm, tak jsem se tu zase po čase kouknul, pěkné fotky :-)

Jinak jako řešení tvého problému mne zaujalo toto:
Koko Loko píše:Myslíš, že by tě oplastovaná měděná trubka co se s ní tahá LPG neuspokojila?
Po výměně by ta trubka přežila auto. Mohl bych najít v mých záznamech, jestli na modrém byla někdy měněná, ale řekl bych, že je tam origo od roku 72. Brzdové trubky tam jednou měněné byly.

Napsal: ned led 02, 2011 12:59
od Cooper
Cory píše:Nezradilo ta zigo, ale ty sam seba.
Takže je normální při najetých 110 000 měnit na autě palivové trubky? To snad ne....Fajn, já si říkal že až to praskne tak to pude do šrotu protože s opravou se mi vážne "srát" nechce. Takové věci mají vydržet 3x tolik, zvlášť když se s jejich výměnou prakticky nepočítá protože jsou tak blbě dosažitelné.

Napsal: ned led 02, 2011 13:16
od Cory
Snad kvoli jedenej trubke nevyhodis cele auto.

Napsal: ned led 02, 2011 13:19
od MartasBrno
Cooper píše:
Cory píše:Nezradilo ta zigo, ale ty sam seba.
Takže je normální při najetých 110 000 měnit na autě palivové trubky? To snad ne....Fajn, já si říkal že až to praskne tak to pude do šrotu protože s opravou se mi vážne "srát" nechce. Takové věci mají vydržet 3x tolik, zvlášť když se s jejich výměnou prakticky nepočítá protože jsou tak blbě dosažitelné.
Tak snad to nebude taková krize, to není jen o kolimetrech, ale i o stáří a způsobu zacházení původního majitele... Mimochodem každé auto má něco co se zdrbe "předčasně".

Napsal: ned led 02, 2011 13:30
od JmJ
Cooper píše:
Cory píše:Nezradilo ta zigo, ale ty sam seba.
Takže je normální při najetých 110 000 měnit na autě palivové trubky? To snad ne....Fajn, já si říkal že až to praskne tak to pude do šrotu protože s opravou se mi vážne "srát" nechce. Takové věci mají vydržet 3x tolik, zvlášť když se s jejich výměnou prakticky nepočítá protože jsou tak blbě dosažitelné.
halvne klid, uvedom si, jak bys na rusave ztratil kredit, kdybys neprijel vazem?! :lol:

trubku vymenis a je to. jiste je pravda, ze ja tam mam trubku 21 let a az ted sme menili vice mene asi z duvodu prevence treba hadici od hrdla nadrze k nadrzi. a je taky pravda, ze na vazech z 90. let ty hadice k nadrzi vypadaji o poznani hur, pri mene kilometrech a polovicnim stari.

trubky vymen a jezdi jako za mlada. ver tomu, ze levnejsi a zaroven charismatictejsi vozidlo nikdy nenajdes :lol:

Napsal: ned led 02, 2011 13:35
od Štěpán
Cooper píše:Fajn, já si říkal že až to praskne tak to pude do šrotu
Nabízím 2,-Kč za kilo materiálu. Odhadem tak 2 000,-Kč za celý auto. :D

Napsal: ned led 02, 2011 14:42
od Saša
Plast a basta . Mají to tak všechny dnešní auta , ani moje po GO nebude vyjímkou .