Stránka 44 z 124
Napsal: stř led 05, 2011 11:35
od vik2
čechy nejvic zajima spotreba, takze jsem se ptal na Cx a jeho vliv na spotrebu
Napsal: stř led 05, 2011 13:07
od Saša
vik2 píše: takze jsem se ptal na Cx a jeho vliv na spotrebu
Ten je samozřejmně zásadní a dle mne se podílí z 75% na spotřebě paliva .
PS: "Od určitého výkonu motoru je aerodinamika pouhá pověra"
Napsal: stř led 05, 2011 13:50
od vik2
Napsal: stř led 05, 2011 13:53
od ger007
cez ten nasavac to nasava vsetkych greempeaceakov a ekologistov
toto je typicke americke auto
Napsal: stř led 05, 2011 13:56
od MartasBrno
Hmm, akorát to nebude mít velkej kufr, nevyrábí se na to zahrádka a tažný zařízení... Teda krom toho, že běžnej člověk by to asi neuměl nakopnout, a když jo, asi by skončil na JIPce po kilometru.
Jinak super žihadlo, ty parametry stojí za řeč
No, prostě to není auto na tahání pytlů cementu.
Napsal: stř led 05, 2011 14:04
od vik2
z tehle aut se na JIPku nejde,,, ale do spalovny
jinak k tematu aerodynamiky a Cx. neco jsem k tomu nasel:
http://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace_ ... e_id=26415
Výtažek:
Rozdíl součinitele odporu vzduchu u našich dříve zmíněných konkrétních vozidel není
příliš výrazný. (Audi Q7 cx = 0,37 , Fiat Panda cx = 0,33). V tomto případě hraje důležitější
roli čelní plocha. Při rychlosti 130 km/h nám odpor vzduchu ubere u Audi 30,5 kW. V pří-
padě malého Fiatu to bude 16 kW. Na 160 km/h bude potřeba už 57, respektive 30 kilowattů.
Takze vyznam asi malej neni.
Napsal: stř led 05, 2011 14:05
od Marek
Nedoporučuji naklánět se za chodu nad karburátor - zblajzne dospělého chlapa jako malinu, ani nepípne
.
Napsal: stř led 05, 2011 14:11
od Teepee
Napsal: stř led 05, 2011 15:26
od Marek
A já furt, čím je mi to s tím žigulíkem podobný.....
Napsal: stř led 05, 2011 16:43
od Laďuša
Panebože, taková bestie
Ale na rozdíl od těch moderních vejronů a podobných hovadin je to hezký (zamhouřim-li oko nad nasávačem)
A na 100 za necelý 3 vteřiny, to je eště na jedničku, ne? Maximálně dvojku, neb víc kvaltů se tam nemůže za ten čas vejít
Napsal: stř led 05, 2011 16:55
od veliz
Veverka píše:Mě to není zrovna jasné,nebyl by místo těch složitejch a občas žravejch 1.2TSI/1.4VVTi
lepší nějaký větší normální motor,jako chystaný VAZ 1800ccm?Nebo ekologie za každou cenu?
Možná byl, jen by nesměl mít 59,5kW a 127,5Nm, jako má Niva. To je na 1700-1800ccm strašně málo. Takovému motoru by dnes slušelo 100kW.
Napsal: stř led 05, 2011 17:46
od Veverka
Oni chystaj novej 1800ccm,jakože moderní jako je 1.6 16V v prioře a tak.
Napsal: stř led 05, 2011 19:25
od zelvotron
Ale až bude, tak už moderní nebude
Napsal: stř led 05, 2011 20:01
od MartasBrno
Mám obavu, že už když to chystaj , tak je to starý. Navíc pochybuju, že motor s tímhle obsahem bude úspornej. Možná bude alespoň výkonnej. Teda, pokud ho nezahluší kvůli euru, že...
Napsal: stř led 05, 2011 20:45
od ger007
hlavne aby sedel do nivy teda aj do krabice