Napsal: ned úno 14, 2010 00:34
				
				No konkrétně moje původně díly často nesouc nápis sdělano b CCCP/resp u pneu to bylo ČSSR,takže doufám že ty nové nebdou jenom lisované bláto/resp. tma  .
 .
			 .
 . .
 .tak jezdit dnes na pneu s napisem cssr, to je odvaha. pneumatiky nastesti koupis nove dobre, bo si muzes vybrat a dat tam pneu, ktera se davaji na moderni auta. dokaze to udelat zazraky v jizdnich vlastnostechVeverka píše:No konkrétně moje původně díly často nesouc nápis sdělano b CCCP/resp u pneu to bylo ČSSR,takže doufám že ty nové nebdou jenom lisované bláto/resp. tma.

sebevrahMartasBrno píše:Tak já mám na zeleném původní I151 a vzdau CHEMLONy jen o pár let mladší... Na modrém jsou gumy cca revoluční vyjma zadku kam sem dal zimní cca 4 roky staré s dobrým vzorkem. Vpředu jsou statečné OR34. Jinak měl jsem radost že jsem už shodil zezadu ty OR21, bo kroě té díry z boku které přežila i tábor na Libavé jsem objevil podélně roztržený běhoun a ty už teda fakt používat nechci a nebudu.

Samozřejmě nové pneu jsem koupil hned minulej rokJmJ píše:tak jezdit dnes na pneu s napisem cssr, to je odvaha. pneumatiky nastesti koupis nove dobre, bo si muzes vybrat a dat tam pneu, ktera se davaji na moderni auta. dokaze to udelat zazraky v jizdnich vlastnostechVeverka píše:No konkrétně moje původně díly často nesouc nápis sdělano b CCCP/resp u pneu to bylo ČSSR,takže doufám že ty nové nebdou jenom lisované bláto/resp. tma.
uff, to jsem radVeverka píše:Samozřejmě nové pneu jsem koupil hned minulej rokJmJ píše:tak jezdit dnes na pneu s napisem cssr, to je odvaha. pneumatiky nastesti koupis nove dobre, bo si muzes vybrat a dat tam pneu, ktera se davaji na moderni auta. dokaze to udelat zazraky v jizdnich vlastnostechVeverka píše:No konkrétně moje původně díly často nesouc nápis sdělano b CCCP/resp u pneu to bylo ČSSR,takže doufám že ty nové nebdou jenom lisované bláto/resp. tma.

vse o cem pises bych vubec nepouzival. stary kamenny gumy. to kloize na suchu samo. se to na asfaltu neudrziMartasBrno píše:... podélně roztržený běhoun a ty už teda fakt používat nechci a nebudu.
tak tak, dokud si clovek nezkusi nove pneu, tak si mysli, ze vsechno je ok. jak zkusi nove, tak pochopi na jakem hororu to jezdil ...Maysner píše:vse o cem pises bych vubec nepouzival. stary kamenny gumy. to kloize na suchu samo. se to na asfaltu neudrziMartasBrno píše:... podélně roztržený běhoun a ty už teda fakt používat nechci a nebudu.
Ještě před jarním srazem jsem dočasně 2 měsíce měl ty or34 s nápisem čssr a to bylo echt něco,trochu slick ve tvaru pětiůhelníku,kupodivu se stím dalo (v opatrnosti) v "klidu" jezdit i na sněhu,nepamatuju že bych někde zapadl,aniž bych nějak jezdit uměl,akorát to nezatáčelo.Dneska bych se asi už bál...JmJ píše:tak tak, dokud si clovek nezkusi nove pneu, tak si mysli, ze vsechno je ok. jak zkusi nove, tak pochopi na jakem hororu to jezdil ...Maysner píše:vse o cem pises bych vubec nepouzival. stary kamenny gumy. to kloize na suchu samo. se to na asfaltu neudrziMartasBrno píše:... podélně roztržený běhoun a ty už teda fakt používat nechci a nebudu.

 , občas je slyšet i prdění a sykot. Případné prosakování fridexu do sacího traktu mne přímo děsí
  , občas je slyšet i prdění a sykot. Případné prosakování fridexu do sacího traktu mne přímo děsí  . Trošku jsem sání a svody popřetahoval a pazvuky se zdá zmizely, ale moc velké šance tomu nedávám, něco podobného mne potkalo i na sedmě a byl to jen malý odklad nevyhnutelné výměny těsnění.
 . Trošku jsem sání a svody popřetahoval a pazvuky se zdá zmizely, ale moc velké šance tomu nedávám, něco podobného mne potkalo i na sedmě a byl to jen malý odklad nevyhnutelné výměny těsnění.  
   , ale nemohu se z něj těšit, neb se s tím stejně díky výše zmíněnému moc jezdit nedá, kdyby aspoň ta voda přestala sáknout
 , ale nemohu se z něj těšit, neb se s tím stejně díky výše zmíněnému moc jezdit nedá, kdyby aspoň ta voda přestala sáknout   .
  . 
 .
 .