Napsal: sob čer 12, 2010 20:07
				
				Pokud to bylo myšleno na mě, tak těžko, takových blbostí mi není třeba.
			 . S velkou nechutí jsem pouze udělal ventily, přičemž se mi zlomila má letitá měrka, kupovaná ještě u Pecky v Tišnově ... bude mi chybět, byla moc dobrá. Zajímavé je, že Mogul GX-FE co tam rok byl má zjevně silné čistící schopnosti, zmizela tak půlka úsad z vačkového lože a hlavy, místy občas i kov lze zahlédnouti
  . S velkou nechutí jsem pouze udělal ventily, přičemž se mi zlomila má letitá měrka, kupovaná ještě u Pecky v Tišnově ... bude mi chybět, byla moc dobrá. Zajímavé je, že Mogul GX-FE co tam rok byl má zjevně silné čistící schopnosti, zmizela tak půlka úsad z vačkového lože a hlavy, místy občas i kov lze zahlédnouti   . Teď ovšem kombajn jezdí na pouhý M7ADSIII ... ten už toho asi moc nerozpustí. Experiment s natryskováním druhé komory Ozónu 150/135 byl zavržen, neb bylo trapné, když jsem se šplhal Úvozem s bídou 70 tacho a přitom jsem měl plný plyn
  . Teď ovšem kombajn jezdí na pouhý M7ADSIII ... ten už toho asi moc nerozpustí. Experiment s natryskováním druhé komory Ozónu 150/135 byl zavržen, neb bylo trapné, když jsem se šplhal Úvozem s bídou 70 tacho a přitom jsem měl plný plyn   , nahodil jsem původní kombinaci 170/162 a kupodivu to jede zase živě
  , nahodil jsem původní kombinaci 170/162 a kupodivu to jede zase živě   .
  . , začíná to vypadat jako by se Ozon zabydloval natrvalo
  , začíná to vypadat jako by se Ozon zabydloval natrvalo   . Sovětští konstruktéři sice ponechali otevřená vrátka zpět a přichystali volnou kabeláž pro pneuventil a dokonce vše zapojili tak, že by solexácká řídící jednotka ekonomizéru mohla ovládat i pneuventil, ale bohužel zatímco Solex v klidu spíná, tak mikrospínač na Ozonu rozpíná. Sice by to šlo negovat relátkem, ale to nebylo po ruce a navíc se mi nechtělo vnášet zbytečné zpoždění do již tak poměrně háklivého pneuovládání. Takže místo práce na pět minut jsem dodával ozónovou jednotku a tahal špagáty jako blbej
 . Sovětští konstruktéři sice ponechali otevřená vrátka zpět a přichystali volnou kabeláž pro pneuventil a dokonce vše zapojili tak, že by solexácká řídící jednotka ekonomizéru mohla ovládat i pneuventil, ale bohužel zatímco Solex v klidu spíná, tak mikrospínač na Ozonu rozpíná. Sice by to šlo negovat relátkem, ale to nebylo po ruce a navíc se mi nechtělo vnášet zbytečné zpoždění do již tak poměrně háklivého pneuovládání. Takže místo práce na pět minut jsem dodával ozónovou jednotku a tahal špagáty jako blbej   . Podtlak jsem vytáhl z odkapu sání po vzoru Veverky, není to úplně ideální, ale fachčí to, to je základ. Hodnotné dílo bylo zvěčněno tutaj http://koko-loko.rajce.net/Ekonomizer , jméno a heslo je tradičně ladaklub.
  . Podtlak jsem vytáhl z odkapu sání po vzoru Veverky, není to úplně ideální, ale fachčí to, to je základ. Hodnotné dílo bylo zvěčněno tutaj http://koko-loko.rajce.net/Ekonomizer , jméno a heslo je tradičně ladaklub. Ve šrotu v hromadě aut jsem identifikoval 2104 v přesně rozmaří barvě.
  Ve šrotu v hromadě aut jsem identifikoval 2104 v přesně rozmaří barvě. 
 . Rozmar totiž záhadně zmizel z parkoviště a místo něj se tam usídlilo jakési bílé auto s pi*ou ve znaku
 . Rozmar totiž záhadně zmizel z parkoviště a místo něj se tam usídlilo jakési bílé auto s pi*ou ve znaku   . Musím vzniklou situaci pozorně sledovat
 . Musím vzniklou situaci pozorně sledovat   .
  .
 
   
   
  
Hoši - zachovejte paniku! Mám takový pocit, že se K-L na naší pravidelné schůzi s někým domlouval na zapůjčení té jeho béžové plechovky k odvozu nějakých karosářských dílů "odněkud" do Brna. L.Koko Loko píše:Rozmar totiž záhadně zmizel z parkoviště a místo něj se tam usídlilo jakési bílé auto s pi*ou ve znaku
 . Jo, a to bílé auto zmizelo
 . Jo, a to bílé auto zmizelo   . Takže to co Laďuša viděl, Rozmar určitě nebyl
 . Takže to co Laďuša viděl, Rozmar určitě nebyl   .
  .Já jsem si to řikal, že by bylo nerozumný ject šrotovat žigula na jihozápadKoko Loko píše:Takže to co Laďuša viděl, Rozmar určitě nebyl

 . Nepochybně jsem jej vytrhl hutím ze spárů, ale všeho dočasu
 . Nepochybně jsem jej vytrhl hutím ze spárů, ale všeho dočasu   .
  .

 
 