Stránka 41 z 117

Napsal: ned čer 29, 2008 15:16
od Atex
no urcite bude casem na netu, bylo tam tisice lidi.. ale jako fakt mazec no :-)

Napsal: ned čer 29, 2008 20:18
od Julietta
tak tu fotku s tou sekačkou,tu máš u mne schovanou :D ,ale já zas měl na dvoře nejsilnější vozidlo :P

Napsal: ned čer 29, 2008 20:23
od Ivo
Julietta píše:tak tu fotku s tou sekačkou,tu máš u mne schovanou :D ,ale já zas měl na dvoře nejsilnější vozidlo :P
A navíc jediné vozidlo, které se nemuselo spravovat a přesto odjelo po svých.

Napsal: pon čer 30, 2008 10:33
od Atex
tak dneska jsem se docetl k vysledkum (diky cmelo), no jelikoz jsem byl zarazen do kategorie "SPORT MODIFIED" coz jsou auta s obsahem nad 1550ccm se zadnim nahonem podle Slovenske sprinterske asociace. Takze jsem se dozvedel ze jsem jako jeden z mala zavodil s autama: Chevrolet Corvette, Audi R8, BMW M3, M5, 540i, Porsche Caymans atd.. coz bylo absolutne smesne :-D i tak sem se umistil jako predposledni, za mnou zkoncilo nejake BMW :-D No na to ze mam porad spatne (zastarale) zapalovani, coz me donutilo vytacet motor maximalne do 5500 ot/min a mel jsem spatny benzin jsem dopadl myslim dobre, muj cas na 402,34m (1/4mile) byl 17,749 sec. Jinak mezi vsemi kategoriemi sem za sebou nechal napr: Skoda 130RS, R Twingo, Fiat Seicento, R 5 GTX, Audi S3, Skoda Octavia II TDi, Hyundai Santa Fe.. . . par desetinek me deli od napr: Fiat Coupe, Opel Astra 6, Nissan NX100, Mazda Xedos 6 ... . tilok z oficialnich vysledku, troufam si tvrdit ze na dalsi akci to dostanu pod 17s no uvidime :-)

Napsal: pon čer 30, 2008 10:42
od čmelák
nabuduce si treba napisat mensi objem a byt v kategorii do 1550

Napsal: pon čer 30, 2008 10:45
od radek mb
Atex píše:No na to ze mam porad spatne (zastarale) zapalovani, coz me donutilo vytacet motor maximalne do 5500 ot/min
říkal jsem,že na tom zapalování bude potřeba trochu zapracovat,od nějakých 6000 otáček tam ta jiskra už skomírá a pak z motoru nedostaneš to maximum,které potřebuješ.

Napsal: pon čer 30, 2008 10:52
od Atex
Radku bude to tak, prvni jizdu jsem suverene vytocil do 6500 a zdechlo mi to :-D tak sem byl nucen tocit mene :-) doufam ze to je tim zapalovanim, potom uz fakt nevim.. jo jinak prumerna spotreba mi vychazi 11,8 i se sprintama kde to zere tak 30 :-D tak pocitam ze do 11ti se to vleze

Napsal: pon čer 30, 2008 10:55
od Atex
jeste abych nezapomel, na prvnim merenem sprintu za mnou prisel moderator (asi to nemohl unest ze tam stoji nejaka lada :-D) a delal semnou rozhovor, pred tisicema lidi precital adresu kterou mam na dverich www.ladaklub.com, delal semnou rozhovor kolik nas je clenu, a jake mame auta apod. :-) takze mame dalsi reklamu :-P

Napsal: pon čer 30, 2008 11:01
od radek mb
vidíš jak si šikovnej,když chceš :) ,teď jde o to,že skrz to zapálko by ses měl obrátit na nějaý kapacity,jako je třeba Saša.

Napsal: pon čer 30, 2008 15:16
od Atex
Sasoooo :-D:-D

Napsal: pon čer 30, 2008 21:56
od Saša
Atex píše:Sasoooo :-D
Skus to nejjednoduší jako já .U Trabolady to vyšlo . Po neůspěšném pokusu přinutit motor běžet v otáčkách nad cca4800 pak už jen střílel (směs i předstih skoro bez odezvy) .
Po výměně "kladívka" v rozdělovači úplně jiný motor ! Točí to kam Ti "dovolí srdce" . I mně je divné proč to na staré nechtělo chodit (asi unavená pružina a nestíhalo se to vracet .

Napsal: úte črc 01, 2008 09:51
od Atex
ja mam nove kladivko, teda nedavno nove..

Napsal: úte črc 01, 2008 10:58
od Ivo
Atex píše:ja mam nove kladivko, teda nedavno nove..
A když to nepomáhá, tak já mám taky skoro nové, 2kg kladívko :lol: .

Napsal: úte črc 01, 2008 13:25
od čmelák
ja som onehdy davno menil tiez odtrhove ramienko a auto ostalo zabite... nie preto ze som ho zle nasteloval ale preto lebo bolo proste na picu! bolo makke...

Napsal: čtv črc 03, 2008 10:14
od Atex
takze nejake videjko odemne z tuningu v Piestanech :-)

http://youtube.com/watch?v=vwonrcwg3Ik