Stránka 44 z 53
Re: 2103
Napsal: ned lis 20, 2011 15:34
od Vašátor
Našel jsem 2103 r.v.9/73 a ta ještě žábra má. Ročník 73/74 byl zajisté přelomem, spíše by mě to zajímalo nějak konkrétněji
A ještě jeden dotaz. Dvoupáčka u volantu 2103 je stejná jako u 2101 nebo jiná? Dvoupáčka od trojpáčky se výrazně liší svým uchycením k volantové tyči, proto se ptám. Nehodlám totiž nic upravovat, chci vyměnit kus za kus
Re: 2103
Napsal: pon lis 21, 2011 00:01
od Hurikán
Dvoupáčka pro 01 i pro 03 je stejná. Měl jsem je obě v ruce a neviděl mezi nimi rozdíl. On vlastně asi ani být žádný nemůže, neboť dvoupáčka existuje jen pod jedním číslem a to: 2101-3726110
Re: 2103
Napsal: pon lis 21, 2011 15:04
od lionol
Vašátor píše:Měl bych jeden dotázek. Do kterého roku se na 2103 montovalo "žábrové" přední čelo? Myslím tím čelo s několika žebry, nikoli později montovaná "jednolajnová dvoudíra".
2103 se začala vyrábět v roce 1972, v roce 1974 již však mnou zmiňované žebrované čelo neměla
Ročník 1972 a začátek roku 1973 měl ještě plné čelo, bez žáber. Pak přišla ta žábra, a od 0V/1974 ledvinky.
Re: 2103
Napsal: pon lis 21, 2011 21:31
od Vašátor
Děkuji za upřesnění
Tudíž se dá plné čelo a žábrové čelo považovat za slušnou ratitku. To jsem moc rád
Re: 2103
Napsal: stř lis 30, 2011 15:12
od Veverka
Mám tu menší dotaz pro zdejší veteránisty(pozor s tím veteránským tématem dole to nemá žádnou souvislost!)
Jak se díváte na člověka,který vezme nějakou obyčejnou 2102,a dovnitř nabastlí palubovku 2103 a motor 2103(/06,044)?Je to velké zvěrstvo?Berme v úvahu že se tahle kombinace vyráběla,V lulubele se mi to líbilo,vlastně by to byla kompilace 01,02,03,06.
Re: 2103
Napsal: stř lis 30, 2011 15:35
od mayo456
podľa mňa by to bol skôr typ 2102... o ktorej píšeš kombinácia kasne 2102 palubky 2106, sedačky 2106. takto sa tuším predávala v Británii alebo v Kanade.
Re: 2103
Napsal: stř lis 30, 2011 16:20
od Veverka
Nee,2102 vyráběná s palubkou a 1500 motorem 2103.S tím že motor by byl nakonec 1600/1700,ale to je celkem jedno.
Re: 2103
Napsal: stř lis 30, 2011 20:27
od Vašátor
Karoserie 2102, motor 2103, palubovka s budíky 2103, posilovač brzd ... továrně vyráběn pod označením 21023.
Pokud na tento model předěláš klasickou 2102, projdeš bez problémů i veteránskou testací. Dle pravidel FIVA by takto upravený vůz byl označen tuším jako replika. Kategorií je hodně, neřeknu přesně.
Re: 2103
Napsal: stř lis 30, 2011 20:29
od ger007
ja len doplnim to co tu bolo zopakovane 100x so zmenou motora tj 1500 + by som doporucoval aj implantaciu posilovaca brzd, ja som si ho tam tiez nabastlil a bolo dobre, nieje ani nutne vymienat celu brzdovu trupku veducu zo zadu, da sa tam dat hadicka
,
typ s motorom 1500 jazdil aj u nas bolo to 21023 ale palubku mal 01, avsak vyvozove tie anglickay mali aj palubky aj sedacky. lulubela mala sedacky 07, motor 1500, posilovac brzd, prevodovku 2106.. bola to taka zvlastna stvora
apropo pozeral som na fotky tie anglicke mali 06kove sedacky
Re: 2103
Napsal: čtv pro 01, 2011 17:15
od Veverka
Naše 023 má palubku 01?
Re: 2103
Napsal: čtv pro 01, 2011 17:45
od Laďuša
No, jak bych se na takovýho člověka díval - asi tak, že to auto vylepšil
Re: 2103
Napsal: čtv pro 01, 2011 19:48
od Panthymaeus (Honza)
ke skvělému kousku
Machr ten člověk
Sedačky z 07 , palubka 06, 5q, 1700 (možná i 2x karburátor
), vzadu sedačka s loketní opěrkou, plato kufru, xenon a je z 02 to nejlepší
jen dotaz: Proč se řeší 2102 v témě 2103?
Re: 2103
Napsal: sob led 14, 2012 20:32
od Jurda
Zdravím chlapi!
Nemáte prosím někdo navíc nápis LADA 1500 na zadní kapotu? Mám ho ulomený. Díky
Re: 2103
Napsal: ned led 15, 2012 00:47
od Hurikán
Jestli něco sháníš, tak si dej inzerát do správné sekce. Tady je to trochu mimo.
Re: 2103
Napsal: pát led 20, 2012 18:42
od rosta
když je tu řeč o 2103 mám doma starý svět motorů z roku 1973 a je tam test tmavě zelené 2103