Napsal: pát říj 31, 2008 23:04
Toť, však třeba u nás na trati Lovosice - Česká Lípa vystřídala 464 až 810, 464 jezdila společně s M131. Oba zde končily téměř stejně, teprve pak přišla ta stále nekončící éra 810Laďuša píše:Koukam, že Pípákovi už to drobet vybledlo
Ale teda ten text je tam docela demagogie... Jak málo těch, co viděli parní lokomotivu v pravidelným provozu??? Těch je eště teď mraky a ty nálepky jsou z roku 1981. Poslední pravidelný parní vlaky končily právě v roce 1981 (i když oficiální ukončení bylo už o rok dřív) a to zdaleka nebyly jenom vlaky nákladní manipulační nebo posun, ale i vlaky osobní! V KT jezdily Ušatý s osobákama, právě u nás dojezdila poslední Ušatá 464.053. Teď je v Lužnej a samozřejmě má na sobě nápis výtopna Lužná-Lišany Třeba v 60. letech bylo eště procento vlaků v parní trakci hodně velký, tušim ňákých 60%? Takže nechápu, kam mířil pisatel toho textu...