Stránka 43 z 77

Napsal: ned úno 14, 2010 00:34
od Veverka
No konkrétně moje původně díly často nesouc nápis sdělano b CCCP/resp u pneu to bylo ČSSR,takže doufám že ty nové nebdou jenom lisované bláto/resp. tma :) .

Napsal: ned úno 14, 2010 08:45
od JmJ
Veverka píše:No konkrétně moje původně díly často nesouc nápis sdělano b CCCP/resp u pneu to bylo ČSSR,takže doufám že ty nové nebdou jenom lisované bláto/resp. tma :) .
tak jezdit dnes na pneu s napisem cssr, to je odvaha. pneumatiky nastesti koupis nove dobre, bo si muzes vybrat a dat tam pneu, ktera se davaji na moderni auta. dokaze to udelat zazraky v jizdnich vlastnostech ;-)

Napsal: ned úno 14, 2010 11:35
od MartasBrno
Tak já mám na zeleném původní I151 a vzdau CHEMLONy jen o pár let mladší... Na modrém jsou gumy cca revoluční vyjma zadku kam sem dal zimní cca 4 roky staré s dobrým vzorkem. Vpředu jsou statečné OR34. Jinak měl jsem radost že jsem už shodil zezadu ty OR21, bo kroě té díry z boku které přežila i tábor na Libavé jsem objevil podélně roztržený běhoun a ty už teda fakt používat nechci a nebudu.

Napsal: ned úno 14, 2010 14:45
od Maysner
MartasBrno píše:Tak já mám na zeleném původní I151 a vzdau CHEMLONy jen o pár let mladší... Na modrém jsou gumy cca revoluční vyjma zadku kam sem dal zimní cca 4 roky staré s dobrým vzorkem. Vpředu jsou statečné OR34. Jinak měl jsem radost že jsem už shodil zezadu ty OR21, bo kroě té díry z boku které přežila i tábor na Libavé jsem objevil podélně roztržený běhoun a ty už teda fakt používat nechci a nebudu.
sebevrah :koko:

Napsal: ned úno 14, 2010 15:53
od MartasBrno
... podélně roztržený běhoun a ty už teda fakt používat nechci a nebudu.

Napsal: ned úno 14, 2010 18:02
od Veverka
JmJ píše:
Veverka píše:No konkrétně moje původně díly často nesouc nápis sdělano b CCCP/resp u pneu to bylo ČSSR,takže doufám že ty nové nebdou jenom lisované bláto/resp. tma :) .
tak jezdit dnes na pneu s napisem cssr, to je odvaha. pneumatiky nastesti koupis nove dobre, bo si muzes vybrat a dat tam pneu, ktera se davaji na moderni auta. dokaze to udelat zazraky v jizdnich vlastnostech ;-)
Samozřejmě nové pneu jsem koupil hned minulej rok

Napsal: pon úno 15, 2010 09:11
od JmJ
Veverka píše:
JmJ píše:
Veverka píše:No konkrétně moje původně díly často nesouc nápis sdělano b CCCP/resp u pneu to bylo ČSSR,takže doufám že ty nové nebdou jenom lisované bláto/resp. tma :) .
tak jezdit dnes na pneu s napisem cssr, to je odvaha. pneumatiky nastesti koupis nove dobre, bo si muzes vybrat a dat tam pneu, ktera se davaji na moderni auta. dokaze to udelat zazraky v jizdnich vlastnostech ;-)
Samozřejmě nové pneu jsem koupil hned minulej rok
uff, to jsem rad ;-)

Napsal: pon úno 15, 2010 19:29
od Maysner
MartasBrno píše:... podélně roztržený běhoun a ty už teda fakt používat nechci a nebudu.
vse o cem pises bych vubec nepouzival. stary kamenny gumy. to kloize na suchu samo. se to na asfaltu neudrzi

Napsal: pon úno 15, 2010 21:18
od JmJ
Maysner píše:
MartasBrno píše:... podélně roztržený běhoun a ty už teda fakt používat nechci a nebudu.
vse o cem pises bych vubec nepouzival. stary kamenny gumy. to kloize na suchu samo. se to na asfaltu neudrzi
tak tak, dokud si clovek nezkusi nove pneu, tak si mysli, ze vsechno je ok. jak zkusi nove, tak pochopi na jakem hororu to jezdil ...

Napsal: pon úno 15, 2010 21:24
od Jelen
To je jako semnou, doteď jsem nejezdil nikdy na zimákách a tvrdil jsem, že se to zvládnout dá v pohodě, tuhle zimu mám přezuto a už nikdy víc na letních v zimě.

Napsal: stř úno 17, 2010 15:07
od Veverka
JmJ píše:
Maysner píše:
MartasBrno píše:... podélně roztržený běhoun a ty už teda fakt používat nechci a nebudu.
vse o cem pises bych vubec nepouzival. stary kamenny gumy. to kloize na suchu samo. se to na asfaltu neudrzi
tak tak, dokud si clovek nezkusi nove pneu, tak si mysli, ze vsechno je ok. jak zkusi nove, tak pochopi na jakem hororu to jezdil ...
Ještě před jarním srazem jsem dočasně 2 měsíce měl ty or34 s nápisem čssr a to bylo echt něco,trochu slick ve tvaru pětiůhelníku,kupodivu se stím dalo (v opatrnosti) v "klidu" jezdit i na sněhu,nepamatuju že bych někde zapadl,aniž bych nějak jezdit uměl,akorát to nezatáčelo.Dneska bych se asi už bál... 8)

Napsal: čtv úno 18, 2010 22:12
od radek mb
Jednou me jeden clen fora nazval debilem,kdyz jsem vyjadril nazor na pneu ty[pu OR34,made in CSSR apod.A sice to,ze jsou uplne na hovno.Staci vyzkouset neco jineho,lepsiho a 34 mizi v propadlisti a nemusi to byt nutne gumy za 2000 korun.Jezdit na takovych gumach je dle meho nazoru zhovadilost.

Napsal: pát úno 19, 2010 11:39
od Veverka
Máš pravdu Radku mám OR34 a už bych je nekoupil,i když musím přiznat že sem se nimi ještě nezabil

Napsal: sob bře 13, 2010 17:39
od Křečík Barbuška
Odporné, ta mrcha se mnou zase laškuje. To, že se mne neustále pokouší otrávit smradem benzínu jí nestačí. Došlo k nadpřirozenému jevu, začala sáknout chladící kapalina kolem spoje hlava-sání :roll: , občas je slyšet i prdění a sykot. Případné prosakování fridexu do sacího traktu mne přímo děsí :koko: . Trošku jsem sání a svody popřetahoval a pazvuky se zdá zmizely, ale moc velké šance tomu nedávám, něco podobného mne potkalo i na sedmě a byl to jen malý odklad nevyhnutelné výměny těsnění.

Teď v zimě to, ale dělat nebudu, nebudu to dělat, ne, ne, ne, ku*váá ... nebudu to dělat! :mrgreen:

Jo, a u té příležitosti dostal Solex padáka, šupl jsem tam Ozóna :) , ale nemohu se z něj těšit, neb se s tím stejně díky výše zmíněnému moc jezdit nedá, kdyby aspoň ta voda přestala sáknout :x .

Jen pro zajímavost, sací potrubí tam je 2103, postrádá jak nátrubek na podtlak pro ekonomizér, tak i šroubeček pro zaháknutí vratné pružiny táhla plynu, že je to bavilo ještě v roce 1988 montovat vyklešťence. :)

Napsal: sob bře 13, 2010 20:41
od Veverka
Čím byl tady vlastně ekonmz. ovládán?
P.S. vlhkost zvyšuje přece výkon :twisted: .