Stránka 46 z 61
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: stř čer 26, 2013 09:06
od dvk
Ještě se chci zeptat, s dovolením jsem si vypůjčil obrázek K-L: při prohlížení střev jsem si všiml jedné věci. Při zařazení např. 4. stupně (ale dělá to u všech rychlostí) je přesuvník odtlačován modrým pérkem ve směru zelené šipky a vypadá to, jako by byl v zařazené poloze držen jenom vidličkou, čímž samozřejmě vzniká v červeně naznačeném místě tření a vidlička se tak podle mě ojíždí víc než by měla. Je to normální nebo je to důsledek opotřebení nějakého dílu vevnitř ??
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: stř čer 26, 2013 10:21
od Křečík Barbuška
Já bych řekl, že je normální, ono by to asi ani jinak udělat nešlo.
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: stř čer 26, 2013 10:33
od MartasBrno
Je to normální. Bez toho by nefungovala synchronizace. Ojíždění vidliček to asi způsobí, ale pochybuju že větší, než řazení jednotlivých stupňů, kdy tlačíš nejvíc. Plošky jsou tam snad dost velké na to, aby to mělo nějakou životnost. Podmínkou je ale dobré mazání.
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: stř čer 26, 2013 10:40
od Luděk Musil
MartasBrno píše:.... Ojíždění vidliček to asi způsobí, ale pochybuju že větší, než řazení jednotlivých stupňů, kdy tlačíš nejvíc...
... až lezou oči z důlků
...
Ale vážně: ojetí vidliček pouze přítlakem té pružiny je (i šuplerou) neznatelné. Rozebíral jsem (před lety) převodovku po 200.000 km a přesuvníky byly stále natěsno. L.
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: stř čer 26, 2013 10:47
od dvk
Super, díky
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: úte črc 02, 2013 08:32
od dvk
Hurá, dneska došel balíček !
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: úte črc 02, 2013 21:00
od Křečík Barbuška
Ozaj pekny balicok
.
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: pon črc 08, 2013 08:25
od dvk
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: pát črc 12, 2013 06:37
od dvk
Tak už to jezdí, takže konečně to z toho útesu můžu poslat bez námahy
Opět mě neskutečně nasrala kvalita ND. Pisatelé, kteří si jak říkáme "neberou servítky", by ji zajisté označili za abstraktní. Nový první díl výfuku zas nepasuje, takže výfuk klepe o příčku kardanu. Podvozek vypadá po jedné zimě zas tak jak předtím, na necelý rok staré spojovačce je už protržená jedna prachovka, nové ramena jsou solidně orezlé. Inu, Ruská ocel, tzv. jenrez (opak nerezu). Samozřejmě opět potrhané všechny pružné třmeny co drží výfuk. Na jaře jsem koupil nové čidlo klapky (
http://www.lada-dily.cz/produkty/detail ... 22273.html), které se ukázalo jako od novoty špatné, takže opět jezdím na půjčené, navíc motor stále blbne a pořád nedrží správně volnoběh (zřejmě bude špatný také servomotor volnoběhu, který jsem v nějaké slabé chvilce taky koupil nový
http://www.lada-dily.cz/produkty/detail ... 21873.html). Banální věc, jako je demontáž kardanové příčky, se zvrtla v rozházení půlky interiéru kvůli odvrtání a navaření nového šteftu do podlahy místo toho ukrouceného. Bohužel jsem koupil i novou hardyspojku kardanu, takže se teď děsím, kdy se rozletí. Ještě že jsem tu starou nevyhodil. Sponzorem dnešního příspěvku jsou opět díly značky Mastersport, tentokrát již naposled.
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: pát črc 12, 2013 06:39
od Cory
Hardynu oddporucam od Chevy Nivy.
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: pát črc 12, 2013 06:44
od dvk
No, teď už je to jedno, dokud to bude jezdit, tak to bude jezdit, až to dojezdí, tak už na tom nic opravovat nebudu
Mimochodem, na starých hardynách byly díry pro šrouby udělané jako soustružené válečky zavulkanizované do té gumy. Na té nové hardyně je ta díra vytvořená ze dvou vylisovaných plechů. Taky jsem čistě náhodou porovnával starou vidličku spojky z 05 a novou koupenou před rokem do zásoby. Ta nová je z plechu cca 0.5mm tenšího. A tak je to se vším. Odlitky lité do díry vydloublé patou, šrouby co jednou zatáhneš a podruhé už očešeš, díly buď nepasujou nebo pasujou ale nefungují. Matice na hlavní hřídeli u hardyny se mi očesala, šrouby unašeče hardyny očesané, spojkový váleček špatný, to všechno jsem přeházel z vyvrakované 05, ze které ty díly i přes dvojnásobný věk vypadaly jak nové.
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: pát črc 12, 2013 08:29
od Teepee
Že bych využil oprávnění mazat příspěvky
Takováhle demotivace, neřku-li tortůra.
Přeji pevné nervy, každému nadšenectví se holt musí něco obětovat.
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: pát črc 12, 2013 08:43
od JmJ
Od mastersportu mam zatim jedinou vec, ktera se zda byt celkem ok a to je chladic. Zbytek byl dycky divnej. Myslim sice, ze od nich mam brzdove hadice, kazdopadne se snazim te znacce vyhybat.
Je to divne, ale treba na te moji cervene ludre slo celkem vzdy vse rozumne povolit a celkove je tam po mnoha letech a temer 200 000 km hodne veci puvodnich. Taky je dulezite rict asi to, ze ty 1.7 asi jednak byly vic odflakle, ale take cele to auto s tim silnejsim motrem vyrazne vice trpi. Prevodovkou pocinaje, pres predni napravu az po zadni napravu a brzdy.
btw spolu s garazi jsem prisel ke klici k ciste rampe, ktera je asi 50 metru o garaze, takze pokud bys nekdy neco chtel ladit, tak je tu i tahle moznost
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: pát črc 12, 2013 08:55
od dvk
JmJ píše:btw spolu s garazi jsem prisel ke klici k ciste rampe, ktera je asi 50 metru o garaze, takze pokud bys nekdy neco chtel ladit, tak je tu i tahle moznost
Tak tomu říkám super kauf, rampa u garáží se už dnes moc nevidí
Tak leda že bych naložil pajsr a přijel bych si trochu potunit ten výfuk, ať nedrnčí o tu příčku
Slovo demotivace je ještě dost eufemizmus
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: pát črc 12, 2013 09:07
od JmJ
Sice jsem na tu rampu jeste nenajel, ale muzes byt prvni, kdo ji vyzkousi