Stránka 46 z 342

Napsal: ned říj 12, 2008 13:27
od Michal Pokorný
originál ze Strakonic :P

Napsal: čtv říj 23, 2008 07:03
od Michal Pokorný

Napsal: čtv říj 23, 2008 09:41
od Michal Pokorný
A když už jsem tak procházel pár dílů tohoto pořadu tak jsem narazil na něco úžasného ...... tento díl http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/10 ... 14:10.html a to část téměř na konci pořadu v času cca 15:50 ..... vlaky na Madagaskaru, to nemá chybu !!!!! myslím, že u nás se tomuto stavu již pomalu blížíme 8)

Napsal: pon říj 27, 2008 20:43
od Hurikán
Michal Pokorný píše:..... vlaky na Madagaskaru, to nemá chybu !!!!! myslím, že u nás se tomuto stavu již pomalu blížíme 8)
Neviděl bych to tak tragicky. Zrovna dnes byla v Událostech pozitivní zpráva o nasazení Taurusů a nákupu Elefantů. Ty by měly být, nevím proč :? :roll: , jen u Práglu, ale i tak to nezní špatně. Otázkou ale je, jaká bude skutečnost. :roll: Na plánech vypadá pěkně většina věcí. 8)

Napsal: pon říj 27, 2008 20:44
od Křečík Barbuška
Aby se z těch Taurusů nepototo, mají kupovat naše, ne u cizáků, ale ono je to vlastně jedno ... .

Napsal: pon říj 27, 2008 20:48
od Hurikán
Koko Loko píše:mají kupovat naše, ne u cizáků
Samozřejmě! Ale o lokotkách ze Škodovky se v reportáži zmiňovali též. Tuším asi o 20 kusech.

Napsal: pon říj 27, 2008 21:53
od Laďuša
Hurikán píše:Ty by měly být, nevím proč , jen u Práglu,
Protože u Brna jezdíte na střídavo ;)
Koko Loko píše:Aby se z těch Taurusů nepototo, mají kupovat naše, ne u cizáků,
Nu stejně si myslim, že jestli Taurusy, tak hodně málo, bo (
Hurikán píše:o lokotkách ze Škodovky se v reportáži zmiňovali též. Tuším asi o 20 kusech.
) dokud nebude těch 20 štyků stodevítky, tak více méně nebude co na vyrovnávku. Zatim jsou vyrobený 2 kousky a ty podstupujou zkoušky, eště ňákej rok to potrvá.


____________________________
Koukam, tuten příspěvěk je (opět) muj 2621. Když se na to numero mrknete, tak se vam zcela jistě musí asociovat řada motorových vozů M262.1, tedy moje nejoblíbenější osumsetjednatřicítky (vlastně Michalovo taky :mrgreen: ), ty, co jsem měl u obrázku u nicku, jak v šoutboksu jste apelovali na mě :D

Napsal: úte říj 28, 2008 07:40
od Křečík Barbuška
Ano, problém našeho výrobce je ten, že není schopen chrlit lokomotivy jak by bylo vhodno, než se probere, taku už nebude ČD, ale DB. Ono by to asi bylo i lepší, dráhy jsou černá díra co penízky lačně saje, ale výsledek nula. :mrgreen:

Napsal: úte říj 28, 2008 08:58
od Michal Pokorný
Hurikán píše:Neviděl bych to tak tragicky
To je ale škoda, já bych potom chtěl být zaměstnán u drah. Jen tak rok a půl být zaměstnán a čekat, že třeba někdy něco pojede :lol:
Hurikán píše:nákupu Elefantů. Ty by měly být, nevím proč , jen u Práglu
No já bych ty Elefenty nepovažoval za spasitele. Nevím, nejsem odborník ale z pohledu běžného cestujícího se mi nezdají jako něco kvalitního. Určitě nebudou jezdit ještě za 40 let (jako žabotlamy) . Nechci být špatným prorokem, ale téměř bych si dovolil tvrdit, že za takových 10 let dobrá polovina z těch co nyní jezdí už jezdit nebude.
Nějak často potkávám na WC cedulku " z důvodu poruchy nelze použít" a na dveřích cedulku "mimo provoz" . A co je potom platné, že sedíte v pohodlných sedačkách, když celou cestu posloucháte hojně se vyskytující syčení unikajícího vzduchu a je vám zima. Také se dost často objevují různé pazvuky " od podlahy". Kdysi to dělal jen jedna souprava, ale dnes snad každá. I když pravda každá lomozí jinak 8) Jedna nějak drhne, další ťuká, jiná zase vrže, inu je to pestré.
Celou dobu tu popisuji zážitky ze souprav jezících na trati 090.
Kdysi jsem byl šťastný když se Elefant sem tam objevil a já si mohl odpočinout od žabotlamu. Ale teď už jezdí většinou Elefant a žabotlam už málo, a jakou mám teď radost, když přijede.
Alespoň je tam teplo, jediné co mi na něm stále vadí je jeho podstatná chybička a to SEDAČKY. To je něco hrozného , tvar sedaček snad okoukali někde ve středověké mučírně. Nevím jak kdo má odolná záda, ale já se již po pěti minutách jízdy začínám vrtět a začínám vnímat bolest zad, nechtěl bych s tím jet dál než těch mých 20 km.
Třeba sedačky v 810 vypadají na pohled ještě hůře, ale sedí se mi v nich lépe.
A když už jsem u těch motoráků, tak na podzim 2008 slibovali na trať Lovosice-Litoměřice dvě soupravy Regionova, ale podzim se pozvolna mění v zimu a stále nic :|
A pokud jde o ty Elefanty tak mám dojem, že od té doby co tu jezdí je nikdo z venku nemyl. Skrz okna není ven téměř vidět, protože souprava má tak "šikovné" tvary, že ten jeden sběrač dokáže za děště velice dokonale ,s prominutím, zasrat celou soupravu.

Napsal: úte říj 28, 2008 11:00
od Hurikán
Koko Loko píše:Ano, problém našeho výrobce je ten, že není schopen chrlit lokomotivy jak by bylo vhodno, než se probere, taku už nebude ČD, ale DB. Ono by to asi bylo i lepší, dráhy jsou černá díra co penízky lačně saje, ale výsledek nula. :mrgreen:
On to tak asi nebude ani problém výrobce samotného, ale nemalá část viny leží na straně vedení drah resp. na ministerstvu. Záleží na tom, jak mají sepsanou smlouvu, jak platí, resp. platit budou, atd. Já osobně považuju vyvinutí a postupné zavádění výroby nového typu lokotky ve Škodovce za malý zázrak. Popravdě řečeno už jsem v to ani moc nedoufal. Z toho taktéž vyplývá, že po tolikaleté pauze nepůjde vše jako na drátkách. O finanční síle podniku nemluvě.
Michal Pokorný píše:No já bych ty Elefenty nepovažoval za spasitele. Nevím, nejsem odborník ale z pohledu běžného cestujícího se mi nezdají jako něco kvalitního. Určitě nebudou jezdit ještě za 40 let
Tak to máš pravdu. Ono 40 let nebude jezdit už nic z toho co bylo vyrobeno dejme tomu po r. 80 :?

Napsal: úte říj 28, 2008 13:04
od Laďuša
Michal Pokorný píše:Nechci být špatným prorokem, ale téměř bych si dovolil tvrdit, že za takových 10 let dobrá polovina z těch co nyní jezdí už jezdit nebude.
Tak to teda jezdit budou, to bych se nebál. Dost už jich těch 10 let má a ty co nemají, tak se toho dočkají, takže tu za tu dobu prostě budou. 25 - 30 let bych se jim nebál dát.
Michal Pokorný píše:tak na podzim 2008 slibovali na trať Lovosice-Litoměřice dvě soupravy Regionova, ale podzim se pozvolna mění v zimu a stále nic
Nový soupravy se na trati neobjeví takhle krátce před začátkem platnosti GVD 2008/2009. Ten letos začíná 14. prosince a to je eště pořád podzim ;)
Koko Loko píše: problém našeho výrobce je ten, že není schopen chrlit lokomotivy jak by bylo vhodno,
Hurikán píše:Já osobně považuju vyvinutí a postupné zavádění výroby nového typu lokotky ve Škodovce za malý zázrak. Popravdě řečeno už jsem v to ani moc nedoufal. Z toho taktéž vyplývá, že po tolikaleté pauze nepůjde vše jako na drátkách. O finanční síle podniku nemluvě.
Ale výrobce by to i zvládnul, ale napřed je třeba postavit, odzkoušet a schválit prototyp. Teprve pak může zahájit výrobu, no ale když je objednáno 20 lokomotiv, tak to prostě neni o chrlení.
Finanční sílu Škody transportation (dříve DT) bych rozhodně nepodceňoval, tramvaje chrlí, metro opravuje, má společnej podnik s RŽD na modernizace starých škodováckých lokomotiv v exSSSR a plno dalších různých zakázek převážně ze zemí, kde naše mašiny jezdí (třeba výroba dvojkolí pro BDŽ). Vlastně i Škoda vagonka (dříve ČKD) patří pod ní a tušim koupili i ňáký železniční dílny? Ale to teda nevim jistě
Hurikán píše:Tak to máš pravdu. Ono 40 let nebude jezdit už nic z toho co bylo vyrobeno dejme tomu po r. 80
Ani nápad. Koukni na Esa, Tranzistory, poslední série Plecháčů.... Jsou z 80. let, na 30 jim tahne a rozhodně to na žádný rušení nevypadá. Naopak, pořád podstupujou hlavní opravy.

Napsal: úte říj 28, 2008 13:12
od Michal Pokorný
Laďuša píše:Tak to teda jezdit budou, to bych se nebál. Dost už jich těch 10 let má a ty co nemají, tak se toho dočkají, takže tu za tu dobu prostě budou. 25 - 30 let bych se jim nebál dát.
No já nevím, ty co jezdí u nás jsou až na jednu výjimku nové a vypadají strašně. Kdysi v nich bylo ticho, teď jsou od spodu celkem hlučné, ozývá se spoustu divných "železných" pazvuků. Klimatizace každou chvíli nejde, každé druhé vnitřní dveře nejdou, teď už se začínají objevovat cedulky mimo provoz i na venkovních. Všude syčí vzduch.
Kupodivu ta jediná starší souprava je na tom nejlépe, za to má o hodně více zničený interiér (což ovšem není vada vlaku, to je vada některých cestujících :roll: ) A má u každého sezení vypínač na světlo 8) to ty novější nemají, tam prostě svítí všechno pořád :?
Skoro mi to tak připadá jestli to výrobce právě díky tomu chrlení trochu nešidí.

Napsal: úte říj 28, 2008 20:04
od Michal Pokorný
http://www.litomericko24.cz/clanek-3456 ... vlak_.html :?
No vida tak to tu máme opět, u takových zpráv mne vždy pobaví věta "policie po něm pátrá" . A i kdyby ho snad nějakým omylem vypátrali co by asi tak udělali ? Zjistili by, že je to nějaký trestně neodpovědný mladík a řeknou mu : Ty ty ty to se nedělá, už to nedělej, nebo se budeme zlobit :roll:
Hm, no uvidíme co nám bude jezdit čerstvě pomalováno. Jediné co v Roudnici stává delší dobu odstaveno je "straškovská" 809, ale píší že to byl vagón ze soupravy ..... hm hm.
Tak to jedině žabotlam nebo CityElefant.

Napsal: čtv říj 30, 2008 16:13
od Michal Pokorný
Laďuša píše:Koukam, tuten příspěvěk je (opět) muj 2621. Když se na to numero mrknete, tak se vam zcela jistě musí asociovat řada motorových vozů M262.1, tedy moje nejoblíbenější osumsetjednatřicítky (vlastně Michalovo taky )
:angry5:
Ale nemysli si, že u nás známe jen M152 či M131 i ta tvoje poprděná osumsetjednatřicítka :roll: (M262 - hned se to lépe čte, že) se prohnala po Švestkové dráze
http://galerie.svestkovadraha.cz/m262-0209/p5171539.jpg
http://galerie.svestkovadraha.cz/m262-0209/p5171524.jpg
http://galerie.svestkovadraha.cz/m262-0209/p5171523.jpg

Napsal: čtv říj 30, 2008 16:26
od Laďuša
No vidíš, konečně pořádný fotky, dokonce je to i třetí série neboli vysoká střecha :) I když je to "jen" 830, to furt neni ono :P Co to je konkrétně za číslo, nemůžu to rozluštit, příde mě to jako M262.0209, ta je eště provozní, ale vlastní jí Múzejno-dokumentačné centrum Vrútky. Spíš to bude 206? Ale ta je prej neprovozní, jak jsou ty fotky starý?