Stránka 43 z 53

Re: První Granty v ČR

Napsal: stř zář 24, 2014 21:26
od tavri
zelvotron píše:Stejně je to zajmavá kombinace liťáky, lakovaný zrcátka a černý nárazníky. Mě by skoro víc vadil ten pomeranč, jasně funkčně to nevadí, ale vysolit prachy za nový auto a mít lak jak když to venca stříká vysvačem ve stodole?
Pomeranč jsem měl na Tavrii. Na slunci to házelo krásný odlesky. Povrch to mělo s trochou nadázky jako interiové dveřní sklo :-)
Nenalakované nárazníky nemohu zkousnout, připomíná mi to kdysi Feldu do r. 1997 nebo firemní Fabii Junior, social edition.

Kde jsou ty 4 Granty?
1) černá z Mostu byla v Praze na fotce
2) modrou ze Sadské má prodavač
3) stříbrná? s lakovanými nárazníky :-P je v Neratovicích
4) bílá s lakovanými nárazníky je kde ????
Kdyžtak to opravte

Re: První Granty v ČR

Napsal: čtv zář 25, 2014 19:16
od mirozv
Majo píše:
tavri píše:Pomeranč by mi nevadil, ale nenalakované nárazníky, to je hnus.
a to ste mali vidiet ake vyvalene oci mal moj lakyrnik, ked striekal prioracke narazniky a tam bolo velkym PP, co patri medzi neprelakovatelne plasty. Aj to bol dovod, preco ich bolo treba lakovat znovu, jednoducho to za 4 roky opukalo a opadalo...
Neskúmal som z akého materiálu majú nárazníky desiatky, ale tam mi to drží od výroby pomaly 11 rokov :-)

Re: První Granty v ČR

Napsal: čtv zář 25, 2014 21:07
od zelvotron
tavri píše:
zelvotron píše:Stejně je to zajmavá kombinace liťáky, lakovaný zrcátka a černý nárazníky. Mě by skoro víc vadil ten pomeranč, jasně funkčně to nevadí, ale vysolit prachy za nový auto a mít lak jak když to venca stříká vysvačem ve stodole?
Pomeranč jsem měl na Tavrii. Na slunci to házelo krásný odlesky. Povrch to mělo s trochou nadázky jako interiové dveřní sklo :-)
Nenalakované nárazníky nemohu zkousnout, připomíná mi to kdysi Feldu do r. 1997 nebo firemní Fabii Junior, social edition.

Kde jsou ty 4 Granty?
1) černá z Mostu byla v Praze na fotce
2) modrou ze Sadské má prodavač
3) stříbrná? s lakovanými nárazníky :-P je v Neratovicích
4) bílá s lakovanými nárazníky je kde ????
Kdyžtak to opravte
Neblbni, dneska je jiná doba, máš černý nárazníky za příplatek, viz různý scout a cross modely :mrgreen: a ten junior měl ty nárazniky taky lakovaný, akorát do šeda :)

Bílá byla ještě celkem nedávno na koněvce, ale dnes už tam jsou jen nivky.

Re: První Granty v ČR

Napsal: pát zář 26, 2014 15:39
od tavri
zelvotron píše: Neblbni, dneska je jiná doba, máš černý nárazníky za příplatek, viz různý scout a cross modely :mrgreen: a ten junior měl ty nárazniky taky lakovaný, akorát do šeda :)
lakovaný je mám i na Káčku. Přes to nejede vlak.Akceptovatelný to je na Š 120, Fávo, Samara ap. Do dnešní doby to nepatří...

Re: První Granty v ČR

Napsal: pát říj 24, 2014 04:10
od DJW
Laďuša píše:Jenomže to je tady smutná pravda. Na Ladafóru se Lady haní, což je fóristickej unikát. Ani na fórech Trabantů a Velorexů nenajdete tolik hany na předmětný výrobky. Přičemž třeba Granty se v ČR prodaly asi 3 kusy, ani jeden neni prezentovanej na zdejším fóru, ale kritiky je tu neurekom. Abych řek pravdu, tuten extrémně negativistickej postoj je jednou z věcí, proč mě naše fórum baví míň a míň.
Pod toto sa podpíšem, tiež má pocit že niektorý sem chodia vytrvalo na Lady nadávať. Ja nepatrím k fanatickým obhajcom Lady, jasné že sú lepšie autá, ale moja 11-ka ma celkom príjemne prekvapila - kupoval som ju v rýchlej potrebe auta za cash na 2 roky a jazdím na nej už 7. rok (skôr už len po okolí, toľké roky na ulici a nie veľmi šetrné jazdenie vidieť - ale občas zvláda aj pár sto kilometrové cesty a podstate ma nikdy nikde nenechala - naopak raz ma zachánila keď mladší francúz zlyhal v -20 stupňovom mraze)

A ak sa tu niekto nad tým rozčúli, nemali by ste trestať jeho, skôr dajte banán sústavným prudičom, aj ja chodím na fórum už len občas lebo ma nebavilo čítať aká je Lada šmejd.

Re: První Granty v ČR

Napsal: pát říj 24, 2014 09:59
od tomass
:!: :!: :!: Zas tak horké mi to z mého pohledu nepřijde. Jakmile vyjde recenze Škodovky, nebo asiatů, tam je teprve kritiky a hanění.......
Jsou i fora, kde je v podstatě mrtvo a kolik měsíců se tam nic neděje.
Pak jsem slyšel o jednom klubu, kde si členové na srazu obešli korunou karoserie a pak se navzájem soudili. Jeden z členů měl být soudní znalec, který ty škody oceňoval. No a protože ty auta neměly stejnou hodnotu, byl další problém. Pak ten dotyčný znalec ukončil členství a vybodnul se na to, přestože nebyl ani jedním z poškozených.

Pořád se tu něco děje. Je tu kritika, spousty rad, názorů. Hlavně se tu spousta problémů odhalí a vyřeší. Jinde mi přijde, že tohle jádro diskusí je výrazně slabší, někde skoro nefunkční. Když se mi jiný názor nelíbí, tak prostě zareaguju a obhájím svůj, nebo neřeším. Líbí se mi spousta názorů ostatních i když se s nimi neztotožňuju, nebo mám úplně jiný názor.
Člověk si nesmí brát názory osobně, protože by nemohl mít nejen Ladu, ale jakoukoliv jinou značku. Nesmí se zapomenout, že se před lety ve společnosti náhle cosi zlomilo a poměrně velmi oblíbená značka byla odsunuta díky předsudkům někam úplně dozadu. To jste si měli uvědomit už tehdy, že Lada jako taková to už dál nebude mít na trhu lehké, když náhle začalo přibývat odpůrců a haničů značky. Například když Kocáb odsunul vojáky a všichni mu pískali jaké udělal supr gesto. V té době podle mě Lada dostala obrovskou ránu, všichni chtěli západ a "emériku". Východní bylo náhle špatné. No já vydržel, Lada byla v rodině bez přestávky. :-D A co bylo hlasů, abych jí dal pryč, že je to nesmyslný auto bez perspektivy a že nemá image. Stačí se usmát :D a myslet si o pr.... Velmi to pomáhá. :)

Z pohledu iniciativy všech co se na foru podílejí je Ladaforum oproti jiným značkám až neuvěřitelně produktivní. :D A to neprobíhám fora jak na běžícím pásu. Sleduju ještě 2 fora jiných značek, o něco méně, než Ladaforum. Jedno je prakticky mrtvý, kde se člověk prakticky nic moc nedozví a druhý není zdaleka tolik akční. Vyhledávání podle klíčových slov mě sem tam zavede i na diskuze dalších značek. Tyto fora nesleduju. Často strohé informace, často se informace ani nenajde.

Několik opravdových profíků co se opravami aut živí a zná auta do posledních šroubků, mnoho odborníků z rozličných oborů a spousta nadšenců i z řad laiků je velmi dobrá skladba pro plodnou diskusi a nepřeberné množství zkušenností. Ještě to někomu přijde na Ladaforu špatný ? :D No tak prostě pár lidí "odejde" a možná se objeví i sem-tam někdo nový - přirozený vývoj. "Možná se budeme i depilovat, ale NEVYMĚKNEM." :)

Re: První Granty v ČR

Napsal: pát říj 24, 2014 20:04
od valda1971
No, já se zastanu "Laduši" a spol - toto je jediné fórum, kde se vlastní značka nejvíc haní....bohužel... A názor, že někteří hold odejdou.... Vím, že odešlo dost dobrých ladistů.... a že noví přijdou ? Ano jistě - ale v jaké kvalitě a jak ti kvalitní srdcaři vydrží....????

Re: První Granty v ČR

Napsal: pát říj 24, 2014 20:20
od Michal Pokorný
valda1971 píše:No, já se zastanu "Laduši" a spol - toto je jediné fórum, kde se vlastní značka nejvíc haní....bohužel...
Ale když ona nám to ta Lada tuze moc usnadňuje :mrgreen:

Re: První Granty v ČR

Napsal: pát říj 24, 2014 20:28
od zelvotron
Já si myslím, že je to tu naprosto v pořádku a že zaznívají jak pozitivní, tak negativní názory, a tak je to myslím správně, a neřek bych ať už na jednu nebo druhou stranu, že by to bylo nějak extrémní nebo snad by se to mělo nějak řešit.

Re: První Granty v ČR

Napsal: sob říj 25, 2014 13:04
od Veverka
Krotitel želv +1

AVTOVAZ je v bankrotu už od roku 1988
Co si mám myslet o fabrice,která je velmi prominentní,v totalitní centrálně řízené ekonomice,kde má monopol skoro 100% a pouze omezenou kritiku v médiích,a přesto krachne?

Dnes se tam sice spousta věcí zlepšila,ale stále se tam musí lifrovat prachy sebraný jiným pracujícím,takže toto je skoro furt stejný.Ten švéd to už čistí 8)

Jako moje další auto teď je zase lada,ale chtělo to z mé strany notnou dávku fanatismu.Báwo rulezz.Alfa RLZ :mrgreen:

A nyní odjíždím na ladavstréču,kde bude možná více žigulíků než lidí :lol:

Re: První Granty v ČR

Napsal: pon říj 27, 2014 10:32
od tomass
Veverko, nechápu, proč ta "krachující fabrika" vyráběla ještě kolem roku 2004 - 2006 (nevím už rok přesně) a měla vyšší produkci, než celosvětová produkce Škodovky ? Ten rok si nepamatuju přesně proto, že už jsme byli v EU a Lada 2112 vyšla v Polsku přepočet kurzu Zlotý na Kč kolem 160 tisíc Kč (jasně, muselo by se doplatit DPH, clo už asi ne) a v Čechách kolem 260 tisíc Kč. V té době jsem hledal auto a šmejdil úplně všude. Na ruských oficielních stránkách automobilky Lada našel, že 6-7 modelových řad (taky nevím přesně) má celkově vyšší roční produkci než Škodovka. Taky to nevím přesně, protože to nesleduji, ale snad není žádná jiná automobilka na světě, která by současně vyráběla tolik řad modelů automobilů. Něco nebude pravda. Některá z informací může být podvržená, něco není možnost prověřit. Info mám z netu. Možná je Lada ruský národní poklad a jako jediný národ na světě se ke svému národnímu pokladu umí chovat (nejde o jednotlivce, řeč je o národu a jeho vedení). Možná je to nejcharakternější národ na světě. Každopádně je to všechno k zamyšlení ať už z jakéhokoliv pohledu. :D

Zpátky k odchodu některých lidí ač je neznám: Je to přirozený vývoj stejně jako ve firmách. Obměňují se i Ti nejlepší. Někteří, i Ti nejlepší se dostanou dál, pro některé byl před odchodem vrchol jejich kariéry. Někteří změní z osobních důvodů, někteří už jsou znuděni a chtějí poznat něco nového. Na to se nic nezmění. Pro ilustrativní příklad z automobilismu: znám vcelku dobře člověka, který v průběhu cca 15 let jezdil po městě před léty offroadem, pak měl 2x BMW, Forda, Kiu, měl Audinu a skončil u Octavie. Hodně jezdí. Docela obšírné pojetí ježdění, ne ? Přitom je to člověk, kterého si vážím a není přelétavý. No tak tady někoho už znudila Lada natolik, že si pro důvod že ho to tu nebaví najde důvod, který bude vypadat, že je na vině forum i když nebude. Lépe se vina hází na druhého, než hledat chybu u sebe..... Samozřejmě ne každý. Někdo to tu fakt může nesnášet. Každý je jiný.

Re: První Granty v ČR

Napsal: pon říj 27, 2014 13:28
od Veverka
Hele asi tak,proč si sama vydělává škoda,dacia,KAMAZ,dokonce i ukrajinský záporožec, ale lada ne?Ono je sice hezký že se vyrobí x tísíc tun oceli,lokomotiv nebo čehokoliv,ale když se to dělá na sklad nebo je to k ničemu a nikdo to nechce,co s tím?Nehledě na to že do AVTOvazu se celou dobu musí cpát prachy odjinud,z těch podniků co vydělávají :idea: !

o tom to je celý

Když už i oficiální československý tisk v roce 1988 napsal,že v AVTOVAZU bují absentérství,alkoholismus,zaměstnanci pětinu všech! součástek rozkradou a ještě si na to kradení vykopou vodní tunel,tak co si o tom mám myslet.
------

Poznámku o modelové řadě moc nechápu.VW mě nabídne skoro vše,od litrového UPU přes velkou dodávku až do dvanáctiválcového turka.
Lada má motory 1.4 a 1.6,modelová řada kalina,granta,niva,dáčka,desítka,desítka 2.0

Re: První Granty v ČR

Napsal: pon říj 27, 2014 13:36
od tomass
To fakt nevím, Záporožec (podle informací co mám) bývalo snad nejhorší ruský auto a možná jedno z těch nejhorších na světě. Jeden exemplář měl kdysi dávno někdo u nás v domě a skoro s ním nevyjel. Pak se v něm furt několik měsíců hrabal a pak najednou bylo auto pryč. V životě jsem snad viděl jen 2, možná 3 kusy.
Já bych teda věřil méně tomu československýmu tisku z roku 1988, než netu z 21. století. I když údaje může zkreslit taky kdokoliv i dnes. To už mohla být klidně příprava na to, že máme věřit jen a jen západu. :(

A ty modelové řady v té době ještě ke staré řadě a Samaře..... prostě nikdo jiný v té době asi nevyráběl tolik modelových řad současně (nemyslím modifikace na naprosto stejných podvozcích). Muselo by to být například jako u Škodovky současně od Š 100, Š120, Favorit, Felicie, Fabie, Octavia, Superb. Napsal jsem to možná neohrabaně, ale snad si rozumíme ?

Re: První Granty v ČR

Napsal: pon říj 27, 2014 16:27
od Veverka
No však jo,oni dělali stejný auta vedle sebe a defakto k tomu nic jinýho,kdežto šáde mě nabídne paletu od citiga po šestiválcový superb.

Jináč k tomu tisku,minulej týden se psalo,jak tam vedení odjelo na dovolenou a dělníci dále "docházeli" do práce,a na hale byl třídenní alkomejdan,takže i když se za poslední tři roky hodně změnilo k lepšímu,mentalita zůstává stejně vodkovní jako kdysi.

edit:MMCH teď byl na idnesu článek o ladě,citace:

"Na ladu v česku dnes bude přísahat jen pár podivínů :lol: "

Re: První Granty v ČR

Napsal: pon říj 27, 2014 16:36
od zelvotron
desítka 2.0 :mrgreen: