Stránka 45 z 342

Napsal: pon říj 06, 2008 19:38
od Michal Pokorný
Tak ta 141.001 asi dlouho tak krásná nezůstane. Nějak moc ji prohánějí, dnes jsem ji opět zahlédl projíždět přes Roudnici n.L. - vedla rychlík 614 ( Praha- Ústí n.L. - Cheb).
Jinak opět dám pár odkazů na fotky Švestkové dráhy.
Jak už jsem tu před časem nadhodil dne 27.9. Švestková dráha opět ožila ( Třebívlické vinobraní + 110 let Švestkové dráhy).
Opravdu netradiční souprava...... http://galerie.svestkovadraha.cz/vinobr ... c_2593.jpg
Cestující těšící se na vinobraní a paní průvodčí v akci ....... http://galerie.svestkovadraha.cz/vinobr ... c_0102.jpg
Paní průvodčí evidentně potěšená zájmem fotografů .........
http://galerie.svestkovadraha.cz/vinobr ... c_0112.jpg
A cestující vracející se z vinobraní ......... http://galerie.svestkovadraha.cz/vinobr ... c_2640.jpg

Napsal: pon říj 06, 2008 19:51
od Raduz
Laďuša píše:Radúzi, byl jsi se mrknout v tom Drásově?
Byl to jsme si nemohli nechat ujít!

Až tam jsem zjistil jakou neskutečnou kliku jsme měli, oni tam mají otevřeno prý jen první neděli v měsíci :!: Fotky zpracuji a hodím na RADUZovep.

A co ty?

Napsal: pon říj 06, 2008 23:33
od Laďuša
Radúz píše:A co ty?
No já jsem tam nebyl, jenom jsem si vzpomněl na tebe, když jsi plánoval odjezd a povídal jsi, že se tam musíš stavět, že tam je ňáká drážka či co...
Já jsem tam pak taky projížděl (nevěděl jsem o tom dopředu), ale tvojí káru jsem tam nezahlíd a jel jsem se Staňou v koloně, takže jsem se vyprd na to hledání. Ale až uvidim fotky, tak jsem zvědav, jestli budu litovat dost a nebo jenom málo...

DRÁSOV

Napsal: stř říj 08, 2008 20:44
od Raduz
Tady je odkaz na ten DRÁSOV. Je to neskutečné co jse dá postavit na vlastní zahrádce!

http://raduz.wgz.cz/zzd

Napsal: pát říj 10, 2008 13:00
od Michal Pokorný
Tak jsem dnes našel jedno takové hezké pojednání o části trati 087 (Česká Lípa - Lovosice) http://www.martinovyvlaky.ic.cz/ceska_lipa_ustek.php autor zmiňuje část trati Česká Lípa - Úštěk.
Zrovna tu druhou část (Úštěk-Lovosice) používám velice často, tu druhou část občas.
Takto na fotkách to vypadá velice hezky, při pohledu z koženkové lavice motoráku už to tak romanticky nevypadá 8)
I když pravda je, že to rozhodně není nudná trať a nezávisle na ročním období je stále na co koukat.
Celá trať má délku 50 km a kupodivu je celkem dost využívaná, dokonce i o víkendy kdy motoráčky na jiných lokálkách zejí prázdnotou jsou zde celkem slušně obsazeny.
Zejména pěkný pohled se naskýtá v období kdy rostou houby, když čekám u závor v Úštěku a projíždí okolo motoráček a téměř za každým okénkem na stolečku košík 8)
Zrovna tyto závory dobře znám http://www.martinovyvlaky.ic.cz/ceska_l ... G_2144.jpg (v pozadí Sídliště Pionýrů v Úštěku) , u nich už jsem strávil slušnou část života :lol:
V současné době jezdí i spoje z České Lípy až do Postoloprt, kdy motoráček projede kompletní dvě tratě 087 (Česká Lípa- Lovosice) a 114 (Lovosice - Louny - Postoloprty). To potom musí projet "jedním dechem" 96 km, které motoráček 810 zvládne s vypětím všech sil za něco déle než tři hodiny.
Pro milovníky lokálek a motoráčků 810 to může být velice pěkný výlet, pro ostatní by se to dalo používat jako alternativní trest za vraždu

Napsal: pát říj 10, 2008 13:35
od Luděk Musil
To Raduz: myslím, že velký kus tohoto kolejiště vč. vozidel je pozůstatek z nedalekého čebínského lomu, kde se těžil vápenec. L.

Napsal: pát říj 10, 2008 17:45
od Laďuša
Hmm, je to tam fakt asi zajímavý. Ale potkat někde kočku, která bude ke mě v takovým poměru jako k tej lokomotivě, tak se asi zes**u.. :mrgreen:

Napsal: pát říj 10, 2008 18:26
od Michal Pokorný
Kurňa, ale že u nás ty železniční babičky prohánějí. Dnes jsem jel z Roudnice do Lovosic rychlíkem a vedla ho 141.004

Napsal: pát říj 10, 2008 20:22
od Raduz
Luděk Musil píše:o Raduz: myslím, že velký kus tohoto kolejiště vč. vozidel je pozůstatek z nedalekého čebínského lomu, kde se těžil vápenec. L.
Je to možné ale ta Símenska je tuším z Ustí/Lab.
Laďuša píše:Hmm, je to tam fakt asi zajímavý. Ale potkat někde kočku, která bude ke mě v takovým poměru jako k tej lokomotivě, tak se asi zes**u.. :mrgreen:
Přednosta je pravidelně asi po 1/4hod. nabízel se slovy dám do dobrých rukou!

Napsal: ned říj 12, 2008 10:36
od Michal Pokorný
Jinak včera jsem se docela pobavil, včera v restauraci jsem četl nějaký článek, ve kterém zatím bohužel ještě stále hejtman Šulc rozprávěl jaké má Ústí nad Labem modernizované nádraží světové úrovně. Jako by měl na tom nějakou zásluhu :roll:
Na tom samotném by nic k smíchu nebylo, ale ta fotka u toho ........ záběr právě odjíždějícího žabotlamu z ústeckého nádraží směr Praha. Opravdu lépe tu fotku vybrat nemohli , po oslavném článku na moderní nádraží záběr jak toto nádraží opouští 40 let stará souprava :roll:

Mimochodem při včerejší jízdě jedním žabotlamem z restaurace jsem si při pohledu na zem všiml, že na tom hliníkovém krytu topení jsou dost povylezlé šroubky. A jak to tak zkoumám tak se mi zálo jako by se ten kryt trochu pohyboval. Tak jsem se na to zaměřil a ono se mi to nezálo, celá boční stěna vagónu se vůči podlaze znatelně pohybovala.
Ono se to opravdu rozpadá za jízdy :koko:

Napsal: ned říj 12, 2008 12:51
od Laďuša
Tak celá boční stěna těžko, to tak vnitřní obložení, navíc podlaha je podlaha, záleží, jak se to chová s rámem a tomu bych opravdu nevěřil, že to spolu nedrží... Maximálně je tam pnutí skříně, protože síly z podvozků se do skříně přenášejí, takže je možný, že to malinko pracuje a jestliže je kryt topení povolenej, tak na to může reagovat.
Jinak, zrovna jsem dostal nový číslo Železničního magazínu, kde dlouhodobějš vycházejí rozsáhlý články na pokračování, momentálně se tam rozebírá Rychlá železniční doprava, teď díl 8. Vozidla počtvrté (spřahování ucelených jednotek). Tam je mimochodem žabotlam popsanej jako nejpokrokovější vozidlo celé historie ČSD, který přineslo nejvíc novinek a technických řešení tehdy mimořádných... Je tam i trošku výpis toho...

Napsal: ned říj 12, 2008 13:04
od Michal Pokorný
No vzájemný pohyb tam byl celkem viditelný. Zas tak podrobně jsem to nezkoumal , jel jsem přeci jen z náročné restaurační směny.
Jen jsem si tak představil, že by tím jel někdo kdo to nezná, nejlépe nějaký cizinec. Asi by se trochu vyděsil 8)
Celkově to bylo báječné svezení, seděl jsem hned u dveří (uprostřed), ty vnitřní dveře jak už jsou "vychozené" tak nedrží zavřené a celou cestu se otvevíraly a zavíraly, když byly otevřené tak se neskýtal další úžasný pohled. Ty venkovní dveře mají celkem solidní vůli ve svém bočním vedení a celou cestu krásně bouchají navíc ten kryt mechanismu nad nimi nebyl zajištěný a neustále se tam plácal , teď do toho ten vzájemný pohyb stěny a podlahy.
Opravdu zážitek. To se nezažije snad ani na Ukrajině nebo v Ghaně. Jedině u ČD 8)

Napsal: ned říj 12, 2008 13:11
od Laďuša
Docela masakr, no... Ale když tak povídáš o náročnej restaurační směně... Jsi si tim všim jist? :mrgreen:

Napsal: ned říj 12, 2008 13:14
od Michal Pokorný
Laďuša píše:Jsi si tim všim jist?
Ano, já nechlastám do bezvědomí. Jen mě potom už nebaví sledovat kdejakou volovinu, když přes uličku seděl zajímavější objekt na pozorování :P

Napsal: ned říj 12, 2008 13:23
od Laďuša
Dudy?