Stránka 48 z 82
Napsal: pon lis 15, 2010 23:27
od MartasBrno
Tak pokud bude řešení problému důkladný proplach mazacích kanálů a ona zmíněná druhá klika a šály, budiž motoru vdechnut nový život.
Ta Varina mi dala trochu zabrat se zatáčením na tvrdším podkladu, ale jinak OK, Ovládání vidlí v tom objemu bylo poněkud citelnější, zvlášť po 5ti letech počítání, programování, popisování, vymýšlení a podobně... Zato poměrně nenáročné.
Nakonec jsem si i osahal a prohlíd ony povrchy a špony a veřejně ukázal že jsem mega silák při povolování vík.
Napsal: čtv lis 18, 2010 07:28
od Luděk Musil
V neděli odpoledne mi přijel soused a dvojákem (pluhem) a ten rozházený hnůj zaoral. Včera dopoledne jsem Varinou dooral ten zbytek. Takže Varina si teď do jara odpočine (s výjimkou odvážení sněhu).
-------------------------------------------------------------------------------------
Ale k motoru:
Včera jsem se zabýval propláchnutím mazacích kanálů bloku. 2,5 l petroleje kolovalo za pomoci vrtačky cca 2 hodiny (otevřeným) systémem. Čerpadlo nasávalo z nádoby (plechový šuplík ze starého ponku) petrolej a hnalo jej do mazacích kanálů a ten po průtoku "padal" zpět do nádoby. No ... nějaké nečistoty, doufám, že všechny
, to opět vyplavilo. Když čerpadlo nasálo petrolej, tak stačily nízké otáčky vrtačky, aby ten petrolej začal čůrat z klikových kanálů. Při max. otáčkách (3 krpm) vrtačky čerpadlo dokázalo ten petrolej vytlačit (no - vybublinkovat
) na horní hranu bloku.
Myslím si, že nyní je blok nachystán na montáž "nové" kliky a seskládání polomotoru.
Luděk
Napsal: čtv lis 18, 2010 07:58
od ger007
mno som zvedavi, dalsiu kluku zadret uz fakt nepotrebujem, samozrejme ti dakujem za cas obetovany tomuto pekelnemu stroju ktory si to v konecnom dosledku ani nezasluzi
Napsal: čtv lis 18, 2010 16:53
od Štěpán
Kdo ti ten blok zabrušoval? Tomu bys měl poděkovat. Ten pekelnej stroj za to nemůže. Všechno je v lidech.
Napsal: pát lis 19, 2010 06:38
od Luděk Musil
Luděk píše:Při max. otáčkách (3 krpm) vrtačky čerpadlo dokázalo ten petrolej vytlačit (no - vybublinkovat ) na horní hranu bloku.
Abych to upřesnil a nedošlo náhodou k nějakému zmýlení: ten petrolej čerpadlo vytlačilo nahoru při plně otevřených klikových kanálech. Když jsem ty kanály ucpal gumovými špunty - tak stačilo zlehka zatočit a z mazacího kanálu do hlavy vytryskla fontánka. L.
Napsal: pát lis 19, 2010 07:56
od ger007
takze by to teoreticky mohlo mazat ???
dufam ze hej
Napsal: pát lis 19, 2010 08:06
od Luděk Musil
ger007 píše:takze by to teoreticky mohlo mazat ???
dufam ze hej
Až přineseš kliku a poskládáme motor, tak samozřejmě proběhne mazací zkouška ještě na stole. V neděli jsem totiž našel v šupleti ten přípravek, kterým lze otáčet čerpadlem při poskládaným motoru. L.
Napsal: pát lis 19, 2010 08:10
od ger007
budem zvedavi, donesem kluku, saly, filter, olej, tesnenie pod palicu a to by mohlo byt vsetko
Napsal: pát lis 19, 2010 08:48
od Puhi
Napsal: pát lis 19, 2010 08:56
od Luděk Ondrůch
Přece nebude nosit dříví do lesa.
Napsal: pát lis 19, 2010 09:00
od Luděk Musil
ger007 píše:tesnenie pod palicu
a palicu
.
Pokud budeš chtít ten motor poskládat komplet tak přines všechno. Hlavně ten chybějící axiální půlkroužek, protože ten jsem ve svých zásobách neviděl. L.
Napsal: pát lis 19, 2010 09:07
od Sid
Maťo ty to máš už zase nepojazdné a rozobraté? Alebo to dávate do kopy ten tvoj motor po go ? ( 1600 )
Napsal: pát lis 19, 2010 09:09
od Luděk Musil
Sid píše:Maťo ty to máš už zase nepojazdné a rozobraté? Alebo to dávate do kopy ten tvoj motor po go ? ( 1600 )
Tipnul bych to na ten motor po GO. L.
Napsal: pát lis 19, 2010 16:50
od ger007
palicu mam mometnalne na aute viac ich nemam, jediine ak by som si dal dalsiu palicu zgeneralkovat ventily mam hlav mam dost aj svoju sprostu hlavu mam, kruzok uz je nachystany na stole
Napsal: sob lis 20, 2010 10:29
od Puhi