Stránka 49 z 82
Napsal: sob lis 20, 2010 23:36
od ger007
tak dnes sa zase nieco na KARR ovi spravilo, opravil som konecne po pol roku stabilizator ktory mal odtrhnuty jeden steft, vymedzil som volu v prevodke riadenia, ako tak ale je to lepsie ako to bolo, vymenil som gumi za zimne bol to celkom porod, tie 15ky sly dole celkom dost tazko vzhladom k tomu ze aj tam sli kladivom aj dole sli celkom po tazky, zistil som ze geometria na KARRovi stoji celkom za PI.... takze ju musim dat niekomu spravit. a este som spravil jednu dolezitu upravu, vymenil som napinak retaze za samodomo, ziadne pruziny nic, vsetko je napevno, vykuchal som ten povodny vyvrtal som do neho dierku navaril som na konec matikcku cez to siel sregom 140mm dlhy srob a kontra matka a dovidenia, zo zaciatku som to napol strasne moc silno ze ani motorom neslo otocit potom som to silno povolil a je to celkom parada, hlavne sa to uz nepovoli jak ten primitvny pruzinovy napinak, hmm zajtra este doplnim vyhorety zapalovac aby som mohol napajat GPS a uz bude udrzba pred zimou dokoncena, teda aspon dufam
zajtra este vymenim cidlo chladica za ceskoslovenske zo s 105 tak uvidime ci sa bude chladit
nevie mi niekdo poradit ako zrychlmi pohyb stieracov idu SKURVENE POMALY, neskutocne nieco dokym spravia jednen pohyb hore dole tak to trva neskutocne dlho, kde to mam namazat co s tym spravit ?
edit: este aby som nepprusil (c) tak musim uviest ze to bola adov napad s tym napinakom
Napsal: ned lis 21, 2010 08:16
od Luděk Ondrůch
ger007 píše:nevie mi niekdo poradit ako zrychlmi pohyb stieracov idu SKURVENE POMALY, neskutocne nieco dokym spravia jednen pohyb hore dole tak to trva neskutocne dlho, kde to mam namazat co s tym spravit ?
Namaž klouby táhel stěračů a hřídelky na výstupech k ramínkům.
Napsal: ned lis 21, 2010 10:41
od ger007
vazelinou alebo WD ? alebo grafitom alebo cim ?
Napsal: ned lis 21, 2010 11:26
od MartasBrno
vazelínou aby to vydrželo.
Napsal: ned lis 21, 2010 12:24
od Puhi
daj si objednať maďarský motorček stieračov, majú ho bežne na ua
stierače idú 2x rýchlejšie
Napsal: ned lis 21, 2010 15:20
od mayo456
keď chceš aby išli rýchlejšie vymeň cyklovač za cyklovač Fiatu 125 p. tam sa tuším tie rýchlosti dali ja nastavovať
Napsal: ned lis 21, 2010 15:37
od Sid
Po výmene cyklovača za ten z poľského fiatu dosiahneš toho, že v druhej polohe páčky ti pôjdu stierače rýchlo ako pri klasickom. Tá poloha nemá s cyklovačom nič. Ale na prvej polohe páčky môžeš nastavovať takým koliečkom na cyklovači dĺžku cyklu, za ktorý ti prejde opať stierač. Myslím si však, že tým nedokážeš zvýšiť rýchlosť stierania na viac, ako pri druhej polohe páčky. Je to dobré skôr na to, že keď máš taký drobný dáždik, tak si nastavíš minimum a bude ti to stierať trebárs raz za 5 sekúnd.
Prekontroluj hlavne kontakty.
Vymeň gumičky, ak máš staré.
Pomasti všetko tam, kde treba.
Alebo bude vadný motorček stieračov.
Napsal: ned lis 21, 2010 18:24
od ger007
vymenim aj motorcek aj namazem aj gumicky povymienam lebo tie co tam su musia byt este original
Napsal: ned lis 21, 2010 21:55
od Maysner
rozdelat a vycistit celej mechanismus steracu. namazat (ja to prostrikal wdckem at se to dostane do der a pak namazal vazelinou), slozit. a madarskej motorek (ten jsem taky preventivne rozdelal, pohyblivy casti vycistil a namazal). a takto nadherne funkcni sterace sli do srotu s cervenym, jelikoz meli vsici jen plnou hubu kecu a nikdo si pro nic neprijel
Napsal: ned lis 21, 2010 22:23
od ger007
a kua to som si mohol dojst vymontovat vtedy, no co uz
takto na vecer sme s kamosom vymenili zapalovac ktory bol zhoreny, a namazal som trocha tie stierace a vymenil gumicky, ziadny rozdiel
Napsal: pon lis 22, 2010 14:28
od vintera
u mojí 04 šly stěrače také pomalu, namazal jsem všechna táhla ale nebyl jsem spokojený, rozebral jsem i motor, vyčistil a trochu namazal a bylo o mnoho lepší.
Napsal: ned lis 28, 2010 10:42
od ger007
zistil som ze rychlost stieracov je dana od nalady vozidla
volakdey idu rychlo (az som sokovany ) inokedy im jedna otocka trva 3,6s,
co je vsak dalsia divna vec, ze v tychto chladnejsich podmienkach, to auto startuje prekvapivo lepsie, za tepla som to vzdy musel tocit jak chvost, aspon 30sekund kym chytila a teraz je to pomaly na brnk, teda hlavne s teplym motorom, studeny chytal na brnk vzdy.
Dalsie pozitivum je ze Ludek M. zlozil o5 blok 1600 tak sa uvidi ci to este niekedy bude jazdit, ale videl by som to asi tak na novy rok
tento motor 1500 mi neak nevyhovuje, nema ziadnu kompresiu, furt aby to clovek vytacal, slabo to taha (hlavne v kopci) mno proste mi nesedi, a tie zvuky keby to pocujete co to vydava
prvu cestu do brna som mal taky strach aby sme vobec dosli, ale hlavne ze to ide tak som spokojny
Napsal: ned lis 28, 2010 12:34
od Puhi
nejdu ti nahodou pomaličky stierače na voľnobeh? logicky, altik potrebuje nejakú tú otáčku
a to aj ten 80A
Napsal: ned lis 28, 2010 12:51
od ger007
vidis kua to ma nenapadlo ale v otackach si tie stierace celkom idu, urobim experiment
Napsal: ned lis 28, 2010 15:50
od MartasBrno
To je to samé jako se světlama. Mám na modré jedničce halogeny a na volnoběh taky mžourají. Stačí jen drbnout do plynu a je světlo. Jo a bacha jestli to taky třeba nepřebíjí, to by ty spotřebiče šly taky dost dobře...