Napsal: ned říj 12, 2008 13:27
originál ze Strakonic
Neviděl bych to tak tragicky. Zrovna dnes byla v Událostech pozitivní zpráva o nasazení Taurusů a nákupu Elefantů. Ty by měly být, nevím proč , jen u Práglu, ale i tak to nezní špatně. Otázkou ale je, jaká bude skutečnost. Na plánech vypadá pěkně většina věcí.Michal Pokorný píše:..... vlaky na Madagaskaru, to nemá chybu !!!!! myslím, že u nás se tomuto stavu již pomalu blížíme
Samozřejmě! Ale o lokotkách ze Škodovky se v reportáži zmiňovali též. Tuším asi o 20 kusech.Koko Loko píše:mají kupovat naše, ne u cizáků
Protože u Brna jezdíte na střídavoHurikán píše:Ty by měly být, nevím proč , jen u Práglu,
Nu stejně si myslim, že jestli Taurusy, tak hodně málo, bo (Koko Loko píše:Aby se z těch Taurusů nepototo, mají kupovat naše, ne u cizáků,
) dokud nebude těch 20 štyků stodevítky, tak více méně nebude co na vyrovnávku. Zatim jsou vyrobený 2 kousky a ty podstupujou zkoušky, eště ňákej rok to potrvá.Hurikán píše:o lokotkách ze Škodovky se v reportáži zmiňovali též. Tuším asi o 20 kusech.
To je ale škoda, já bych potom chtěl být zaměstnán u drah. Jen tak rok a půl být zaměstnán a čekat, že třeba někdy něco pojedeHurikán píše:Neviděl bych to tak tragicky
No já bych ty Elefenty nepovažoval za spasitele. Nevím, nejsem odborník ale z pohledu běžného cestujícího se mi nezdají jako něco kvalitního. Určitě nebudou jezdit ještě za 40 let (jako žabotlamy) . Nechci být špatným prorokem, ale téměř bych si dovolil tvrdit, že za takových 10 let dobrá polovina z těch co nyní jezdí už jezdit nebude.Hurikán píše:nákupu Elefantů. Ty by měly být, nevím proč , jen u Práglu
On to tak asi nebude ani problém výrobce samotného, ale nemalá část viny leží na straně vedení drah resp. na ministerstvu. Záleží na tom, jak mají sepsanou smlouvu, jak platí, resp. platit budou, atd. Já osobně považuju vyvinutí a postupné zavádění výroby nového typu lokotky ve Škodovce za malý zázrak. Popravdě řečeno už jsem v to ani moc nedoufal. Z toho taktéž vyplývá, že po tolikaleté pauze nepůjde vše jako na drátkách. O finanční síle podniku nemluvě.Koko Loko píše:Ano, problém našeho výrobce je ten, že není schopen chrlit lokomotivy jak by bylo vhodno, než se probere, taku už nebude ČD, ale DB. Ono by to asi bylo i lepší, dráhy jsou černá díra co penízky lačně saje, ale výsledek nula.
Tak to máš pravdu. Ono 40 let nebude jezdit už nic z toho co bylo vyrobeno dejme tomu po r. 80Michal Pokorný píše:No já bych ty Elefenty nepovažoval za spasitele. Nevím, nejsem odborník ale z pohledu běžného cestujícího se mi nezdají jako něco kvalitního. Určitě nebudou jezdit ještě za 40 let
Tak to teda jezdit budou, to bych se nebál. Dost už jich těch 10 let má a ty co nemají, tak se toho dočkají, takže tu za tu dobu prostě budou. 25 - 30 let bych se jim nebál dát.Michal Pokorný píše:Nechci být špatným prorokem, ale téměř bych si dovolil tvrdit, že za takových 10 let dobrá polovina z těch co nyní jezdí už jezdit nebude.
Nový soupravy se na trati neobjeví takhle krátce před začátkem platnosti GVD 2008/2009. Ten letos začíná 14. prosince a to je eště pořád podzimMichal Pokorný píše:tak na podzim 2008 slibovali na trať Lovosice-Litoměřice dvě soupravy Regionova, ale podzim se pozvolna mění v zimu a stále nic
Koko Loko píše: problém našeho výrobce je ten, že není schopen chrlit lokomotivy jak by bylo vhodno,
Ale výrobce by to i zvládnul, ale napřed je třeba postavit, odzkoušet a schválit prototyp. Teprve pak může zahájit výrobu, no ale když je objednáno 20 lokomotiv, tak to prostě neni o chrlení.Hurikán píše:Já osobně považuju vyvinutí a postupné zavádění výroby nového typu lokotky ve Škodovce za malý zázrak. Popravdě řečeno už jsem v to ani moc nedoufal. Z toho taktéž vyplývá, že po tolikaleté pauze nepůjde vše jako na drátkách. O finanční síle podniku nemluvě.
Ani nápad. Koukni na Esa, Tranzistory, poslední série Plecháčů.... Jsou z 80. let, na 30 jim tahne a rozhodně to na žádný rušení nevypadá. Naopak, pořád podstupujou hlavní opravy.Hurikán píše:Tak to máš pravdu. Ono 40 let nebude jezdit už nic z toho co bylo vyrobeno dejme tomu po r. 80
No já nevím, ty co jezdí u nás jsou až na jednu výjimku nové a vypadají strašně. Kdysi v nich bylo ticho, teď jsou od spodu celkem hlučné, ozývá se spoustu divných "železných" pazvuků. Klimatizace každou chvíli nejde, každé druhé vnitřní dveře nejdou, teď už se začínají objevovat cedulky mimo provoz i na venkovních. Všude syčí vzduch.Laďuša píše:Tak to teda jezdit budou, to bych se nebál. Dost už jich těch 10 let má a ty co nemají, tak se toho dočkají, takže tu za tu dobu prostě budou. 25 - 30 let bych se jim nebál dát.
Laďuša píše:Koukam, tuten příspěvěk je (opět) muj 2621. Když se na to numero mrknete, tak se vam zcela jistě musí asociovat řada motorových vozů M262.1, tedy moje nejoblíbenější osumsetjednatřicítky (vlastně Michalovo taky )