Bude to už len groupova značkaLjoňa píše:Tak a teď se rozhodne! Bývá to tak, že když automobilka koupí jinou, vnutí ji svoje konstrukce. Zbytek se odstraní. Při troše štěstí si zachová svojí značku a bude vymalováno...

Moderátor: Moderátoři
Bude to už len groupova značkaLjoňa píše:Tak a teď se rozhodne! Bývá to tak, že když automobilka koupí jinou, vnutí ji svoje konstrukce. Zbytek se odstraní. Při troše štěstí si zachová svojí značku a bude vymalováno...
Myslíš jakože rychlá smrt je lepší než dlouhé umírání?Cory píše:Možno to tak pre Ladu bude lepšie...
...s qundou na maske a s napisom Thalia III na zadku a ako bonus k tomu budu kľúče od zapaľovania s nápisom ЛАДАv azbuke...Ljoňa píše: Třeba se tu budou za pět let prohánět mraky Grant:)
jak to Renault rozpumpuje...
Jako nemám ten pocit, že před branou AvtoVAZu ve frontě stáli generální ředitelé všech významných automobilek a žadonili, aby jim ten zázrak prodali, takže to museli dát někomu, kdo o to stál, a fiat to asi nebyl a možná je to i dobře, vždyť ten má dost starostí sám se sebou, narozdíl od toho rencek už s dacií ukázal, že něco umí, byť to bylo za cenu totální asimilace značky, to se doufejme v případě lady nestane, ta snad může nabídnout víc než jen levnou pracovní sílu. Ta varianta s tím, že by Thalia 3 byla lehce upravená Granta by byla pro Ladu to nejlepší, co by je mohlo nyní potkat, bohužel tomu moc nevěřím, že by si rencek nasadil takovou kukačku do hnízdaHurikán píše:Myslíš jakože rychlá smrt je lepší než dlouhé umírání?Cory píše:Možno to tak pre Ladu bude lepšie...![]()
Z účasti Rencku v AV mám velmi špatný pocit. Proč jen to neprodali Fiatu?Ten na tom sice taky není ekonomicky bůhvíjak dobře, ale pořád mají k těm autům jaksi lepší vztah, než u Tvůrce automobilů. Navíc by to vlastně zůstalo "v rodině".