Stránka 48 z 294

Napsal: sob úno 19, 2011 20:09
od Křečík Barbuška
Nejsem si jist zdali je nerez zrovna ideální třecí partner pro rohatku z ocele.

Napsal: sob úno 19, 2011 20:52
od Roman
A nezabudnut, ze to musi byt odizolovane od kostry. Chce to proste slusny kontakt - na mojej Dacii som odjazdil 211 000km na jeden kontakt a to uz tam bol, ked som auto kupoval. Cely cas som pouzival tranzistorove zapalovanie, ale to na odieranie trecieho segmentu ma minimalny vplyv.....

Napsal: sob úno 19, 2011 20:53
od MartasBrno
Nejsem si jist, zdali je nerez zrovna ideální izolační hmota.

Napsal: sob úno 19, 2011 21:03
od Marek89
Tak potom poraďte niečo izolačné a odolné.

Napsal: sob úno 19, 2011 21:35
od Křečík Barbuška
Co chceš radit? Jde tu hlavně o to jakou kvalitu tomu udělí ve výrobě užitými surovinami. Vhodné materiály byly vyvinuty a používají se, jen je otázkou zdali je použil výrobce kontaktu který si doneseš ze kšeftu.

Příklad: na sedmě ani pětce jsem potřebu výměny kontaktu nikdy neměl, rozdělovač i kontakt byl sovětský. Pak jsem v pomatení mysli koupil nový ruský rozdělovač a vzhledově atypický, zjevně inovovaný kontakt se velice rychle zbrousil.

Napsal: ned úno 20, 2011 17:14
od Cory
Namiesto toho lamentovania by som na tvojom mieste našetril na bezkontakt :wink:

Napsal: ned úno 20, 2011 20:01
od Marek89
Šak asi tak aj urobím.

Napsal: ned úno 20, 2011 20:39
od Rankl
nevim, jestli je toto dobrý chlívek, mam přihlouplou otázku:
do kdy se vyrábělyi modely 2106?
padl jsem na tento inzerát
http://www.avtomagazine.ua/77021633#PhotoGal
a nevím co je to zač, zda standartní vůz, či nějaká slepenina.
ne, že bych to chtěl koupit, jen mi to zajímá.

Napsal: ned úno 20, 2011 20:42
od Laďuša
Do 31.12.2005. Od roku 2001 už ale ne v Toľjatti.

Napsal: ned úno 20, 2011 20:45
od ger007
podla poslednej recenzie boli "site horkou nitou"

Napsal: ned úno 20, 2011 20:46
od Rankl
ahá, dík.
a taky dík za přezaření.

Napsal: ned úno 20, 2011 20:54
od Dusan
Marek89 píše:Som uvažoval, že ten plast je prinitovaný o kladivko. Tak som myslel, že to odvrtať a skúsiť dať niečo ideálne z nerezu. Tak by sa to neobrusovalo a malo by to byť ok.
NO zvykla tam byt este plst ktorej ma byt par kvapiek oleja ta maze hriadel po ktorej sa klze ten pretinax, kedze kazdych par tisic mas nastavit odtrh ta kje to vyhovujuce.... a naoniec sa aj tak meni kontakt lebo bude opaleny a uz nebude co obrusovat... vela oleja...nalepi sa na kontakt a budes na lane....

Spínací skříňka - oříšek

Napsal: ned úno 20, 2011 23:34
od MartasBrno
Dnešní drobná radostná zkušenost mne přivedla k otázce, v čem se liší spínačky jednotlivých typů - hranatci jsem zaregistroval mají jinou.

Oříšky jsem měl v rukách dva. Jeden s pěti (šesti) vývody, s dvoupatrovým "šoupátkovým" systémem ve dvou kusech, ze sovětské éry a z pozdější výroby "rossija". (oba byly kaput, každý jinak, složil jsem jeden fajnový. Měl by být z jedničky.) Společný rys obou kusů bylo boční upálení části kontaktu 50. Po ošetření kontaktolem vše funguje s přechodovým odporem typicky 2 mOhm, max. 5, v krizi 10mOhm.

Druhý s šesti (osmi) vývody, kombinující systém šoupěte a vačky. Oproti minulému případu přibyl kontakt s číslem 16, což je zřejmě třetí vývod na indukčce s předřadným odporem, jako mají škodovky a který, předpokládám, nebyl nijak využit.

Mechanika spínačky - Měly někdy spínačky nějakou aretaci poloh? Na všech spínačkách, které jsem měl v rukách, je aretovaná poloha pouze zapalování. Startér se vrací pouze díky kravské pružině v oříšku. Poloha vypnuto má možná psychologickou aretaci, ale pochybnou. Záleží na opotřebení, nebo je to vlastnost?

Napsal: pon úno 21, 2011 19:21
od ger007
aky vykon ma motor 1,7 lada ?

Napsal: pon úno 21, 2011 19:31
od Ivo
ger007 píše:aky vykon ma motor 1,7 lada ?
Jak sviňa :lol: .