Stránka 47 z 77
Napsal: pon čer 07, 2010 16:33
od Křečík Barbuška
Trošku mne ta mrcha dnes i potěšila, sice to nic neznamená, jde v podstatě jen o papír, ale co už. Nalejme si čistého vína, já bych k tomu stroji tak milostivý nebyl
. Za povšimnutí stojí, že bylo s Ozonem dosaženo Solexových hodnot
.
Napsal: pon čer 07, 2010 16:39
od Michal Pokorný
Však jinak, než dobře to přece ani dopadnout nemohlo
Gratuluji
Napsal: pon čer 07, 2010 16:43
od Veverka
Já také!
Napsal: pon čer 07, 2010 16:54
od Marťas
Veverka píše:Já také!
A já se dívím!
Ne, taky gratuluju
Napsal: pon čer 07, 2010 17:03
od Hurikán
Jiný výsledek jsem neočekával, takže nemám k čemu gratulovat.
Ale jinak též gratuluji ke skvělému hodnocení.
Napsal: pon čer 07, 2010 17:07
od Laďuša
No a kde jsou ty názory, že těsnost se přece píše pokaždý?
Jo, a co jako zvýšený otáčky? To se u vás nevede nebo co? Šlendrián!
Napsal: pon čer 07, 2010 20:18
od Křečík Barbuška
Ti nevím, zatím jsem tam byl na TK třikrát a z toho jsem narazil jen na dva techniky. Jeden si libuje v těsnosti motoru a převodovky, druhý v rámu, spojení dílů. Co se týče emisí, tak jsem měl zatím pokaždé stejného, poprvé byl výřečný, podruhé mlčel jak ryba a teď byl takový hovornější. Při zvýšených mě měřil jen poprvé u sedmy, každopádně asi ví co dělá
. Jen teda to jejich škrábání starých známek, no fuj, rozrejpávají i značky, chjo
.
Napsal: pon čer 07, 2010 20:23
od Maysner
nejlepsi nahrat a pekne sloupnout
Napsal: pon čer 07, 2010 20:26
od Křečík Barbuška
To jo, ale vysvětluj jim to tam, je jasné, že doma si s tím člověk vyhrál lépe
.
Napsal: pon čer 07, 2010 20:43
od Maysner
me to fenem nahrivali na stanici
musis vedet kam jezdit
Napsal: pon čer 07, 2010 20:49
od Křečík Barbuška
Mno, myslím, že jezdím na dobré místo, zkušenosti jsou, až na to škrábání velmi dobré
.
Napsal: pon čer 07, 2010 20:51
od Laďuša
Jen, ať škrabou. Na naše stroje se hodí orezlý espézetky jako na starých oktávkach a nebo pérákach
Napsal: pát čer 11, 2010 20:07
od Křečík Barbuška
Po dlouhodobém pozorování mohu zodpovědně prohlásit, že motor objemu 1293 ccm je naprostá tragédie, objem ničím nenahradíš
. Řemenovost a vysokootáčkovost motoru 2105 je sice imponující, ale celkem k ničemu
.
Napsal: pát čer 11, 2010 20:08
od Maysner
1.7 a 5q budou nejspis na prodej
Napsal: pát čer 11, 2010 20:10
od Michal Pokorný
Koko Loko píše:Po dlouhodobém pozorování mohu zodpovědně prohlásit, že motor objemu 1293 ccm je naprostá tragédie, objem ničím nenahradíš
. Řemenovost a vysokootáčkovost motoru 2105 je sice imponující, ale celkem k ničemu
.
nerouhej se !!