Stránka 46 z 60
Napsal: čtv zář 16, 2010 14:48
od Cooper
Fakt že jo....všechno jsem si pročetl a napsal prodejci mejla a SMS. Doufám že startér ještě neposlal. Ten startér z aukra má menší průměr (80 mm) menší výkon (0,62 kW, žigul 1,3) a větší točky (2400 oproti 1750 u žíga)....
Napsal: čtv zář 16, 2010 14:59
od Patrac
Cooper píše:Fakt že jo....všechno jsem si pročetl a napsal prodejci mejla a SMS. Doufám že startér ještě neposlal. Ten startér z aukra má menší průměr (80 mm) menší výkon (0,62 kW, žigul 1,3) a větší točky (2400 oproti 1750 u žíga)....
no myslím že otáčky a výkon by byla až druhořadá věc... v prvním případě by si ho tam nenamontoval
Napsal: čtv zář 16, 2010 15:42
od Cooper
Je to ok, prodávající startér nepošle, ale pošle moje prachy z5
Napsal: ned zář 19, 2010 19:32
od Cooper
Akci startér odkládám na průběh tohoto týdne, respektive změření té cívky.
O víkendu jsem ale stihl standartní údržbu v podobě výměny oleje (10W/40 od Cinolu) a olejového filtru. Práce probíhala v pohodě až na povolení olejového filtru, to jsem se pěkně zapotil a pomohlo až karakiri šroubovákem.
O to větší hrůzu jsem zažil při výměně oleje v diferenciálu. Né jen že jsem při vypouštění zgrcal co se dalo, ale čekal jsem že vyteče tak litr maziva. Nevyteklo. Když to tak odhadnu tak z diferáku jsem vypustil tak půl litru černého odporného hnusu, plného nějákých částeček. Samozřejmně na vypouštěcím šroubu jsem našel jednu nádhernou špónu obalenou tak 5mm bordelem. Srandy jsem si užil i při plnění novým oleje (PP 90H bo co to bylo, také od Cinolu). Dostal jsem tam nejvíc tak litr a dvě deci. Příjemné překvapení že hluk od zadu se dost razantně snížil, na 4Q není slyšet kromě motoru naprosto nic. Na 5Q už je to daleko horší, ale to přisuzuju špatnému ložisku v převodovce.
Napsal: pon zář 20, 2010 17:28
od MartasBrno
Hmm, jsme zvědavý, jak bude náplň difu vypadat při příští výměně, kolik toho vyteče a jak to bude vypadat.
Napsal: pon zář 20, 2010 17:54
od Cooper
No jestli s tím najedu ještě 60 tisíc kilometrů tak to bude zázrak
No ubývat určitě bude, protože mám v diferáku špatné gufero a pěkně mu to vystříkává spodek auta....
Napsal: pon zář 20, 2010 18:07
od Ivo
Občas pomáhá dotažení příruby. Ale s citem. Pokud to nepomůže, tak výměna, která není nijak složitá.
Napsal: pon zář 20, 2010 19:40
od rosta
jestli chceš startér tak jeden mám doma-jsou na něm vyměněný uhlíky a přes baterku točí-je to bývalej startér z mýho auta-než jsem ho dal dohromady sehnal jsem íčkovej a ten opravenej mám jaksi navíc......
Napsal: pon zář 20, 2010 19:47
od Cooper
rosta píše:jestli chceš startér tak jeden mám doma-jsou na něm vyměněný uhlíky a přes baterku točí-je to bývalej startér z mýho auta-než jsem ho dal dohromady sehnal jsem íčkovej a ten opravenej mám jaksi navíc......
No já mám ten svůj už taky opravený, spíš mě zlobí za spínací cívka. Na mojem startéru je na tři šroubky na šroubovák, nemáš stejnou na tom volném startéru? Kolik by jsi za něj chtěl?...
Napsal: úte říj 05, 2010 17:53
od Cooper
Napsal: stř říj 06, 2010 07:17
od Patrac
Mooc pěkné. Skoro jako z vietanamu a nebo Iráku. Obzvlášť ty B/V fotky sou moc pěkný.
Napsal: stř říj 06, 2010 08:41
od JmJ
Cooper píše:Něco z posledního paintballu
Kde ste to poradali?
Napsal: stř říj 06, 2010 13:57
od Cooper
JmJ píše:Kde ste to poradali?
V Držkové
Z Rusavy přes les za 10 minut. Ale jsou tam i starší fotky ze Zlína Malenovic.
Napsal: stř říj 06, 2010 20:06
od JmJ
Cooper píše:JmJ píše:Kde ste to poradali?
V Držkové
Z Rusavy přes les za 10 minut. Ale jsou tam i starší fotky ze Zlína Malenovic.
10 minut autem predpokladam
na konci drzkove smerem k Trojaku ma skinhead (otec) chatu, tak ne ze se mu budete trefovat do jeho hole lebky
Napsal: stř říj 06, 2010 20:14
od Cooper
Jasně, autem.....Já Držkovou moc neznám, ale někde tam jsme asi byli