Stránka 42 z 57

Napsal: pát říj 19, 2007 20:48
od dmatej
Kolega z práce má fabii v reklamaci už čtvrtej měsíc - původně to prý měla být oprava na jedno odpoledne...
Jiri píše:Vím o jedné firmě kteréá od skodovky bere na leasing cca 10-20 octavek mesicne - octavka v slusne vybave je o 30 procent levnejsí než by stala pri jednotlivem prodeji myslim že se to pohybuje okolo 400 -500 tisic skoro ihned po splaceni leasingu jde auto do sveta ma za sebou 200 000km a cena je kolem 150-200taky ))
Jo, na to jsem zapomněl, máš pravdu - ale platí to jen pro velké firmy (tj. zrovna pro tu mojí). Tady po Plzni u menších firem se kupujou buď okázalý oktávky/laguny/atd., nebo praktickej Logan, příp. ojetina.

Napsal: pát říj 19, 2007 21:38
od Štěpán
Máme v práci od března ROOMSTERa, najeto cca 2920 km, a už něco drnčí pod přístrojovkou a pískaj tomu brzdy. A to se ještě v létě musel dotahovat šroub na dveřní omezovač. Jezdi se s tím jen po fabrice, takže po nějakých nerovnostech se to auto ani nemá šanci projet, tak mi vysvětlete proč ty plasty drnčej na novým autě?

Další věc: Kolegove v práci využívaj zaměstnaneckých výhod a berou si každej rok nový auto ( fábie nebo roomster ) Furt nadávaj na to, že co kus, to originál. Prostě jedno auto rdnčí, druhý zase hodně žere a třetí je zase líný a podobně.

Neříkám, že lada je perfektní, ale tady v ČR je prostě vidět, co znamená léty zakořeněnej předsudek o tom, že všechno východu je špatný. Vždyť tady v Ml. Boleslavi když někomu řeknu, že mám SAMARU, tak se mě zeptaj co je to za značku, že tuhle ještě neznaj, a když jim řeknu, že je to lada, tak se mě vyptávaj, jak to vypadá :evil:

Napsal: ned říj 21, 2007 08:53
od radek mb
Štěpán Getsko píše:Vždyť tady v Ml. Boleslavi když někomu řeknu, že mám SAMARU, tak se mě zeptaj co je to za značku, že tuhle ještě neznaj, a když jim řeknu, že je to lada, tak se mě vyptávaj, jak to vypadá :evil:
Co by si chtěl po naší drahý Boleslavi... :|

Napsal: ned říj 21, 2007 11:58
od tavri
Štěpán Getsko píše:... tak se mě vyptávaj, jak to vypadá :evil:
Tak jim řekni, že něco jako Olcit, akorát trochu větší :D Né řekni jim, že jako třídveřovej Favorit. Tak dobře: Fiat Ritmo. :P Nebo radši neříkej nic :-))
Tohle jsem odpovídal na dotaz jak vypadá Tavria.
U 2110 hrdě říkám, zejména majitelům Š Fa/Fe/Fá: taková "ruská Oktávka", to si v Rusku kupuje střední třída :-))

Napsal: ned říj 21, 2007 15:47
od Jiri
FOMA píše:Jasně rozumím,jen bych chtěl podotknout,že třeba zrovna já nejsem podnikatel"překupník" ani obch.zástupce apd.,ale rodinný uživatel.Ročně najedu 10-15tis.km,z čehož vyplývá,že nějakých 200 000km najedu cca za 15let.No a myslet si,že bych moh 15 let staré auto ještě nějak výhodně prodat!?...,to by bylo vážně absurdní.
No a na závěr když koupím Kalu za 250 tis.kč tak můžu ztratit max těch 250 tis.kč :wink:,a když koupím oktávku za 500tis.kč-tak ji po 15letech jistě neprodám za 250tis.,ale cenová ztráta bude mnohem vyšší...
......ovšem co se týká hustoty servisní sítě apd.tak ti dávám i já za pravdu :cry:
Psal jse o velke fimě která bere octavky se značnou slevou.. a i tam kdby najezdila 10 000 ročně tak se vyplatí jí po ukončení leasingu poslat do světa za pěknou cenu:-))
Rodinny uživatel většínou neoptimalizuje daně a na co koukne za to musí zaplatit plnou cenu slevu mu nikdo nedá ( třeba právě proto že koupí jen jedno auto za 15 let...:-)) )
Reagoval jsem na příspěvek proč kaliny nekupujou firmy místo fabie v sockovem provedení...

Napsal: ned říj 21, 2007 16:02
od Jiri
tavri píše:
Štěpán Getsko píše:... tak se mě vyptávaj, jak to vypadá :evil:
U 2110 hrdě říkám, zejména majitelům Š Fa/Fe/Fá: taková "ruská Oktávka", to si v Rusku kupuje střední třída :-))
no v rusku je to složitý.. střední střída je kraj od kraje jiná (v moskvě je desítka sockový auto, jinde je to spíš luxus, ale moskva a peter .to jsou město která tak nějak do ruských statistik moc nezapadaj:-))

Napsal: ned říj 21, 2007 16:20
od tavri
Jiri: Jasně, viděl jsem to na UA, Kyjev je hrot, venkov nuzota. ;-) Ten příměr k Oktávce a pohádka o střední třídě je spíš takový vtípek... Do dneška se totiž mnozí diví, co že to mám za auto.
V práci jsem na jaře u zánovní Oktávky II odpálil turbo (r.2006, 60 tis. km tacho) a prej příště mi dají Roomstra. Odpověděl jsem, vidíte, kdybyste radši nakoupili Lady :-DD. Tak jsem je aspoň pobavil.

Napsal: ned říj 21, 2007 17:58
od dmatej
Jiri píše:Psal jse o velke fimě která bere octavky se značnou slevou.. a i tam kdby najezdila 10 000 ročně tak se vyplatí jí po ukončení leasingu poslat do světa za pěknou cenu:-))
No to by musela a být sakra sleva ... leasingy se tu dělají odhadem na 2-5 let, auto dejme tomu s 30000 km - čili nic moc využité, hodnota po těch 3 letech tak 250 tisíc. Původní cena mohla být se slevou (čili spíš bez přirážky za leasing) cca 450 tisíc (?)- čili za tu dobu můžu Kalinu klidně zdemolovat, aby se mi nevyplatila, nehledě na to, že žere míň než nějaký 1,6FSI.

Včera pro změnu pobavili mě známí - jeden se mi pokoušel tvrdit, že tam, kde je teď zapalování, se dřív dával rozdělovač (jediný, co zná, je Volvo a Saab ;-) ), a procházel protimrazovou zátkou (tuším, že to je ono ;-) ), což pokládal za zaslepenou díru :D.

Napsal: pon říj 22, 2007 11:47
od Flipper Tom
tavri píše:
Štěpán Getsko píše:... tak se mě vyptávaj, jak to vypadá :evil:
Tak jim řekni, že něco jako Olcit, akorát trochu větší :D Né řekni jim, že jako třídveřovej Favorit. Tak dobře: Fiat Ritmo. :P Nebo radši neříkej nic :-))
Tohle jsem odpovídal na dotaz jak vypadá Tavria.
U 2110 hrdě říkám, zejména majitelům Š Fa/Fe/Fá: taková "ruská Oktávka", to si v Rusku kupuje střední třída :-))
samara je takový menší a o něco horší audi :) a to jako bezprdele

Napsal: pon říj 22, 2007 14:26
od Jiri
hmm Tome kdby ta samara měla 4x4 tak to bez ohledu "na prdele" podepisu. Takhle je to kategorie zbožných prání:-)
Trabantisti taky rikaj že maj rogalo bez krídel a že kour z dvoutakytu je dalekozdravejsi než to co produkuji auta s katalyzatorem...

Napsal: pon říj 22, 2007 17:14
od paves
Jiri píše:...Trabantisti taky rikaj že maj rogalo bez krídel...
tak to me rozsekalo :D :D :D

Napsal: úte říj 23, 2007 14:20
od Flipper Tom
tohle není zbožný přání - to je prostě fakt - neříkám jestli je to dobře nebo špatně, prostě je to tak

mrkni na nějakýho starýho pasáta, A80, golfa co má za kliky dveří ? a můžeš pokračovat dál spínačka, zavěšení motoru, nápravy ...

i původní design "ladoga" je audi jak vyšitý

akorát fréma je trochu jiná :( to mě naštvali - chtěl jsem do samary narvat motor VW 1,8 GT

stejně tak 2110 je velmi podobná prototypu posledního faceliftu A80 (kterej se neuplatnil a byl nahrazen A4)

ostatně v ženevě představenej projekt "C" je převlečený audi A3 model 07

Napsal: úte říj 23, 2007 14:24
od Štěpán
A motor do samary dělalo Porshe :P ( teda spolupráce na vývoji )

Napsal: stř říj 24, 2007 10:25
od Jiri
Flipper Tom píše:tohle není zbožný přání - to je prostě fakt - neříkám jestli je to dobře nebo špatně, prostě je to tak

mrkni na nějakýho starýho pasáta, A80, golfa co má za kliky dveří ? a můžeš pokračovat dál spínačka, zavěšení motoru, nápravy ...

i původní design "ladoga" je audi jak vyšitý

akorát fréma je trochu jiná :( to mě naštvali - chtěl jsem do samary narvat motor VW 1,8 GT

stejně tak 2110 je velmi podobná prototypu posledního faceliftu A80 (kterej se neuplatnil a byl nahrazen A4)

ostatně v ženevě představenej projekt "C" je převlečený audi A3 model 07
jo to je vsecko pravda.. takhle byla i znacna podoba s1000mb se renaultem 8 :-) i když zadne konstrukcni celky nejsou okopirovane tak že by vypadaly stejne.......
jen vecna skoda ze se v boleslavi tenkrat neispirovali i motorem -1300 ohv gordini nemel chybu a ve spojei s 780kg tezkym autickem:-)))

Napsal: čtv říj 25, 2007 12:25
od Štěpán
Flipper Tom píše:tohle není zbožný přání - to je prostě fakt - neříkám jestli je to dobře nebo špatně, prostě je to tak

mrkni na nějakýho starýho pasáta, A80, golfa co má za kliky dveří ? a můžeš pokračovat dál spínačka, zavěšení motoru, nápravy ...

i původní design "ladoga" je audi jak vyšitý

akorát fréma je trochu jiná :( to mě naštvali - chtěl jsem do samary narvat motor VW 1,8 GT

stejně tak 2110 je velmi podobná prototypu posledního faceliftu A80 (kterej se neuplatnil a byl nahrazen A4)

ostatně v ženevě představenej projekt "C" je převlečený audi A3 model 07
http://blegs.free.fr/nouveau%20site/lada11013.html