Stránka 44 z 294

Napsal: stř led 26, 2011 14:42
od MartasBrno
Asi to má málo aut, nebo jen málo lidí to umí a chce použít... Třeba nad tím nikdo nešpekuluje.

Napsal: stř led 26, 2011 15:17
od Roman
zelvotron píše:.. tedy vpředu rakvička s fousama, na blatníkách znaky a lišty a otvírací trojúhelníčky v zadních dveřích a bez mřížky ve sloupku, ale už právě měla ty varovky normální bez chcípání a ruční sytič. Vy jste měli ještě automat?
Ano, automaticky sytic (s tou syticovou packou sa prepinala klapka na ventilatore kurenia - bud fukal do motoroveho priestoru, alebo do radiatora ), otvaranie nadrze znutra, podobne ako na 1000 kach, listy na blatnikoch a vonkajsie hlinikove klucky. Potom sa uz robili klucky bomoro - zapustene. S tymi parkovackami som mal taku sranda prihodu. Ked s autom jazdil moj svokor, casto zabudal zapnuty blinker a hnevalo ho to svietenie, tak to dal nejakemu majstrovi prerobit. Tomu sa to podarilo, ale ked clovek nechal svietit klopene svetla, zapnuty blinker, tak motor nezhasol ani po vytiahnuti kluca zo spinacky.

Napsal: stř led 26, 2011 15:45
od Luděk Musil
Roman píše:Ked s autom jazdil moj svokor, casto zabudal zapnuty blinker a hnevalo ho to svietenie, tak to dal nejakemu majstrovi prerobit. Tomu sa to podarilo, ale ked clovek nechal svietit klopene svetla, zapnuty blinker, tak motor nezhasol ani po vytiahnuti kluca zo spinacky.
Tomu říkám super vychytávka!!!! :wav:

Napsal: pát led 28, 2011 19:19
od Nemo
Prosím vás o pomoc! Neumím spočítat spotřebu.
Přečet jsem si
tohle zejména pak pasáž: >ale co je důležité, má naměřenou průměrnou spotřebu 0,9 litru nafty na sto ujetých kilometrů. Pokud nepočítáme nejrůznější miniaturní, v praxi nepoužitelné prototypy, je XL1 nejúspornější automobil na světě. Palivová nádrž je velká 10 litrů, takže dojezd na plnou nádrž plus elektromotor je zhruba 550 kilometrů.< a nějak mi to nejde do hlavy. :?

Napsal: pát led 28, 2011 19:26
od Laďuša
Zjevně neznáš Pišvejcovu konstantu. Po jejím dosazení to vychází přesně.
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Pišvejcova_konstanta
:mrgreen:

Napsal: pát led 28, 2011 19:28
od Luděk Ondrůch
Spíš to vychází na 1,9 l/100 km.

Napsal: pát led 28, 2011 19:35
od Nemo
Tak kde potom udělali soudruzi z NSR chybu?!! :P

Napsal: pát led 28, 2011 20:19
od jacek
Luděk Ondrůch píše:Spíš to vychází na 1,9 l/100 km.
nebo je dojezd ca 1000km. Taky ten údaj o výkonu agregátu/zrychlení - no má úcta. Takže buď chyba u VW, nebo na Novinkách. :) Snad mě tohleto už v reálu nepotká, tím spíš ne s Ladaultem. :read2:

Napsal: sob led 29, 2011 12:04
od ger007
tak mozno sa tam pocita asi zo zahrievanim motora albo ja uz neviem inac im to nevychadza :-D

Napsal: úte úno 01, 2011 04:20
od MartasBrno
Kolik žere vytápění zadního skla na kombíku, nebo na jakémkoliv běžném autě?

Napsal: úte úno 01, 2011 19:47
od Petr HC
MartasBrno píše:Kolik žere vytápění zadního skla na kombíku, nebo na jakémkoliv běžném autě?
2112 - 200 W .

Napsal: stř úno 02, 2011 10:12
od peet2101
Jakou má zhruba spotřebu seriová Niva 1,6 Lpg??

Napsal: stř úno 02, 2011 10:53
od Luděk Musil
U Nivy se nedá počítat se spotřebou ani zhruba.
Pokud vezmeme za bernou minci údaje z TP (e zrovna nemůžu žádný najít) a budu tvrdit, že průměrná spotřeba benzínu v silničním provozu je 11 l/100 km, tak tuto hodnotu můžeš pro použití LPG násobit koeficientem 1,1 - 1,2 . L.

Napsal: stř úno 02, 2011 23:37
od MartasBrno
Petr HC píše:
MartasBrno píše:Kolik žere vytápění zadního skla na kombíku, nebo na jakémkoliv běžném autě?
2112 - 200 W .
Díky.

Neví někdo o samolepicí odporové folii? Nic než samolepicí měděnou pásku na opravu DPS jsem nenašel.

Napsal: čtv úno 03, 2011 08:47
od Petr HC
MartasBrno píše:...Neví někdo o samolepicí odporové folii? Nic než samolepicí měděnou pásku na opravu DPS jsem nenašel.
Existují vodivé laky na bázi Ag na opravu pružných "tišťáků" (přívody ke klávesnicím v NTB, foliové klávesnice a pod.).