Stránka 47 z 60
Napsal: ned říj 17, 2010 19:37
od Cooper
Zdravíčko....
Konečně jsem si "spravil" klepající výfuk o panhardku, respektive aspoň při nenaloženém autě to už nebouchá. Sunadl jsem komplet výfuk, první jen tlumič a pak i druhý díl. Zkoušel jsem se projet bez zadního tlumiče a byl jsem pěkně překvapený o kolik narost výkon. Auto jelo jak splašené. Nakonec jsem sundal i druhý díl, ale to už rozdíl moc poznat nebyl. Jen to parádně při ubrání plynu střílelo do výfuku. Při plném plynu hluk přímo neuvěřitelný
Při poslední projížďce jsem si všiml že na voltmetru je poněkud divné napětí. Ručička ukazovala svisle. Změřil jsem napětí na baterce 11,5 při nastartovaném. Šáhnu na zadní stěnu alternátoru a hle....regulátor "visí" na jednom šroubku. Ke vzteku nešlo regulátor zamontovat zpátky bez demontáže altíku z auta, ale šlo to vcelku dobře. Takže jedna závada odstraněna dřív, než stihla napáchat škody vybitou baterkou
Ten dej jsem stihl vyměnit ještě termostat. Ten můj byl pořád pootevřený a auto se dlouho zahřívalo. Za termostat děkuju Pátračovi
Jooooo a konečně mám v autě svůj startér s Ivošovou cívkou, tou krátkou...taktéž děkuji
Napsal: ned říj 17, 2010 19:56
od JmJ
Divne. vetsinou pri ztrate tesnosti pred poslednim dilem je vykon horsi. Je otazkou, co u tebe delat to, ze mas prvni dily vyfuku z karburatorovych motoru, tedy uzsi rouru.
Napsal: ned říj 17, 2010 19:59
od Cooper
JmJ píše:Divne. vetsinou pri ztrate tesnosti pred poslednim dilem je vykon horsi. Je otazkou, co u tebe delat to, ze mas prvni dily vyfuku z karburatorovych motoru, tedy uzsi rouru.
Říkám, jelo to jak blázen. Zůstal tam jen vlastně ten malý tlumič. Úplně jiné auto. Otázky co by to udělalo se spotřebou. První díl mám sice užší, ale taky jsem dal pryč KAT, který určitě taky kladl odpor, takže to možná vyjde úplně na stejno
Napsal: ned lis 14, 2010 20:53
od Cooper
Koukám, že moje téma je někde dole. Je jasné že by to bylo moc zvláštní, kdyby se něco nestalo.
Prozatím jsem o víkendu bojoval s nesvítícím světlem a palubkou. Chyba byla v pojístce a v konektoru zadního světla.
Další věc, která mě náramně těší je, že v sobotu jsem našel u spolujezce na podlaze asi centrimetrovou kaluž fridexu. Odkud to teče můžu jen hádat, ale vsadím boty že to je ten zpropadený ventil topení. Snad jeho výměna pomůže.....
Napsal: ned lis 14, 2010 20:59
od MartasBrno
Cooper píše:u spolujezce na podlaze asi centrimetrovou kaluž fridexu
NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ
To je ideální na zimu, problémy se svícením, s chlazením...
Napsal: pon lis 15, 2010 08:35
od Patrac
na 10 kohout topení stačí sáhnout a hned budeš vědět co a jak. jinak výměnu nezávidím je tam z pr. přístup
Napsal: pon lis 15, 2010 08:49
od dvk
... no a vzpomínáš Coopere, jak jsem ti včera nad tím světlem říkal "to já mám na zimu všecko připravené a do jara na nic nešáhnu" ? : ) Dneska ráno zas nechtěl spínat startér a cestou do práce se mi ukroutil náhon tachometru : )
Napsal: pon lis 15, 2010 09:00
od JmJ
dvk píše:cestou do práce se mi ukroutil náhon tachometru : )
nesmis do te prace tak pospichat
Napsal: pon lis 15, 2010 10:47
od Petr HC
dvk píše: ... cestou do práce se mi ukroutil náhon tachometru : )
Nestačí ho promazávat ,musiš promazat ložisko v tachometru. U těchto vozů se rádo zadírá. Tacho ven, obrátit závitem náhonu nahoru , nakapat řídký olej a v této poloze chvíli "protočit".
U mojí 2104 jsem to zachytil při prvém "zatikání" tachometru a náhon to "přežil".
Napsal: pon lis 15, 2010 10:56
od dvk
Petr HC píše:Nestačí ho promazávat ,musiš promazat ložisko v tachometru. U těchto vozů se rádo zadírá. Tacho ven, obrátit závitem náhonu nahoru , nakapat řídký olej a v této poloze chvíli "protočit".
U mojí 2104 jsem to zachytil při prvém "zatikání" tachometru a náhon to "přežil".
Ano, měsíc zpátky mi začlo tacho také chvílema tikat, po týdnu tikání zmizelo a přestal jsem to řešit ... no příště budu chytřejší. Každoápdně děkuj za dobrou radu, takhle bych mohl za dva měsíce měnit náhon znovu
Napsal: pon lis 15, 2010 13:48
od MartasBrno
dvk píše:Petr HC píše:Nestačí ho promazávat ,musiš promazat ložisko v tachometru. U těchto vozů se rádo zadírá. Tacho ven, obrátit závitem náhonu nahoru , nakapat řídký olej a v této poloze chvíli "protočit".
U mojí 2104 jsem to zachytil při prvém "zatikání" tachometru a náhon to "přežil".
Ano, měsíc zpátky mi začlo tacho také chvílema tikat, po týdnu tikání zmizelo a přestal jsem to řešit ... no příště budu chytřejší. Každoápdně děkuj za dobrou radu, takhle bych mohl za dva měsíce měnit náhon znovu
Pánové, děkuji za radu. Ne že bych o promazání tachometru nevěděl, ale to tikání jsem si neuměl vyložit. Mimochodem, aby vám to nebylo líto - nejdou mi stěrače v poloze cyklovač. Teda jdou, ale připomíná to výherní automat. Trrrrtr cvak cvak trrrrttt a pak to teprve milostivě setře. Výměna relátka pomohla málo, asi budou zabordelený kontakty v motorku.
Napsal: pon lis 15, 2010 14:20
od Patrac
MartasBrno píše:dvk píše:Petr HC píše:Nestačí ho promazávat ,musiš promazat ložisko v tachometru. U těchto vozů se rádo zadírá. Tacho ven, obrátit závitem náhonu nahoru , nakapat řídký olej a v této poloze chvíli "protočit".
U mojí 2104 jsem to zachytil při prvém "zatikání" tachometru a náhon to "přežil".
Ano, měsíc zpátky mi začlo tacho také chvílema tikat, po týdnu tikání zmizelo a přestal jsem to řešit ... no příště budu chytřejší. Každoápdně děkuj za dobrou radu, takhle bych mohl za dva měsíce měnit náhon znovu
Pánové, děkuji za radu. Ne že bych o promazání tachometru nevěděl, ale to tikání jsem si neuměl vyložit. Mimochodem, aby vám to nebylo líto - nejdou mi stěrače v poloze cyklovač. Teda jdou, ale připomíná to výherní automat. Trrrrtr cvak cvak trrrrttt a pak to teprve milostivě setře. Výměna relátka pomohla málo, asi budou zabordelený kontakty v motorku.
vyměnit za paměťový.
Napsal: pon lis 15, 2010 17:07
od Little Red Riding Hood
Cooper, kdyby jsi potřeboval mam doma novej kohout topení ze starejch zásob..
zrovna předevčirem sem se viděl s bratrem od iva.. škoda mohl sem mu ho pro tebe poslat..
Napsal: pon lis 15, 2010 18:31
od Cooper
Little Red Riding Hood píše:zrovna předevčirem sem se viděl s bratrem od iva.. škoda mohl sem mu ho pro tebe poslat..
No to je škoda
Já teď budu mít týden dovolenou, tak to chcu mít spravené. Zítra jedu za Vilémem, snad bude kohout v obchodě mít....
Napsal: úte lis 16, 2010 07:34
od Patrac
Cooper píše:Little Red Riding Hood píše:zrovna předevčirem sem se viděl s bratrem od iva.. škoda mohl sem mu ho pro tebe poslat..
No to je škoda
Já teď budu mít týden dovolenou, tak to chcu mít spravené. Zítra jedu za Vilémem, snad bude kohout v obchodě mít....
mám novej z novejch zásob
od Coryho z UA je to už nový typ