Stránka 49 z 49

Re: moja lulubela vaz 2102

Napsal: ned kvě 06, 2012 23:24
od MartasBrno
Máš to rozbitý.













No, tak k tomu dobíjení - že máš něčeho dost je pěkný, ale teď si ten dojebaný regulátor pěkně poznač třeba barvičkou, samolepkou, nebo tak, protože tvoje tempo bezvýchodných výměn je nadsvětelné - aby jsi pak nebyl překvapený, že baterka je jako balón a podobně.
měřák máš, tak měř. Tolik tam toho není. Svorky regulátoru napoví. na 15ce má být napětí sítě a na 67 má být jasno, případně polojasno až oblačno, místy přeháňky se sněžením a bouřky, podle situace.
Řekni Elišce, ať koukne, jestli kablíky vedou tam kam mají. Běž za roh a až zakříčí úúúúž! běž zpět :-).

2) pokud budeš chtít opravdu vyhodit ten kekel co jsi mrsknul do kýbla, vem mi ho, pohraju si s tím.

Re: moja lulubela vaz 2102

Napsal: pon kvě 07, 2012 06:02
od ger007
no neviem, ten karburator by som najradsej venoval len svojmu nepriatelovi nech ho nastavuje az do svojej smrti a aj tak ho nenastavi, ale ked trpis sebaposkodzovacimi sklonmi rad ti ho dovezem,

cili aby som to pochopil, ked spojim 67 a 15 malo by ukazat ze to dobija a ja zisim ze regler je nahovno ??

Re: moja lulubela vaz 2102

Napsal: pon kvě 07, 2012 08:57
od MartasBrno
Proč to rovnou spojovat? Psal jsem měřit ( a potom se zamyslet) a pak něco udělat ;-) Když nebude napětí na 15ce, tak není pojistka, když bude, tak záleží na stavu 67. To spojení můžeš zkusit, když bude na 15 napětí a na 67 nebude. Nedoporučuju to točit moc nad volnoběh... Čili voltmetr pomocník podrží na baterce a ty zkoušíš co to dělá...
Doufám, že ty tenký kablíky nemáte na altíku prohozený...

Re: moja lulubela vaz 2102

Napsal: pon kvě 07, 2012 09:55
od Vašátor
Bože růžo, mě to přijde jak autorizovaný servis ... měnit měnit měnit až to jednou bude fungovat.
1) HBV - pokud netlačí, s největší pravděpodobností ho někdo zakonzervoval olejem a těsnící gumičky jsou v prd..li.
2) Karburátor - pokud kolísají otáčky volnoběhu, někde si přisává vzduch. Nejspíš ho nějaký hovado dotáhlo na hulváta a karb je křivej. Buď je křivá plocha mezi víčkem a tělem karbu nebo mezi tělem karbu a tělem klapek. Srovnat a poprde..li
3) Dobíjení - voltmetr máš, tak měř! Jak psal Marťas, na svorce 15 regulátoru má být napětí palubní sítě (rozuměj okolo 12V). Na výstupní svorce 67 má být napětí o chlup nižší - při zapnutém klíčku a stojícím motoru. Po nastartování motoru už je měření svorky 67 zbytečné. Pokud je na svorkách napětí jak jsem psal, změř napětí na konektoru zasunutém do alternátoru (konektor zasunutý na uhlíky altíku). Musí tam být stejné napětí jako na kontaktu 67 ! Pokud tam není, tak je buď v pytli kabel nebo jsi na altíku prohodil konektory pro buzení a kontrolku dobíjení (což normálně nejde, jeden má krytku aby nešel zaměnit). Pokud je i na konektoru k altíku napětí, jsou buď v pr.. uhlíky nebo alternátor.... jak jednoduché. Práce na 5minut :wink:

Re: moja lulubela vaz 2102

Napsal: pon kvě 07, 2012 20:32
od ger007
dnes som to opravil, vytocil som motor do pracovnych otacok (rozumej do cerveneho) a zacalo to dobijat, neviem si to vysvetlit. v stredu idem na emisku uvidime, inac ten karb bol neaky tak krivy cely som to skusal na skle a je tam vola jak svina, a to zneho este kde tu tiekol benal proste cele zle, ten karb ma netrapi ani ten HBV (inac ten bol novy jako novy vybraty z krabicky z UA) hlavne je ze to dobija (rozumej kontrolka nesvieti a hotovo)

Re: moja lulubela vaz 2102

Napsal: úte kvě 08, 2012 21:37
od MartasBrno
Pohraju si s tím, přeberu to a uvidím.

Re: moja lulubela vaz 2102

Napsal: úte úno 26, 2013 22:25
od ger007
auto ma ineho majitela ktory chcel ostat utajeny, takze prosim zamknut