Re: LADA KALINA CROSS (2194)
Napsal: čtv črc 27, 2017 22:13
Stano112 - Ty žiješ? Už som sa bál, či Tvoj syn nemá na rukách krv, po takomto odhalení Takto má vyzerať pracovisko zanieteného vedeckého pracovníka. Tak je to ok - je vidieť že tým žije, čo je skvelé
Viem si predstaviť, čo Vám to ťahanie kábla dalo práce. Odškrtávaš si, čo si na Crosske už mal rozobraté? Som zvedavý, kedy sa pustíš do tej KPP
Tie nočné fotky interiéru sú veľmi pekné. To nadšenie s akým to sem dávaš je tak nákazlivé, že ak by malo fyzické prejavy, tak už kýcham, soplím, smrkám...
3enit: ten olej, ktorý Ťa zaujíma má na svoju triedu dosť nízky viskozitný index, radšej by som zvolil niečo teplotne stabilnejšie - už keď ten olej mením. Viskozitný index udáva odolnosť oleja voči zmene viskozity v závislosti na teplote. Čím vyššia hodnota, tým je stabilnejší, teda viskozita so zmenou teploty tak moc nekolíše. Nehovoriac o tom, že je to zase olej, ktorý je "na všetko" - od prevodoviek cez redukčné skrine, rozvodovky, planétové prevody kolies, riadenia... Vhodnejší by bol MOL Hykomol Syntrans V 75W-90, alebo Mogul Syntrans 75W-90. Tie sú prednostne určené do prevodoviek, majú vyšší viskozitný index a špecifikáciu API GL4. Píšem to ale v súvislosti s Tvojim dotazom, či sa bude hodiť pre danú prevodovku je ťažko povedať, keďže s ňou zatiaľ nemám osobné skúsenosti. Skvelé by tiež bolo vedieť, čo tam výrobca konkrétne plní, zohnať k tomu technický list a pozrieť sa na tie hodnoty, konfrontovať ich s reálnym správaním prevodovky v rôznych teplotných podmienkach a potom to korigovať nejakým vhodnejším olejom. Aj s ohľadom na očakávania prevádzkovateľa - ako som písal vyššie. Príklad.: tuším, že Luděk Musil písal, že používa bežne medziplyn - zo zvyku. Ak by chcel znížiť hlučnosť - pískanie prevodov za tepla, tak použije olej napr. 80W-90. Zároveň by sa mu teoreticky malo dať rýchlejšie radiť nahor z 1 na 2. Čiže takto nejako by to bolo dobré vnímať. Ako som písal - zázračný olej, ktorý vylieči všetky bolesti súčasne nenájdete.
Viem si predstaviť, čo Vám to ťahanie kábla dalo práce. Odškrtávaš si, čo si na Crosske už mal rozobraté? Som zvedavý, kedy sa pustíš do tej KPP
Tie nočné fotky interiéru sú veľmi pekné. To nadšenie s akým to sem dávaš je tak nákazlivé, že ak by malo fyzické prejavy, tak už kýcham, soplím, smrkám...
3enit: ten olej, ktorý Ťa zaujíma má na svoju triedu dosť nízky viskozitný index, radšej by som zvolil niečo teplotne stabilnejšie - už keď ten olej mením. Viskozitný index udáva odolnosť oleja voči zmene viskozity v závislosti na teplote. Čím vyššia hodnota, tým je stabilnejší, teda viskozita so zmenou teploty tak moc nekolíše. Nehovoriac o tom, že je to zase olej, ktorý je "na všetko" - od prevodoviek cez redukčné skrine, rozvodovky, planétové prevody kolies, riadenia... Vhodnejší by bol MOL Hykomol Syntrans V 75W-90, alebo Mogul Syntrans 75W-90. Tie sú prednostne určené do prevodoviek, majú vyšší viskozitný index a špecifikáciu API GL4. Píšem to ale v súvislosti s Tvojim dotazom, či sa bude hodiť pre danú prevodovku je ťažko povedať, keďže s ňou zatiaľ nemám osobné skúsenosti. Skvelé by tiež bolo vedieť, čo tam výrobca konkrétne plní, zohnať k tomu technický list a pozrieť sa na tie hodnoty, konfrontovať ich s reálnym správaním prevodovky v rôznych teplotných podmienkach a potom to korigovať nejakým vhodnejším olejom. Aj s ohľadom na očakávania prevádzkovateľa - ako som písal vyššie. Príklad.: tuším, že Luděk Musil písal, že používa bežne medziplyn - zo zvyku. Ak by chcel znížiť hlučnosť - pískanie prevodov za tepla, tak použije olej napr. 80W-90. Zároveň by sa mu teoreticky malo dať rýchlejšie radiť nahor z 1 na 2. Čiže takto nejako by to bolo dobré vnímať. Ako som písal - zázračný olej, ktorý vylieči všetky bolesti súčasne nenájdete.