Stránka 45 z 77
Napsal: úte dub 27, 2010 17:41
od Křečík Barbuška
Jo, a málem bych zapoměl, baterka odešla, po 5 minutách svícení bez vrčícího motoru padá napětí na 10V, ale zatím startuje, jsem zvědav jak dlouho
.
Napsal: ned kvě 16, 2010 17:12
od Křečík Barbuška
Mno, aktuální stav po zimě a drobném technologickém vylepšení repasí altíku, sedmičkovými klaksony a elektrickou saharou. Jinak je možno i vidět co dokáže pár dní v promočené a nasolené garáži
. V létě jsem spodek napatlal jakýmsi tvrdým bodyčkem prý na spodky a ukázalo se, že to byla chyba, měl jsem se držet osvědčeného byť dražšího Resistinu, chjo.
http://koko-loko.rajce.net/VAZ_2104_-_R ... e_2009_201 , jméno a heslo je tradičně ladaklub.
Napsal: ned kvě 16, 2010 17:46
od cackler
tos mě nepotěšil, většina lidí tady na foru bodyčko doporučovalo, tak jsem si ho koupil na spodek. nekoupil jsi náhodou to levnější? oni se lišej číslama a je v tom rozdíl.
Napsal: ned kvě 16, 2010 17:49
od Cory
Zacinam mat pocit ze najlepsie je raz-dvakrat do roka nastriekat spodok prepalenym olejom a previezt sa po polnej ceste.
Napsal: ned kvě 16, 2010 18:31
od Veverka
Toto vypadá docela špatně,já jsem na podzim jenom ty otvory v podvozku prolil sprejem na dutiny a dole to vypadá dobře,akorát hodně reznou mnou natřené rohy,ale zase tvůj motorový prostor +čelo nerezne zdaleka tak jako můj.
Napsal: ned kvě 16, 2010 18:32
od Michal Pokorný
Máte to ale starosti, já jsem letos ještě na spodek nekoukal a rozhodně to nemám v plánu
Napsal: ned kvě 16, 2010 18:48
od Maysner
mno. tvrdy body bude naky 910 nebo tak nejak, to prelakovatelny. to bych si na spodek nedal. ja kupuju 930, pixla 5kq prijde na nejakych 6-7 stovek. zustava furt pruzny a funguje dobre
Michal Pokorný píše:Máte to ale starosti, já jsem letos ještě na spodek nekoukal a rozhodně to nemám v plánu
ja koukal. a puvodni nater z roku 1993 chrani auto zatim dobre. ale letos mu dopreju obnovu
Napsal: ned kvě 16, 2010 18:51
od Křečík Barbuška
Ano, to bylo něco co psal Jarda, inu cena rozhodla. Mno, až bude konečně hezky budu muset na ten spodek vletět a něco s tím udělat, vůbec se mi to tam nelíbí.
Napsal: ned kvě 16, 2010 19:10
od Veverka
Bohužel odrezit něco na podvozku půjde blbě né?
Napsal: ned kvě 16, 2010 19:23
od Křečík Barbuška
Proč? Odrbe se to, mázne odrezovačem, zapatle základem a pak Rezistinem CAR. Kovové "nechráněné" orezlé části jako ramena, pružiny, kardan atd. budou též odrbány, postříkány odrezovačem a Resistinem ML. Prosté, jen musí být hezky a nesmím být líný.
Napsal: ned kvě 16, 2010 19:38
od Hurikán
Hmm, ten spodek na některých místech nevypadá úplně pozitivně. Nicméně bych celou vinu nesvaloval na špatně zvolený typ BODYčka. Zejména na fotkách v posledním řádku je vidět, že se koroze tlačí ven zevnitř. A na to je krátký jakýkoliv materiál na spodku.
Jinak tu saharu Ti závidím. Já se na to chystám už pomalu dva roky. Jenomže mě chybí chladič s čidlem. V zásadě by mě stačilo samotné čidlo se závitem z chladiče. Ten bych si nechal naletovat na chladič svůj.
Napsal: ned kvě 16, 2010 19:41
od Křečík Barbuška
Jo, koroze je sviňa, ta se bude vždycky odněkud tlačit
.
Napsal: ned kvě 16, 2010 19:46
od Štěpán
Opakuju to tady furt!!!
Vazelína ( nejlépe A00 ) nebo vyjetej olej nebo kombinace oboudvou v libovolnem poměru dle požadavku!!!
Na srazu vybraným jedincum dovolím si kouknout pod sukýnku mají Bianco elegance a uvidíte na vlastní bulvy, že to je dobré řešení. ( ekologove mě za tohle propagování ropných produktu mít rádi asi nebudou co?
)
Napsal: ned kvě 16, 2010 19:52
od Michal Pokorný
Tak jako tak budeš muset časem přistoupit k obnově vozového parku
Možná bys měl jednu se svých krabic zakonzervovat a udělat z ní úloženku. A teprve až ta první doslouží vytáhnout tuto úloženku z NZ
Napsal: ned kvě 16, 2010 20:15
od Veverka
Jo no odrbat to zespoda bude paráda.