Stránka 43 z 60

Napsal: čtv zář 02, 2010 08:42
od dvk
Určo bylo něco volně ložené na silnici. Viděl jsem i šroub M8x50 propíchlý kolmo skrz gumu a plno dalších laskomin, mamča pracovala 22 let v pneuservise.

Jináč k českým silnicím ... když jsme jeli Norskem, tak jsme objeli 9000km vpohodě a při cestě domů jsme píchli na výpadovce v Ostravě, 33km od domu : )

Napsal: čtv zář 02, 2010 08:47
od Patrac
dvk píše:Určo bylo něco volně ložené na silnici. Viděl jsem i šroub M8x50 propíchlý kolmo skrz gumu a plno dalších laskomin, mamča pracovala 22 let v pneuservise.

Jináč k českým silnicím ... když jsme jeli Norskem, tak jsme objeli 9000km vpohodě a při cestě domů jsme píchli na výpadovce v Ostravě, 33km od domu : )
jenže většinou prorazíš čelo a ne bok vzít takhle z boku šroub tak uskočí..

mmj po té co jsem viděl v pneumatice zapíchlé kombinačky rukojetěma dovnitř už mne nic nepřekvapí. Vrut prům 6mm sem měl v pneu už asi 2x no holt u nás na výstavišti se toho válí po demontáži.

Napsal: čtv zář 02, 2010 08:51
od dvk
Jo to je fakt, ale je to nevyzpytatelné. Stačí nějak blbě ohlé železo, při najetí se postaví a bokem rozerve pneumatiku. V tomhle platí, že co bys nikdy nečekal, se stane. Ale co už, disk trochu přebrousíš, stříkneš, gumu novou a hotovo.

Napsal: čtv zář 02, 2010 17:33
od vintera
Byl jsem jednou na STK a technik v montážní díře mi povídá, levá zadní guma je KO, je proražená a bouchne. Skutečně z vnitřní strany v ní byl zásek podobný tomu na obrázku. Vyměnil jsem rezervu a "zapoměl" tu špatnou opravit. A jak to bývá, zanedlouho jsem píchnul.
Na cestě jiná možnost nebyla, dal jsem říznutou rezervu zpět a ujel ještě asi 500km a najednou při brždění divný zvuk a po pár metrech kolo KO. Díra velká nebyla, ale jak se kolo odvaluje, tak se roztrhla najednou. Z toho vyvozuji, že se nemusí poškození pláště projevit ihned po projetí nějaké díry nebo obrubníku. V mém případě to byla zřejmě díra a velký náklad.

Napsal: pon zář 06, 2010 19:51
od Cooper
Obrázek

Tady máte stav po roce a něco mého šéfování.

O víkendu jsem namontoval dvě přídavné kulaté světla Wesem, průměr 152 mm 2x H3 55 W. Svítí to fakt nádherně, nechápu jak jsem mohl doteď jezdit po cestě bez přídavných světel. Uvažuju že vyzkouším H3 100W.

Dále jsem místo letních na líťácích obul opravené disky s pneu na kterých jsem to koupil. Letní Barum Brilantis už mám stejně k vůli defektu jen tři. Vcelku jsem se ale divil že po přezutí jsou zimní Kormorány o hodně pohodlnější a lépe sedí v zatáčkách, je fakt že z počátku chvilku trvá než si chytnou stopu. To barumky nedělaly a jely jak žiletky. Barum jsem měl 165/70, Kormorány jsou 175/70.

Napsal: stř zář 08, 2010 20:10
od Cooper
Asi to někoho nezajímá, ale pár fotek z práce ;-)

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Měření ložiska ojnice ;-)

Obrázek
Vstřikovací čerpadlo, jedno ze šesti. Ano, motory ČKD jsou už mnoho let TDI PD :-)

Napsal: stř zář 08, 2010 20:19
od Ivo
Ty máš čas v pracovní době ještě vyrábět umělecké fotografie? S takovou ten kapitalismus nevybudujem :lol: .

Napsal: stř zář 08, 2010 20:20
od Cooper
Když se přiznám,...jo mám čas :-D Dokonce jsem dostal focení jako pracovní úkol, měl jsem fotit lokomotivy, to jsem provedl a toto je takový vedlejší produkt ;-)

Napsal: stř zář 08, 2010 20:21
od Hurikán
To zajisté tvořil v čase přestávky, na úkor jídla. Není-liž pravda. :idea: :D


Pěkné, pěkné. ;)

Napsal: stř zář 08, 2010 21:37
od Laďuša
Proč takový hodnotný fotky jsou tady? Do vlaků s nima! 8)

Napsal: čtv zář 09, 2010 06:45
od Patrac
Maso doba před 50ti lety se vrací :)

Napsal: čtv zář 09, 2010 09:20
od dvk
Jenom foť a na kapitalismus kašli, jde ti to moc hezky : )

Napsal: čtv zář 09, 2010 20:19
od Laďuša
Patrac píše:Maso doba před 50ti lety se vrací
Ale špatně, ČéKáĎácký motory tahnou pořádně!

Napsal: čtv zář 09, 2010 20:29
od rosta
Cooper píše:Asi to někoho nezajímá, ale pár fotek z práce ;-)

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Měření ložiska ojnice ;-)

Obrázek
Vstřikovací čerpadlo, jedno ze šesti. Ano, motory ČKD jsou už mnoho let TDI PD :-)
hmmmm.to supito na třetí fotce jak měří tu ojnici..... teď jsem v práci dělal něco podobného......

Napsal: čtv zář 09, 2010 21:53
od vintera
cooper, tvoje fotky jsou vždycky něčím zajímavé,
jinak gumy 165 jdou přesnějc nežli 175, ale zase více skáčou a jsou méně pohodlné na hrbaté silnici, vlastní dlouholetá zkušenost mé revmatické páteře. :wink: