Stránka 49 z 77
Napsal: sob čer 12, 2010 20:07
od Křečík Barbuška
Pokud to bylo myšleno na mě, tak těžko, takových blbostí mi není třeba.
Napsal: sob črc 10, 2010 17:49
od Křečík Barbuška
Tak aby to tu neumřelo. Implantaci "závodní hlavy" odkládám na léto 2011
. S velkou nechutí jsem pouze udělal ventily, přičemž se mi zlomila má letitá měrka, kupovaná ještě u Pecky v Tišnově ... bude mi chybět, byla moc dobrá. Zajímavé je, že Mogul GX-FE co tam rok byl má zjevně silné čistící schopnosti, zmizela tak půlka úsad z vačkového lože a hlavy, místy občas i kov lze zahlédnouti
. Teď ovšem kombajn jezdí na pouhý M7ADSIII ... ten už toho asi moc nerozpustí. Experiment s natryskováním druhé komory Ozónu 150/135 byl zavržen, neb bylo trapné, když jsem se šplhal Úvozem s bídou 70 tacho a přitom jsem měl plný plyn
, nahodil jsem původní kombinaci 170/162 a kupodivu to jede zase živě
.
Napsal: stř srp 04, 2010 21:26
od Křečík Barbuška
Zase se mohu svěřit s nějakou blbostí, na nic významějšího než na blbosti totiž není čas a ani chuť. Nahodil jsem ekonomizér
, začíná to vypadat jako by se Ozon zabydloval natrvalo
. Sovětští konstruktéři sice ponechali otevřená vrátka zpět a přichystali volnou kabeláž pro pneuventil a dokonce vše zapojili tak, že by solexácká řídící jednotka ekonomizéru mohla ovládat i pneuventil, ale bohužel zatímco Solex v klidu spíná, tak mikrospínač na Ozonu rozpíná. Sice by to šlo negovat relátkem, ale to nebylo po ruce a navíc se mi nechtělo vnášet zbytečné zpoždění do již tak poměrně háklivého pneuovládání. Takže místo práce na pět minut jsem dodával ozónovou jednotku a tahal špagáty jako blbej
. Podtlak jsem vytáhl z odkapu sání po vzoru Veverky, není to úplně ideální, ale fachčí to, to je základ. Hodnotné dílo bylo zvěčněno tutaj
http://koko-loko.rajce.net/Ekonomizer , jméno a heslo je tradičně ladaklub.
Napsal: pát říj 08, 2010 15:58
od Laďuša
Už přesně vim, jak bude vypadat Rozmar na poslední cestě - do pece
Ve šrotu v hromadě aut jsem identifikoval 2104 v přesně rozmaří barvě.
Napsal: sob říj 09, 2010 08:16
od Křečík Barbuška
Mno, třeba to byl on
. Rozmar totiž záhadně zmizel z parkoviště a místo něj se tam usídlilo jakési bílé auto s pi*ou ve znaku
. Musím vzniklou situaci pozorně sledovat
.
Napsal: sob říj 09, 2010 11:36
od Veverka
Krádež
Napsal: pon říj 11, 2010 06:47
od Teepee
Napsal: pon říj 11, 2010 07:09
od Luděk Musil
Koko Loko píše:Rozmar totiž záhadně zmizel z parkoviště a místo něj se tam usídlilo jakési bílé auto s pi*ou ve znaku
Hoši - zachovejte paniku! Mám takový pocit, že se K-L na naší pravidelné schůzi s někým domlouval na zapůjčení té jeho béžové plechovky k odvozu nějakých karosářských dílů "odněkud" do Brna. L.
Napsal: pon říj 11, 2010 12:46
od Křečík Barbuška
Tak jak zmizel, se zase objevil a dokonce v něm přibylo benzínu
. Jo, a to bílé auto zmizelo
. Takže to co Laďuša viděl, Rozmar určitě nebyl
.
Napsal: pon říj 11, 2010 14:28
od Laďuša
Koko Loko píše:Takže to co Laďuša viděl, Rozmar určitě nebyl
Já jsem si to řikal, že by bylo nerozumný ject šrotovat žigula na jihozápad
Napsal: čtv lis 18, 2010 21:21
od Křečík Barbuška
Tak již jsou tomu dva roky co mi ten střep otravuje mysl
. Nepochybně jsem jej vytrhl hutím ze spárů, ale všeho dočasu
.
Napsal: čtv lis 18, 2010 22:15
od mayo456
kamarát milujem tvoj optimizmus, ty ním priam prekypuješ
Napsal: pát lis 19, 2010 12:27
od Michal Pokorný
Jen se nerouhej! Ani o tom nevíš, ale máš doma hotový poklad
http://lada.sbazar.cz/vaz-2104-kombi-pr ... 84684.html
Napsal: ned úno 06, 2011 15:33
od Křečík Barbuška
Řešení "padajícího" benzínu? Je to jednocestný ventil co bývá ve vracečkách u Samary a krabicovitého Axtecu, čas ukáže.
Napsal: stř úno 09, 2011 20:27
od ger007
rozmar byl spatren na zakazu stania ! to je vrchol !! je to spolocensky nepripustne !