Napsal: stř led 26, 2011 14:42
Asi to má málo aut, nebo jen málo lidí to umí a chce použít... Třeba nad tím nikdo nešpekuluje.
Ano, automaticky sytic (s tou syticovou packou sa prepinala klapka na ventilatore kurenia - bud fukal do motoroveho priestoru, alebo do radiatora ), otvaranie nadrze znutra, podobne ako na 1000 kach, listy na blatnikoch a vonkajsie hlinikove klucky. Potom sa uz robili klucky bomoro - zapustene. S tymi parkovackami som mal taku sranda prihodu. Ked s autom jazdil moj svokor, casto zabudal zapnuty blinker a hnevalo ho to svietenie, tak to dal nejakemu majstrovi prerobit. Tomu sa to podarilo, ale ked clovek nechal svietit klopene svetla, zapnuty blinker, tak motor nezhasol ani po vytiahnuti kluca zo spinacky.zelvotron píše:.. tedy vpředu rakvička s fousama, na blatníkách znaky a lišty a otvírací trojúhelníčky v zadních dveřích a bez mřížky ve sloupku, ale už právě měla ty varovky normální bez chcípání a ruční sytič. Vy jste měli ještě automat?
Tomu říkám super vychytávka!!!!Roman píše:Ked s autom jazdil moj svokor, casto zabudal zapnuty blinker a hnevalo ho to svietenie, tak to dal nejakemu majstrovi prerobit. Tomu sa to podarilo, ale ked clovek nechal svietit klopene svetla, zapnuty blinker, tak motor nezhasol ani po vytiahnuti kluca zo spinacky.
nebo je dojezd ca 1000km. Taky ten údaj o výkonu agregátu/zrychlení - no má úcta. Takže buď chyba u VW, nebo na Novinkách. Snad mě tohleto už v reálu nepotká, tím spíš ne s Ladaultem.Luděk Ondrůch píše:Spíš to vychází na 1,9 l/100 km.
2112 - 200 W .MartasBrno píše:Kolik žere vytápění zadního skla na kombíku, nebo na jakémkoliv běžném autě?
Díky.Petr HC píše:2112 - 200 W .MartasBrno píše:Kolik žere vytápění zadního skla na kombíku, nebo na jakémkoliv běžném autě?
Existují vodivé laky na bázi Ag na opravu pružných "tišťáků" (přívody ke klávesnicím v NTB, foliové klávesnice a pod.).MartasBrno píše:...Neví někdo o samolepicí odporové folii? Nic než samolepicí měděnou pásku na opravu DPS jsem nenašel.