Stránka 47 z 117

Napsal: čtv srp 21, 2008 06:07
od Pája
Malda píše:
Atex píše:ted sem se na netu dival jake se daji sehnat klaksony a tohle je proste mazeeeeeec!!!

http://www.youtube.com/watch?v=rmHHJz8KDds
Joooo, to je presne vono, proc bych si to dal do auta :mrgreen:

Ach jo... :roll:

Napsal: čtv srp 21, 2008 15:29
od Atex
:-D

Napsal: čtv srp 21, 2008 18:12
od Petanek2101
ujeb tomu 8)
si to z tech jejich stranek asi obednam :P

Napsal: čtv srp 21, 2008 18:13
od Ivo
A kolik to váží? :lol:

Napsal: čtv srp 21, 2008 18:15
od Petanek2101
ja myslim že moc ne
http://www.hornblasters.com/

Napsal: čtv srp 21, 2008 18:47
od Atex
uz sem se na to dival minuly tyden.. ta sada (trumpety, kompresor, hadice, kabelaz, vypinace) vyjde na necelych 57 000 kc...

Napsal: čtv srp 21, 2008 19:39
od Kopr
Tak to prodám žigula vemu si půjčku a jdu do toho jen pak nevím do čeho to dám :mrgreen:

Napsal: čtv srp 21, 2008 20:18
od Petanek2101
Atex píše:uz sem se na to dival minuly tyden.. ta sada (trumpety, kompresor, hadice, kabelaz, vypinace) vyjde na necelych 57 000 kc...
tak to nevim jak si počital ale me to vychazí ta sada kolem deseti tisic ta levnejsi kolem 8mi co jsou v tom odkazu

Napsal: čtv srp 21, 2008 20:29
od Atex
Petanek2101 píše:
Atex píše:uz sem se na to dival minuly tyden.. ta sada (trumpety, kompresor, hadice, kabelaz, vypinace) vyjde na necelych 57 000 kc...
tak to nevim jak si počital ale me to vychazí ta sada kolem deseti tisic ta levnejsi kolem 8mi co jsou v tom odkazu
to uz sem takova lopata ze ani pocitat neumim? :-D

Napsal: ned srp 24, 2008 13:51
od Atex
tak vcera/dneska konecne dodelano elektricke benzinove cerpadlo, no konecne :-)
klasicka nadrz ze strikacky, vracecka z ford sierra umistena vzadu hned u nadrze(dodnes nechapu proc se ty hadice tahaji dopredu), vse funguje jak ma, odzkouseno :-) tesim se na dalsi sprinty :-)

Napsal: ned srp 24, 2008 15:33
od Petr HC
Atex píše:...dodnes nechapu proc se ty hadice tahaji dopredu...
Ono to přece jen má svoji logiku – tedy u „stříkaček“ . Jinak bys musel tahat dozadu trubku od podtlaku v sacím potrubí a vyšlo by to nastejno – možná by to hůře fungovalo (benzin je na rozdíl od vzduchu nestlačitelný). Redukční ventil řídící tlak benzinu ve sběrném potrubí vstřikovacích ventilů (vv) je ovládán mimo jiné podtlakem v sacím potrubí a celý tento systém se chová jako akcelerační pumpička v karburátoru . Při prudkém sešlápnutí akcelerátoru dojde k poklesu tlaku v sacím potrubí (to je samozřejmě známo) a redukční ventil na to zareaguje stoupnutím tlaku benzinu před vv . Tím se obohatí směs pro motor po dobu než na to zareaguje řídící jednotka prostřednictvím Lambda sondy (nebo než opět stoupne podtlak v sacím potrubí).
P.S. gratulace ,že Ti to „turbo“ chodí – velice se mi to v Hoškovicích líbilo – ale závodit s Tebou nehodlám .

Napsal: ned srp 24, 2008 15:44
od jakke
bych ho asi taky nedal :cry: :)

Napsal: ned srp 24, 2008 17:48
od Chester
jakke píše:bych ho asi taky nedal :cry: :)
oprav si asi na stoprocentně :D

Napsal: ned srp 24, 2008 18:13
od Ivo
Můžu potvrdit, auto snad už konečně bude jezdit, tak jak má. Konečně jsem se i svezl. Drbali jsme se s tím skoro celý den, ale výsledek snad bude stát za to. Na ten šťastný výraz Atexse po absolvování první, úspěšné zkušební jízdy, snad nezapomenu.

Jsem zvědavý, co budeme řešit příště za problém :lol: . On si Mirek určitě něco zase vymyslí :lol: .

Napsal: ned srp 24, 2008 19:31
od Kopr
Ivo, Si piš že si zase něco vymyslí ale pokecali jsme zase dobře neco pojedli neco vypili (ješte teď je mi divně :mrgreen: ) že by kabrio ???? :mrgreen: