Stránka 43 z 50
Re: 2107
Napsal: pon led 05, 2015 23:25
od Crocodile
Tak začíná být hlad už i v Egyptě po nových 2107. Psali nám z jedné jejich společnosti (Alexandria Egypt Co), že potřebují nové vozy VAZ 2107, jestli jim můžeme poskytnout informace o nových žigulíkách.
Re: 2107
Napsal: pon led 05, 2015 23:29
od Mičun
A vyrábí se ještě v Iževsku???
Re: 2107
Napsal: pon led 05, 2015 23:34
od Crocodile
Od roku 2012 už ne a v Egyptě měla výroba/montáž skončit v roce 2014 a nahradit ji Granta, hned jak dojdou nové díly/montážní celky na sedmičku. Mám takový pocit že egypťané, navyklí na neustálý přísun těchto aut, se teď dobývají do prodejních center a požadují jen a jen žigulíky
Re: 2107
Napsal: úte led 06, 2015 05:53
od Křečík Barbuška
Dalsi dejstvi arabskeho jara?
Re: 2107
Napsal: úte led 06, 2015 10:14
od Mičun
Spíš si říkám, aby neskončil v Egyptě VAZ. Přeci jen 2107 je robustní, jednoduché auto. Ale Granta, to už můžou začít dovážet Thalii, Dacii a nebude rozdílu...
Re: 2107
Napsal: úte led 27, 2015 00:19
od Ignác
Pánové, mám prosbu. Ať hledám jak hledám nemohu najít postup seřízení lpg u nejjednoduššího systému s karburátorem(zplynoval jsem 2107 r.v. 90). V servise, kde mi dělali přestavbu, jsem byl několikrát a už mě to nebaví, spotřeba přes 15l/100km rovněž ne...
Re: 2107
Napsal: úte led 27, 2015 00:56
od valda1971
Máš SZ
Re: 2107
Napsal: stř led 28, 2015 23:38
od Ignác
Tak se zdá, že jsem udělal chybu, že jsem hned po zástavbě plynu a zapsání do dokladů nezajel tam, kde vazidlům dobře rozumějí. Nemnoho práce a zajímavá zjištění - měl jsem předstih 19°, směs lpg extrémně bohatá. O dalších zprasenostech s plynem nesouvisejících nemluvě. ..
Re: 2107
Napsal: pon úno 09, 2015 10:16
od corsair
Re: 2107
Napsal: pon úno 09, 2015 18:25
od Crocodile
Pěkná nástavba na autě
je homologovaná?
Re: 2107
Napsal: pon úno 09, 2015 19:22
od corsair
Este nie ale paradne sedi na ceste a ta aerodynamika. 30-40 cm
Re: 2107
Napsal: stř úno 18, 2015 17:22
od tomass
Hurikán píše:Nedá mně to, abych k tomuhle tématu něco málo nepřipsal.
Umístění antény na autě závisí na několika věcech. Typu antény, její délce, možnostech auta, příjmových schopnostech, vzhledových preferencích, aerodynamickém hluku a několika dalších parametrech.
Mě to taky nedá nepřipsat.
Mám vyzkoušenou "neviditelnou anténu". Koaxiální kabel s malým útlumem (dobrý je satelitní průměru 7mm) zároveň je za příznivou cenu do 13 Kč/metr. To už je spíše vysoce kvalitní koaxiál. Klidně stačí i kolem 9 Kč. Účastnický TV kabel se nehodí pro větší útlum, případně nedobrou kvalitu stínění od různě levných výrobců ! Satelitní kabel má naprosto minimální útlum pro frekvence VKV, tak je skoro jedno jestli je ho 5 metů, nebo 40 metrů. Ke spojení jsem použil šroubovací F-konektory, které jsem jeden našrouboval na koaxiál, druhý na slabší koaxiál získaný ustřižením anténního prodlužováku s auto-anténním konektorem na druhém konci. Oba konce spojit F-spojkou. Tím je vyřešen přechod z autoanténního konektoru na koaxiál. Tohle je vcelku jasné. Teď to hlavní. Protáhnout pod čalouněním pod kobercem společně s kabeláží a přivést k + fastonu na vytápění zadního okna. Pozor nepřipojit přímo, ale přes kondenzátor 100 k ve svitkovém provedení (většinou bývá provedení kondenzátoru na velké napětí i mnoha stovek voltů). Kondenzátor co nejblíže k fastonu, ale pokud bude skryt pod koberečkem na zadním okně a k tomu přibude 20cm volného izolovaného vodiče, nic se neděje. Kondenzátor jen odděluje napětí při zapnutí vyhřívání, aby se nedostalo na anténní vstup do autoradia. Kdyby bylo vyhřívání odpojeno od napětí, tak se střed koaxu může připojit přímo na faston okna. Stínění na straně u vyhřívání okna se nezapojuje a je potřeba dát pozor, aby se nespojilo se středním vodičem. Anténa je jen nepatrně horší, než prutová. Rádio nešustí jako když kmitá za jízdy prutová anténa. Dá se říci, nepatrně horší, ale stabilnější příjem. Samozřejmě, že v místech, kde je horší, nebo žádný příjem se nedá čekat, že bude fungovat prutová ani ta z vyhřívání okna, ale mnozí rozdíl mezi prutovou nemusí ani zpozorovat.
Není to žádný vtip, opravdu jsem ji měl namontovanou ve Fiatu, v Ladě se už pár let předtím navrtala střecha, tam mám asi 30cm prut uprostřed.
Re: 2107
Napsal: ned bře 15, 2015 16:03
od corsair
Poistkova skrinka je na 07 perfektne zakryta. Az tak dobre, ze to nejde odkryt nenasilne. Nema niekto obrazok ako na to? Nevhvem tam nic polamat.
Tuma nepise o tomto jednoducho ukone nic. Hanba ma fackuje, ze to sem pisem.
Re: 2107
Napsal: ned bře 15, 2015 19:56
od Křečík Barbuška
Co nejde silou jde jeste vetsi silou
. Na vicku je vystupek, za ten zabrat nahoru a dekl sejmout. Deklik se rad teplem krouti a pak to jde hure sundavat i nandavat. Pri nasazovani je treba dbat aby zacvakl na zadnich cepech a pri jizde na nerovnostech tak neskocil na svody kde by se roztekl
.
Re: 2107
Napsal: sob čer 20, 2015 13:08
od saly80
Jde vyměnit bez jakýkoliv uprav pojistkovou skřínku valečkovou na 2107 za nožovou?teda jen že vytáhnu konektory a nacvakam je do noví dík.....