Stránka 42 z 46
Re: Jdeme do nového
Napsal: stř úno 05, 2020 20:21
od Cory
Marek píše:Hrdlo na AdBlue musí být vždy přístupné uživateli. A pořád nevěřím, že by v servisech doplňovali AdBlue. A už vůbec si nejsem vědom, že Octavie mají SCR katalyzátor, tedy AdBlue. Kolega má Octavii 2,0 TDI z roku 2018 a AdBlue nemá.
Nahodou, u nas to je v rámci prehliadky volitelna polozka. Pytame sa zakaznika ci chce, alebo nie. Octavie 2019 SCR maju.
Re: Jdeme do nového
Napsal: stř úno 05, 2020 22:57
od Liftback
Fuj, stačí mi keď som na prémiových palivách Shellu videl nálepky E10! tak pozor sa srač.. oeby.
Re: Jdeme do nového
Napsal: stř úno 05, 2020 23:24
od Marek
Já mám na všechny benzínové Renaulty, co jsou doma, benzín E10 schválen. Takže mně je to jedno. Nehledě k tomu, že v ČR zatím máme E5.
Re: Jdeme do nového
Napsal: čtv úno 06, 2020 06:23
od Dusan
Mensi vykon, vecsia spotreba, este ze si spokojny.
Re: Jdeme do nového
Napsal: čtv úno 06, 2020 07:30
od Marek
Nejsem spokojený, co to zase meleš?
Jen jsem napsal, že kdyby u nás tohle palivo zavedli, nemusím se o své motory obávat, protože jsou na to stavěné. Ovšem u nás tohle palivo, pokud vím, není. My stále máme E5.
Re: Jdeme do nového
Napsal: čtv úno 06, 2020 07:42
od Vašátor
Dusan píše:Mensi vykon, vecsia spotreba, este ze si spokojny.
Myslím ze toto se už dlouho omílá v sekci Vesta. Není třeba tím plevelit celé forum.
Re: Jdeme do nového
Napsal: čtv úno 06, 2020 09:28
od Marek
Manželce na Scénicu odešel vstřik. Už druhý. To je celkem neobvyklé.
Přiznám se, že za svou téměř třicetiletou práci s auty všech možných značek jsem se nesetkal se situací, kdy by na stejném motoru odešly postupně chvíli po sobě dva vstřiky.
Oba odešly na přerušení cívky, nikoli mechanicky. Čili nelze to přisuzovat kvalitě paliva.
Re: Jdeme do nového
Napsal: čtv úno 06, 2020 11:13
od Cory
Trosku zaplevelim. V lete som siel do HK na benzine E5, co je 560km. Pred 2 tyzdnami znovu, ale uz na E10. Ta ista trasa, ten isty styl jazdy, rovnake vybavenie v kufri. Na E5 to zozralo 81,5l benzinu... Na E10 81,7l.
Re: Jdeme do nového
Napsal: čtv úno 13, 2020 08:31
od Marek
Při výměně vstřiku na Scénicu jsem tento proměřil. Měl odpor 145 až 160 ohmů. Při každém měření se hodnota nepatrně měnila. Nový vstřik měl odpor 14,5 ohmů, ostatní funkční vstřiky na motoru 14,0 až 14,2 ohmů.
Přiznám se, že nevím, proč odešel už druhý vstřik na stejném motoru. Nikdo z mechaniků, které ve svém okolí znám, se nikdy s takovou situací nesetkal.
Před cca dvěma lety, když odešel ten první vstřik, se závada projevovala naprosto stejně. Motor zastudena normálně běžel na čtyři, pravidelně a bez problémů. Po několika kilometrech náhle začal kulhat na tři a vyskočila porucha motoru. Čili evidentně tatáž závada. Jen na vedlejším válci - předtím to byl druhý, nyní třetí válec.
Re: Jdeme do nového
Napsal: čtv úno 13, 2020 10:22
od Luděk Musil
Z hlediska statistiky budeš mít za 6 let opět měnit vstřik na 2. válci
. L.
Re: Jdeme do nového
Napsal: čtv úno 13, 2020 11:08
od Marek
Ano, dalo by se to tak vyjádřit. Nicméně s největší pravděpodobností za šest let už to auto doma nebude. Vidím to tak na dva, tři roky max a vyměnit z novější.
Re: Jdeme do nového
Napsal: pát úno 14, 2020 18:22
od zelvotron
Jakej je výrobce vstřiků?
Re: Jdeme do nového
Napsal: pát úno 14, 2020 21:12
od Marek
Těch vadných nevím. Nové dávám VDO.
Re: Jdeme do nového
Napsal: stř úno 26, 2020 21:21
od Marek
Při 12000 km se rozsvítil hláška Doplňte AdBlue do 2400 km.
Re: Jdeme do nového
Napsal: stř úno 26, 2020 21:24
od valda1971
Marek píše:Při 12000 km se rozsvítil hláška Doplňte AdBlue do 2400 km.
Tak to je rozumná hláška a čas na doplnění.