Stránka 41 z 53
Re: První Granty v ČR
Napsal: sob srp 02, 2014 18:42
od JmJ
Ja nevim, k jakym autum to mate pristup, ale ja uz sem dlouho nevidel, ze by auto hnilo treba na viku kufru po 3 letech. A aut starych 10 let znam dost a pokud to neni skladacka ze trech aut, tak to rozhodne nevypada jak vetsina desitek. Nedelal sem zadny detailni vyzkum, beru auta co znam kolem sebe.
Opakuju to uz po x te. Dokud bude lada prodavat auto, kde panel na ovladani oken se v madel dveri hybe do boku v rozsahu 0,5 cm, tak proste na trhu, ktery neni deformovany statem, nema sanci. A nerikejte mi, ze to je blbost a ze to si jako dodelam doma. A navic, kdyz uz se to posere, tak v cele CR existuji asi 2 pouzitelne servisy, ve kterych bez katalogu poznaji, jake auto ste jim to vlastne privezli a dokonce ho umi mozna i opravit. A toz tak. Co robit. Doufat.
Re: První Granty v ČR
Napsal: sob srp 02, 2014 19:06
od Mičun
Já si myslím, že kvalita produkce Lady se za celou historii +- nezměnila. Pouze se změnila doba. A oni si to nejsou schopni připustit. Proč byla za socializmu úspěšná na východních trzích. Protože se montovaly výkonější motory, než do jiných aut. A protože karoserie měla západní šmrnc. Jinak, co si budem povídat, svezení v jiných autech té doby je to samé. Když si přečtete dobové testy, tak pomalu v každém pláčou nad kvalitou zpracování. A hnilo to také.
Naopak na západních trzích se prodávala kvůli nízké ceně.
Nyní si drží stále mizernou kvalitu, ale za západní ceny. Navíc východní trhy už neexistují.
Doba se změnila, ale Lada bohužel ne. A to je ten průser...
Re: První Granty v ČR
Napsal: sob srp 02, 2014 19:31
od zelvotron
112zigul píše:Ty renaultí znaku,debata jak PRASE! Máš-chtěls Ladu máš. Nechceš prodej! Ale nemysli,že ostatní autí sú bez chyb....
No zato tímhle příspěvkem jsi to úroveň opravdu hodně vylepšil.
Re: První Granty v ČR
Napsal: sob srp 02, 2014 20:17
od radek mb
zelvotron píše:112zigul píše:Ty renaultí znaku,debata jak PRASE! Máš-chtěls Ladu máš. Nechceš prodej! Ale nemysli,že ostatní autí sú bez chyb....
No zato tímhle příspěvkem jsi to úroveň opravdu hodně vylepšil.
To je na BAN
Re: První Granty v ČR
Napsal: sob srp 02, 2014 23:37
od Laďuša
Jenomže to je tady smutná pravda. Na Ladafóru se Lady haní, což je fóristickej unikát. Ani na fórech Trabantů a Velorexů nenajdete tolik hany na předmětný výrobky. Přičemž třeba Granty se v ČR prodaly asi 3 kusy, ani jeden neni prezentovanej na zdejším fóru, ale kritiky je tu neurekom. Abych řek pravdu, tuten extrémně negativistickej postoj je jednou z věcí, proč mě naše fórum baví míň a míň.
Re: První Granty v ČR
Napsal: ned srp 03, 2014 07:07
od JmJ
Laďuša píše:Jenomže to je tady smutná pravda. Na Ladafóru se Lady haní, což je fóristickej unikát. Ani na fórech Trabantů a Velorexů nenajdete tolik hany na předmětný výrobky. Přičemž třeba Granty se v ČR prodaly asi 3 kusy, ani jeden neni prezentovanej na zdejším fóru, ale kritiky je tu neurekom. Abych řek pravdu, tuten extrémně negativistickej postoj je jednou z věcí, proč mě naše fórum baví míň a míň.
Mozna je to i tim, ze trabant a velorex se uz nevyrabi. My tu taky neplujem na klasicke ziguliky a asi ani na samary. Jenze od novych aut proste cekame vic. Kdyz pominu grantu, tak desitky rozhodne nejsou ukazka nesmrtelnosti, byt jednoduche, priora vlastne taky ne a jedine rozumne auto - kalina, bylo zabito vybavou, nulovou propagaci a proste nechuti to auto prodat.
Ad granta - kvalitu opravdu neposoudim, ale snad bude treba jako kalina. Kazdopadne je zajimave, ze kalina na me pusobi jako normalni auto, kdezto priora je takovy vozibrich.
Treba priora je ukazka toho, jak zabit auto s potencialem. Dobra velikost, zkousnutelny vzhled, u kombika prakticky kufr, vzhledove rozumny interier a pak tu mame nulovy vyber motoru, nulovy vyber vybavy, zpracovani interieru, zterele gumove casti motoru, zadna propagace, nechut dovozce neco prodat, spatna servisni sit...
Re: První Granty v ČR
Napsal: ned srp 03, 2014 08:36
od zelvotron
Laďušo máš do jistý míry pravdu, ale zkus si odpovědět, je ta kritika snad neoprávněná? Mě to nepřijde. Spíš mi přijdou hloupý ty výroky co tu zazněly o ostatních značkách, smát se thalii nebo dacii, že jí orezne blok motoru a hliníkový díly? Ladě ve stejnej čas ohnije kastle. Loni sem se byl podívat na cca čtyřletou kalinu, bublinky v rožku dveří, koroze na přeplátování plechů na podvozku a na příčce za motorem. Pokud se tohle někomu líbí a je s tím spokojený ok, ale já fakt ne. Myslíš, že já, JmJ nebo další co kritzují nedostatky a poměry v Ladě nemají Ladu rádi? Myslím že ty problémy nemá cenu už opakovat, hezky to shrnul např. Mičun, prostě oni i když jsou schopný občas udělat auto, který by mělo potenciál, tak to prostě zabijou tím, že jinak jsou pořád v osmdesátých letech. Schválně jak to asi dopadne s Kalinou 2... což je auto který se líbí i širší veřejnosti. S tim trabantem a velorexem to fakt srovnat nejde, to jsou 30 a víc let mrtvý značky, Lada zatím ne, i když se o to vehementně snaží.
Re: První Granty v ČR
Napsal: ned srp 03, 2014 09:38
od Mičun
Aby sme jen netlachali...
Kam se vůbec prodaly ty tři Granty??? Stálo by za to je sledovat, jak budou vypadat za nějaký čas...
Re: První Granty v ČR
Napsal: ned srp 03, 2014 09:45
od Raduz
bíla je na Koněvce za výlohou - neprodaná
tmavá asi modrá bo co to je za barvu si nechal v Sadský Nedbalův zaměstnanec co sedí v autosalónu viz foto
ostatní nevím
Re: První Granty v ČR
Napsal: ned srp 03, 2014 09:50
od zelvotron
To byla ta se slevou? Tak to sem myslel, že aspoň ta se prodala normálním způsobem...
no když sme u tej Sadskej, tak v bazaru mají první generaci largusu, zajímalo by mě, jestli to majitel vyměnil za ladu
http://www.lada-sadska.cz/autobazar/dac ... mpi-6.html
Re: První Granty v ČR
Napsal: ned srp 03, 2014 09:53
od Raduz
...leda za Nivu dyť neni co prodávat...
Re: První Granty v ČR
Napsal: ned srp 03, 2014 11:32
od zelvotron
Raduz píše:...leda za Nivu dyť neni co prodávat...
Nebuď negativní, nebo dostaneš taky po čuni jak já
Re: První Granty v ČR
Napsal: ned srp 03, 2014 11:44
od zelvotron
Michal Pokorný píše:Já bych to zase tak nedramatizoval. Mám 9 let starou "jedenáctku" a nezdá se mi, že by na tom byla s korozí hůř než ostatní stejně staré vozy.
Když to tak porovnám v rodině, tak Lada 2111 vs. Mazda 6. Oba vozy z roku 2005, oba poslední 2 roky negarážované a oba denně v provozu. Mazda je na tom s korozí hůř, na spodku výrazně hůř.
U Mazdy 6 je všeobecně známo, že tam byl nějakej technologickej problém ve výrobě a opravdu určitý série hnijou raketově. Myslím, že by si Lada měla nastavit větší cíle
Re: První Granty v ČR
Napsal: ned srp 03, 2014 11:49
od Raduz
Re: První Granty v ČR
Napsal: ned srp 03, 2014 12:30
od Mičun
K nemožnosti výběru motoru.
Vždyť byl motor 1.4 16v. Proč se přestal dělat? Možná, že se to už psalo, ale já si nevšiml.
Mně osobně by se takový motor líbil například v Grantě, nebo Kalině. Nejsem příznivcem rumpálů v malých autech. A tento motor by mi seděl. Proč už nejni???
To samé s naftou. Když už se do toho montuje Renault. Ať dají k dispozici jejich 1.5dci, nebo co to je. A už by byly tři motory! Hnedle nějaký ten zákazník navíc...
Pánové Moderátoři, prosím Vás, smažte předchozí můj příspěvek. Nevím, proč naskočily dva...
Uděláno