Stránka 47 z 294

Napsal: ned úno 13, 2011 09:47
od peet2101
A já tam tet mám bednu od jablek :P :mrgreen:

Napsal: ned úno 13, 2011 13:12
od MartasBrno
Já mám jedničkový potítka 8) ve všech autech :mrgreen:

Napsal: ned úno 13, 2011 23:01
od Křečík Barbuška
Jaký je rozměr gufera u kola vačkového hřídele motoru 2105? 40x56x7?

Napsal: ned úno 13, 2011 23:25
od Hurikán
Koko Loko píše:Jaký je rozměr gufera u kola vačkového hřídele motoru 2105? 40x56x7?
Ano, přesně tak. Na všech třech místech - kolo klikovky, kolo vačice i kolo malé vačky je to samé gufero. ;)

Napsal: pon úno 14, 2011 05:35
od Křečík Barbuška
Děkuji

Napsal: čtv úno 17, 2011 16:14
od Jany_RS
povoloval som matku čo drži spodny uchyt tlmiča,a odlamala sa mi i zo šrubkou.Chcem sa opytať že ako je to tam riešene lebo mne sa zda že bola privarena,je tam štift,šrubka abo jak?lebo z druhej strany nič nevidno a na tej šrubke nevidno žiadny zavit

Napsal: čtv úno 17, 2011 16:25
od Saša
Ano , ten origo šroub je přibodovaný (přivařený) . Odvrtat a dát obyč .

Napsal: čtv úno 17, 2011 16:34
od Křečík Barbuška

Napsal: čtv úno 17, 2011 18:16
od Jany_RS
ok,dik 8) dam druhy a privarim jak original

Napsal: sob úno 19, 2011 13:28
od Marek89
Vie mi niekto napísať, ktorá časť v rozdeľovači ma vplyv na odtrh ? Lebo sa mi mierne posunulo kladivko vďaka čomu som musel byť dotiahnutý na lane za jedným mechanikom. On to nastavil a povedal, že je tam pertinax ktorý sa ošúcha a rozladí. Neviem ale totiž kde je ten pertinax, lebo nemám dostupný starý rozdeľovač. Ak by to bolo niečo jednoduché, tak som uvažoval nad úpravou proti opotrebeniu toho pertinaxu.

Ešte otázka na majiteľov bezkontaktu. Môže mi niekto z vás napísať katalógové číslo rozdeľovača ?

Napsal: sob úno 19, 2011 13:56
od Saša
Z Pertinaxu je ta kluzná část kladívka co se "tře" o vačku na hřídelce rozdělovače a jeho opotřebení má zásadní vliv na velikost odtrhu . Je třeba cca po 10 000 km kápnout tak dvě kapky oleje na plst která maže tu vačku . Pozor nemažte to příliš , větší množství oleje vačka začne odstředivou rychlostí rozstřikovat na kontakt , olej se na nich napeče a zapalování začne "blbnout" nebo úplně selže .

Napsal: sob úno 19, 2011 14:00
od Křečík Barbuška
Marek89 píše:Vie mi niekto napísať, ktorá časť v rozdeľovači ma vplyv na odtrh?

Právě toto:
Marek89 píše:že je tam pertinax ktorý sa ošúcha

Je to součást kontaktu přerušovače která jezdí po po "rohatce" rozdělovače, provozem se opotřebovává a odtrh se zmenšuje. Nemusí být vždy z pertinaxu, ale bývá i z umělé hmoty apod. Řešením je výměna kontaktu. Zkontroloval bych i "mazací" plst, která čistí rohatku a maže zdali není suchá. Každopádně s tím mazáním opatrně i 1/4 kapky je moc, pak to zablemcá aktivní části kontaktu a je zle.

Napsal: sob úno 19, 2011 17:36
od Marek89
Aha, už viem čo to spôsobuje. Som rozmýšľal nad nejakou úpravou, že namiesto plastu dať niečo lepšie.

Napsal: sob úno 19, 2011 19:51
od Křečík Barbuška
Marek89 píše:Som rozmýšľal nad nejakou úpravou, že namiesto plastu dať niečo lepšie.

A na co jsi přišel?

Napsal: sob úno 19, 2011 20:00
od Marek89
Som uvažoval, že ten plast je prinitovaný o kladivko. Tak som myslel, že to odvrtať a skúsiť dať niečo ideálne z nerezu. Tak by sa to neobrusovalo a malo by to byť ok.